Töpselin vetoon en jaksa uskoa, koska tiedotuksen teki nimenomaan Audi, ei Sauber.Palkattu Binotto vetämään töpseliä?
Töpselin vetoon en jaksa uskoa, koska tiedotuksen teki nimenomaan Audi, ei Sauber.Palkattu Binotto vetämään töpseliä?
Mukava olisi tietää, miksi mutterin korjaus kesti monta kuukautta. Herää kysymys, oliko suunnitteluosasto murrosvaiheessa. Esimerkiksi suunnitteluohjelmiston vaihto kesken auton suunnittelun voi selittää tuon, että koko suunnitteluosasto on kaaoksessa. Audi voi ajaa tuollaisia teknisiä juttuja tällä hetkellä sisään.Tuskin kuoppaavat yritystä hetkeen, mutta jos 5-6 vuoden yrittämisellä ei ole saavutettu sen hetken tavoitteita, niin voi tilanne olla toisin.
Sauber on hyvä esimerkki, että miten vaikea on edes kunnollinen johtoryhmä saada kasaan. Sen jälkeen pitäisi vielä saada auto kulkemaan.
Doohan olisi ajanut jo tällä kaudella, jos joku olisi kiinnostunut. Minä taas väitän Alpinen vapauttavan Doohanin junnuakatemiastaan vuoden lopulla ja että Doohan etsii sen jälkeen töitä GT-sarjoista.Doohan ajaa ensikaudella, askelmerkit on olleet sen suuntaiset että löisin tästä melkein vetoa. Hänen kanssaan on sama tilanne kuin Piastrilla, ellei paikkaa tule hyppää toiseen talliin.
Seidl ja Hoffman kävivät koko ajan kädenvääntöä ilmeisesti useammastakin asiasta, että kaiken vallan keskittäminen Binotton alle ainakin poistaa yhden solmukohdan.Sauber-Audilla. Siellähän meni kaikki resettiin, kun Binotto nimettiin päälliköksi.
Minua kiinnostaa tietää miksi toimivaa konseptia piti täksi kaudeksi muuttaa ja mikä vanhassa oli niin pahasti pielessä että mutterin konsepti vaihdettiin. Toiseksi kiinnostaa tietää kuinka paljon uusi mutterikonsepti on kierroksella nopeampi, joka ei näyttäisi täyttyvän koska 2024 auto on 2023 autoa hitaampi kisamitalla ja aika-ajo kierroksella.Mukava olisi tietää, miksi mutterin korjaus kesti monta kuukautta. Herää kysymys, oliko suunnitteluosasto murrosvaiheessa. Esimerkiksi suunnitteluohjelmiston vaihto kesken auton suunnittelun voi selittää tuon, että koko suunnitteluosasto on kaaoksessa. Audi voi ajaa tuollaisia teknisiä juttuja tällä hetkellä sisään.
Sauberilla on Williamsin tavoin varmasti ollut käytössä paljon vanhentuneita materiaaleja, jotka ovat raskaampia kuin modernit materiaalit muissa talleissa. Uudet pyöränmutterit olivat läpäisseet lujuustestaukset mutta testiprosessi itsessään oli puutteellinen, joten ongelmia ei huomattu ennen kuin vasta radalla.Minua kiinnostaa tietää miksi toimivaa konseptia piti täksi kaudeksi muuttaa ja mikä vanhassa oli niin pahasti pielessä että mutterin konsepti vaihdettiin. Toiseksi kiinnostaa tietää kuinka paljon uusi mutterikonsepti on kierroksella nopeampi, joka ei näyttäisi täyttyvän koska 2024 auto on 2023 autoa hitaampi kisamitalla ja aika-ajo kierroksella.
Bottas Audille ja Schumacher tekee paluun Alpinella.Nyt menee Bottaksen kannalta mielenkiintoiseksi. Joutuuko "nöyrtymään" vuoden pahviin Mesellä, kyllähän talli siinä tietäisi mitä saa. Tiimipelaaja ainakin osaisi olla. Eri asia olisiko sinne kuitenkaan realistisia mahdollisuuksia, eikö tämä Mersu-spekulaatiokin lähtenyt Villeneuven lausunnosta, ja sehän jätkä nyt on aina heitellyt milloin mitäkin.
En ole fani, mutta outo valinta. No ehkä laskelmoi, että Alboni on lyötävissä, ja ura jatkuu silloin nosteessa.Aikamoinen pettymys kyllä näin Sainzin fanina.
Niin tai vain Sauberille. Bottaksella alkaa valttikortit olemaan vähissä ja Audi saattaa tarjota vain optiota kaudesta 2026 ja pitää langat käsissään.Bottas Audille ja Schumacher tekee paluun Alpinella.
Mitä optiota? Optio käytettiin tähän kauteen.Niin tai vain Sauberille. Bottaksella alkaa valttikortit olemaan vähissä ja Audi saattaa tarjota vain optiota kaudesta 2026 ja pitää langat käsissään.