Ambomaan Mambo
Well-known member
- Liittynyt
- 11.12.2001
- Viestit
- 2506
Ajoihan Hyundaillakin 3/3 kuskista pohjia? Fordillakin 1/1 oikeista kuljettajista ajoi pohja-ajan
Se on sosiali, yhdellä a:lla. Ihan vitsi on nykyinen pistejärjestelmä. Aivan kuten edellä mainittu puolue.Sosiaalidemokraattinen MM-sarja.
Hupsista, fixed.Se on sosiali, yhdellä a:lla. Ihan vitsi on nykyinen pistejärjestelmä. Aivan kuten edellä mainittu puolue.
Ei, mutta voidaan sopia että tokan erän lopputuloksesta tulee omat pisteet ja sitten kolmoserän lopputuloksesta omat pisteet.Vai pitäisikö jääkiekon MM-kisoissa maailmanmestarille ripustaa hopeat kaulaan?
Ei, mutta voidaan sopia että kierroksen 40 lopputuloksesta saa tietyt pisteet ja loppujen kierrosten tuloksesta toiset pisteet.Tai suosiolla F1:ssä Maxin voittaessa antaa voittopokaali kuitenkin jollekin muulle?
Siltä tosiaan näyttääEi mene minun järkeen tämä kyllä.
Pisteiden valossa voiton arvo on nolla, mutta media-arvo, historiankirjat ja etenkin kuskien voittobonukset pitävät voitosta. Tasaisuutta tosiaan näyttää tuovan se, ettei Monten jälkeen ole rallin voittaja (tai lauantain suurimmat pisteet kerännyt) voittanut sunnuntaita tai poweria.Kyllähän tällä näennäisesti saadaan tasainen kisa aikaiseksi mutta voiton arvo on käytännössä nolla.
Eihän noista voitoista ja 3-4 sijoista mitään pisteitä anneta. Mutta nyt Toyota antoi Hyundain ottaa kaksoisvoiton supersunnuntaista ja powerista koska Ogieria ei kaiketi kiinnosta ajaa niistä pisteistä ja toisaalta Evansilla oli tekninen ongelma (ja Kallella mahdoton lähtöpaikka). Me olemme voittaneet tämän rallin, mutta Ogier ei saanut eniten pisteitä ja tällä tuloksella jäimme 11 pistettä valmistajien puolella taakse, Latvala paalutti.
– Tuntuu, että ei tuo voitto oikein kompensoi. On vaan parempi ajella sijoille 3-4, niin se on tällä hetkellä tärkeintä tässä järjestelmässä.
Katsoppa uudelleen montako pistettä Ogier on tuonut tallille näiden kolmen vuoden aikanaToyota maksaa kovaa hintaa nyt siitä, että se möhli täysin kuskimarkkinoilla. Heidän olisi pitänyt ymmärtää, että osa aikaiset Kalle ja Ogier ajavat vain terveisiä ja kiinnostuksen kohteet on jossain ihan muualla, eikä tämä tule muuttumaan lähivuosina, vaikka Kalle palaisi täyspäiväiseksi kuskiksi. Kerran puolieläkeläinen, aina puolieläkeläinen. Heidän olis pitänyt palkata nälkäinen Tänak, kun Kallen eläköityminen oli tiedossa jo hyvissä ajoin viimevuoden Ruotsissa. Tänak voi rikkoa tallin dynamiikkaa, mutta pystyy voittoihin. Tänak olis taatusti tullut Toyotalle vaikka sille olis tarjottu vain vuoden soppari.
Muttakun ne Ogierin pisteet on lähes hukkaan heitettyjä pisteitä, kun ei hän aja mestaruudesta. Merkkipisteitä tulee kyllä joo, mutta Toyotalle ei koskaan riitä pelkkä merkkimestsruus, he haluavat molemmat tittelit. Ja tuolla kalustolla kaikki muu paitsi tuplamestaruus on epäonnistuminenKatsoppa uudelleen montako pistettä Ogier on tuonut tallille näiden kolmen vuoden aikana
Tarkoitin lähinnä sitä, että Toyota lahjoittaa pois kuskien mestaruuden ajattamalla näitä puolieläkeläisiä. Kuskien mestaruus on kuitenkin tärkeä, koska se tuo sen kaiken medianäkyvyyden ja isot otsikot ja se on se puheenaihe kahvipöydissä, merkkimestaruus mainitaan vain sivulauseessa vaikka sekin on kyllä tärkeä, mutta sitä ei hypetetä kovinkaan paljoaKatsoppa uudelleen montako pistettä Ogier on tuonut tallille näiden kolmen vuoden aikana