Renessanssinero
Perusfeidaaja
Bottas ehdottomasti Alpinelle. Hän tykkää paljon punaviinistä ja ranskalainen Alpine sopii hyvin tuohon kuvioon.
Bottas pitää australialaisten punaviinistä.Bottas ehdottomasti Alpinelle. Hän tykkää paljon punaviinistä ja ranskalainen Alpine sopii hyvin tuohon kuvioon.
Mun mielestä Russelista ei ole tallin johtavaksi kuljettajaksi, hyvä kakkonen ei muuta. Täten Kimille paineet olisivat kohtuuttoman suuret jos taaperrus jatkuu myös ensikaudella.Ennakoiko aika iso muutos Toton Kimi-puheissa nyt Sainzin sopimusta. Russell ei ole osoittanut myöskään ihan tallin johtokuski otteita viime aikoina.
https://racingnews365.com/mercedes-guilty-of-adding-to-steep-antonelli-expectations-wolff
Minnes Gasly/Ocon vaihtaisivat? Kummatkaan ei ole siinä asemassa, että kenenkään sopimusta purettaisiin tai Mersu/RB pitäisi heitä vaihtoehtoina. Onko heille tasonnosto siirtyä Williamsille tai Haasille? Ehkä Ocon voisi huhujen perusteella siirtyvän Sauberille, mutta onko sekään järkevää hänelle kun sama tarpominen jatkuu kaksi vuotta.Oma näkemykseni nykytilanteesta on se, että Sainz on saanut kerta toisensa jälkeen huomata, ettei voikaan vain kävellä minne vain haluaa. Aston Martin antoi jo pakit. Red Bull haluaa tinkiä palkasta liian paljon ja Mersukin kohtelee lähinnä Antonellin varamiehenä. Minnekään Alpinelle hän ei kuitenkaan mene. Alpinen teltalla on käyty istuskelemassa vain mediahuomion vuoksi ja jotta se lähettäisi signaalia muiden tallien suuntaan.
Gasly ja Ocon varmasti kumpikin katselee vaihtoehtoja Alpinelta pois päästäkseen. Olisi jätti-iso yllätys, mikäli vähintään toinen kuskeista ei vaihda maisemaa. Onkohan kummallakaan silti kanttia loikata Haasille, jolle nämä kilpailukykyisemmät kaudet ovat harvinainen poikkeus.
Bottasin tilanne näyttää heikolta. Haasinkaan puolelta ei vaikuta olevan kiinnostusta. Williams vaikuttaa todennäköisimmältä vaihtoehdolta mutta ilmeisesti Alpinen listalla hän voisi olla jopa ykkösvaihto siinä tapauksessa, että toinen heidän nykykuskeistaan vaihtaa maisemaa.
No Alpinen ykkösvaihtoehto lienee kuitenkin Sergio Pérez, mikäli Red Bull heittäisi hänet pihalle.
Kummankin sopparit loppuu nykykauteen. Audin on puhuttu havittelevan Oconia koska Sainz pelistä näyttää jäävän musta pekka käteen.Minnes Gasly/Ocon vaihtaisivat? Kummatkaan ei ole siinä asemassa, että kenenkään sopimusta purettaisiin tai Mersu/RB pitäisi heitä vaihtoehtoina.
Tämä kai se ongelma on.Mun mielestä Russelista ei ole tallin johtavaksi kuljettajaksi, hyvä kakkonen ei muuta. Täten Kimille paineet olisivat kohtuuttoman suuret jos taaperrus jatkuu myös ensikaudella.
Jokainen tallihan tuolla haluaisi Verstappenin. Mersulla nyt sattuu olemaan tyhjä tuoli vapaana niin totta kai ottavat siitä kaiken hyödyn irti. Eli kyllä Mersu oikeasti Verstappenin perässä on joskus tulevaisuudessa, mutta puheet ensi kauden autoon istuttamisesta on pelkkää mediapeliä. Mersun pitää ensiksi saada autonsa uskottavaan kuosiin että saavat houkuteltua Verstappenin talliinsa.Kyllä itse luulen, että Mersu havittelee tosissaan Verstappenia. Jos historiaan peilataan, niin Schumacher siirtyi haastajatalliin voittavasta.
