AnttiL
Reittinörtti
Minä, mutta edellistä on vielä jouluun asti jäljelläHyvä huomio. Suo siellä, vetelä täällä.
Kuka muuten oikeasti perui WRC-tilauksensa Saudidiilin myötä?
Sitähän minäkin.
Minä, mutta edellistä on vielä jouluun asti jäljelläHyvä huomio. Suo siellä, vetelä täällä.
Kuka muuten oikeasti perui WRC-tilauksensa Saudidiilin myötä?
Sitähän minäkin.
Se ajetaan vasta ensi vuonna. Minulle se oli viimeinen ärsyke aloittaa lopettaa twiittailu MM-rallista ja ylipäänsä. Musk toki ollut vielä isommassa roolissa.Kuka muuten oikeasti perui WRC-tilauksensa Saudidiilin myötä.
En tiedä, mutta joku tässä kyllä itseäni häiritsee vaikka Don Timo kuinka perkelettä hokisikin. Jos kaikki on selvää ja asia kuten julkisuuteen on kerrottu, niin ei silloin pitäisi olla tarvetta jos-sanan käytölle - ja mitä ne ovat ne couple of things we need to check, jos kaikki oli jo ennen tämän kauden alkua sopimuksellisesti selvää Kallen osalta?Rovanpera is contracted and expected to return to a full-time drive with the team next year, which will be a boost for the Japanese brand that has won the last three drivers’ and constructors’ championships.
“Kalle has already mentioned himself that that he is doing a full season and this is what we have been targeting,” said Latvala.
“It is clear that if Kalle drives, then it's a full season, we just need to check a couple of things. But that is the way we want it to be.”
Vähän sama itsellä. Kun mielestäni kyseesä siis puhtaasti huonoa viestintää noinkin ammattimaiselta teamilta. Tässä vaiheessa ei tarvitsisi sanoa muuta kuin että sopimus on voimassa ja Kalle ajaa kuten sovittu, ilman mitään "josseja ja mutteja". Mikäli siellä taustalla kuitenkin käydään jotain keskusteluita, niin sitten käydään, mutta niistä pidetään turpa kiinni ja tiedotellaan kun/jos on jotain tiedotettavaa. Tuollaisella viestinnällä ei saada aikaan muuta kuin lisää kysymyksiä.En tiedä, mutta joku tässä kyllä itseäni häiritsee vaikka Don Timo kuinka perkelettä hokisikin. Jos kaikki on selvää ja asia kuten julkisuuteen on kerrottu, niin ei silloin pitäisi olla tarvetta jos-sanan käytölle - ja mitä ne ovat ne couple of things we need to check, jos kaikki oli jo ennen tämän kauden alkua sopimuksellisesti selvää Kallen osalta?
Soittaisivat nyt Suomalaisen Roopelle!Saattaa tulla sellainen tilanne, jossa kaksi isoa tallia ei meinaa löytää kolmea täyden kauden kuskia vaikka niin haluaisivat .
Täytyy kyllä ihmetellä ettei tuota Rosselin nimeä ole oikein edes spekulaatioissa. Assulla ja hitaammissa soraralleissa tosi kovaa ja varmaa suorittamista Rally2:ssa. Mielestäni ihan potentiaalinen vaihtoehto esim. Hyundaille. Siihen Lappi pariin nopeaan sorakisaan kaveriksi niin homma valmis. Kai ne sitten tietää jotain mitä me ei...Saattaa tulla sellainen tilanne, jossa kaksi isoa tallia ei meinaa löytää kolmea täyden kauden kuskia vaikka niin haluaisivat .
Tähän asti lähinnä kansantaloustieteestä tuttu kohtaanto-ongelma on näemmä levinnyt rallin MM-sarjaankin. Saataisiinkohan Kalle ja Esapekka johonkin FIA:n maksamalle kurssille, jonka avulla heidän töissä viihtymistä yritettäisiin parantaa?Saattaa tulla sellainen tilanne, jossa kaksi isoa tallia ei meinaa löytää kolmea täyden kauden kuskia vaikka niin haluaisivat .
Liian isot liksat, kun ei halua ajaa täyspäiväsesti 25 vuotta kilpaaTähän asti lähinnä kansantaloustieteestä tuttu kohtaanto-ongelma on näemmä levinnyt rallin MM-sarjaankin. Saataisiinkohan Kalle ja Esapekka johonkin FIA:n maksamalle kurssille, jonka avulla heidän töissä viihtymistä yritettäisiin parantaa?
Tarttis varmaan konsultoida Orpoa, Satosta ja Purraa aiheesta kuinka sitouttaa ralliautoilijatkin pidempiin työuriin.Liian isot liksat, kun ei halua ajaa täyspäiväsesti 25 vuotta kilpaa
Ralli-Matista "tekninen neuvonantaja" ja Kaitsusta full time tallipäällikkö.VM ssä omituinen huhu jonka mukaan JML haluaisi tehdä Kallet ja ryhtyä osa-aikaiseksi tallipäälliköksi että ehtii ajaa enemmän hisseä. Mitähän tämäkin tarkoittaa??? Ja huhuissa Pajari ajaa useamman kilpailun ykkösellä ensvuonna.....
Ihan kiva, mutta miten R4-luokan autot voivat helpottaa MM-sarjan kriisiä, sillä niillä ei ole alaluokkaa?Lancia megapaluu on totta!!!!!! Nyt panostetaan isosti. he tulevat rally4 etuvetoautolla mukaan jolla ei voi ajaa kun EM sarjassa ja kansallisissa kisoissa. Tulee ihan vanhat hyvät ajat mieleen kun S. Lampinen ajoi etuveto Fulvialla. Onko Subarun paluu jo vahvistettu. Joko Solberg ja Tommi on saanu auton valmiiksi. Subarun paluuhan on varma asia koska Ben Sulayem sen vahvisti. Forrestista saa tosi hyvän ralliauton, täydellinen aerodynamiikka. Myös Mattonin lupaamat 2-3 Kiinalaismerkkia tulee vielä kun tarpeeksi odotetaan, koska sehän oli yksi merkittävä syy miksi pitää saada hybrid autot ralliin.Ajetaanhan ykkösluokassa hybrid autoilla ja autotehtaat haluavat markkinoida hybrid autoja. Huyndai ei myöskään ole lopettamassa rallia, he myös haluavat markkinoida hybrid autoja. Sehän on faktaa.
https://www.rallit.fi/legendan-paluusta-lisatietoa-lancia-esitteli-uuden-ralliautonsa/
Tais lähtee mopo vähän käsistä.Mikäs hapan maku aamun muroista löytynyt kun tuollainen vuodatus?
Onhan lajissa ongelmia mutta toivottavasti edes helpotti pahaan oloon tuo viesti