Veikkaan Verstappenin odottavan pidemmälle kautta, ja jos Red Bullin laskeva käyrä jatkuu, voi olla että Mersun haaste kiinnostakin.
Ei Russellista ole vetämään Mersua ykköskuskin asemassa, liian virheherkkä eikä kykene ajamaan kärkipaikoilla tasaisesti. Henkinen kantti kärjessä samalla lailla haaste kuin Bottaksella. Toisaalta eipä Kimistäkään vielä vuosiin, jos sitten koskaan. Kyllä Mersu on Verstappenin perässä siis. Tai mustana hevosena Mersu on kiinnostunut Leclercistä, joka haluaa vaihtaa leiriä Hamiltonin saavuttua talliin.
Kaikista ei tule laadukasta ykköskuskia eikä mestaria, vaikka kuinka haluaisivat. Ei ole mikään tae, että näille antaa mestaruuspaatin, että tulosta tulee. Loppuen lopuksi voi käydä vaikka Perezit. Kaikille talleille ei myöskään riitä tasokkaita ykköskuskeja. Mersulla käy juuri noin ja siksi Toto rummuttaa Verstappenin puolesta.Jokainen tallihan tuolla haluaisi Verstappenin. Mersulla nyt sattuu olemaan tyhjä tuoli vapaana niin totta kai ottavat siitä kaiken hyödyn irti. Eli kyllä Mersu oikeasti Verstappenin perässä on joskus tulevaisuudessa, mutta puheet ensi kauden autoon istuttamisesta on pelkkää mediapeliä. Mersun pitää ensiksi saada autonsa uskottavaan kuosiin että saavat houkuteltua Verstappenin talliinsa.
Olen huomannut että forumilla ollaan lähestulkoon joka kausi kantamassa Russellia tai Leclerciä ulos tallista, koska ovat virheherkkiä eivätkä pystyisi kantamaan ykköskuskin statusta. Kuitenkin reaalimaailma on uinut vastavirtaan ja herroille on tarjoiltu potkujen sijaan jatkosopimuksia ja Leclercille jopa pidemmälle kuin Verstappenin Red Bull sopimus. Leclerc on Ferrarin kultapoika ja Hamilton on se kovatasoinen pr-kuski jonka toinen jalka on jo eläkkeellä. Sen tulee Hamiltonkin huomaamaan kun saapuu Leclercin kotiluolaan.
Sama puhe oli Norriksesta että ei olisi valmis kantamaan viittaa. Kaikilta näiltä puuttuu vaan mestaruuteen kykenevä auto niin meno saattaisi muuttua ratkaisevastikin kuten Verstappenin kohdalla on nähty; kohelosta kuskista gridin varmaotteisimpaan kuskiin.
Mielestäni on melko hölmöä todeta ettei Leclercistä, Russellista tai Norriksesta tule koskaan ykköskuskin herroja tai mestareita niin kuka se seuraava mestari tulisi edes olemaan jos noin moni kuski kolmesta eri tallista pois suljetaan? Alkaa kuskit loppumaan...Kaikista ei tule laadukasta ykköskuskia eikä mestaria, vaikka kuinka haluaisivat. Ei ole mikään tae, että näille antaa mestaruuspaatin, että tulosta tulee. Loppuen lopuksi voi käydä vaikka Perezit. Kaikille talleille ei myöskään riitä tasokkaita ykköskuskeja. Mersulla käy juuri noin ja siksi Toto rummuttaa Verstappenin puolesta.
Kaikkihan on ykköskuskiainesta, jos noin ajatellaan. Alonson mukaan Bottas olisi voittanut ilman Hamiltonia monta mestaruutta. Näin se vain menee, että riippuu miten vahva tallitoveri sattuu vierelle. Eli jos Russell pistetään tämän hetken kuumimman eli Verstappenin vierelle, Russell myllyttää Verstappenia?Mielestäni on melko hölmöä todeta ettei Leclercistä, Russellista tai Norriksesta tule koskaan ykköskuskin herroja tai mestareita niin kuka se seuraava mestari tulisi edes olemaan jos noin moni kuski kolmesta eri tallista pois suljetaan? Alkaa kuskit loppumaan...
Se voi hyvinkin olla että ilman Hamiltonia Bottas olisi ollut mestari.Kaikkihan on ykköskuskiainesta, jos noin ajatellaan. Alonson mukaan Bottas olisi voittanut ilman Hamiltonia monta mestaruutta. Näin se vain menee, että riippuu miten vahva tallitoveri sattuu vierelle. Eli jos Russell pistetään tämän hetken kuumimman eli Verstappenin vierelle, Russell myllyttää Verstappenia?
Muistellaanpas miten syvissä vesissä McLaren oli muutama kausi sitten tai vaikkapa viime vuoden alussa. Ensi kauden voimasuhteita on vaikea ennustaa.Se voi hyvinkin olla että ilman Hamiltonia Bottas olisi ollut mestari.
Mutta jos Verstappen tulisi Mersulle joka olisi mestaruuskalustoa niin kyllä hyvinkin todennäköistä että Verstappen olisi se vahvempi. Russell Red Bullille niin tulisi vielä kovemmin käkättimeen, siinä tuolilla tuskin kellään olisi mahdollisuuksia Verstappenin kotiluolassa.
Mutta jos Mersulla olisi esim Russell ja Sainz mestaruuskalustolla niin kuka olettaa automaattisesti Sainzin vievän mestaruuden? Ihan sama juttu muissa talleissa, miksi olettaa ettei Leclerc tai Norris yltäisi mestaruuteen parhaalla kalustolla? Siperia on tässäkin opettanut esim pikku-Keken ja Verstappenin kohdalla joista huudeltiin ettei heillä ole sitä mitä vaaditaan mestaruuteen.
Se on vain ajan kysymys milloin Verstappen ja Red Bull tippuvat valtaistuimelta, koska mikään ei ole ikuista. Itse veikkaisin seuraavan mestarin olevan Leclerc tai Norris. Mersu ui niin syvissä vesissä eikä tuo insinöörikatokaan odotuksia nosta tulevaisuutta ajatellen, ovat suunnitteleen niin paskoja autoja pitkään että asiakastallitkin menee jo ohi.
Ei ole lainkaan vaikeaa, Mclaren nousee ja ajaa kaikissa kisoissa paalusta/voitosta, Ferrari kärjessä myös, RB jatkaa piikkipaikalla olemista. Sitten Aston joka ei vieläkään ole löytänyt akilleen kantapäätä autokehitystyön suhteen, lopulta hajanainen joukko joiden tulokset vaihtelee vahvasti radan perusteella. Alpine, Visa, Williams, Haas, ja Audi.Muistellaanpas miten syvissä vesissä McLaren oli muutama kausi sitten tai vaikkapa viime vuoden alussa. Ensi kauden voimasuhteita on vaikea ennustaa.
Mclaren on uinut niin kauan syvissä vesissä että se nousu oli vain ajan kysymys.Muistellaanpas miten syvissä vesissä McLaren oli muutama kausi sitten tai vaikkapa viime vuoden alussa. Ensi kauden voimasuhteita on vaikea ennustaa.
Eli viime kisan järjestys olisi ensi kauden taso talleilla? En jaksa uskoa ihan täysin. Itse olen epäileväinen Red Bulliin, jonka vauhti on jostain syystä romahtanut. Valtataistelu tallin sisällä näyttää näkyvän jo nyt.Ei ole lainkaan vaikeaa, Mclaren nousee ja ajaa kaikissa kisoissa paalusta/voitosta, Ferrari kärjessä myös, RB jatkaa piikkipaikalla olemista. Sitten Aston joka ei vieläkään ole löytänyt akilleen kantapäätä autokehitystyön suhteen, lopulta hajanainen joukko joiden tulokset vaihtelee vahvasti radan perusteella. Alpine, Visa, Williams, Haas, ja Audi.
Niin unohtui Mersu kokonaan, Astonin ja sekalaisen joukkion välissä.