Mitä, jos Herta ei pärjää tänä vuonna Indycarissa, onko plan B:tä?Colton Herta on jo aiemmin nimetty Cadillacin viralliseksi prioriteetiksi. Pérez lienee tallin toinen kuski. Bottas jää paitsioon.
Jokerikorttina ehkä Sebastián Montoya, joka debytoi tällä kaudella F2-sarjassa. Hän on kansallisuudeltaan kolumbialainen mutta syntynyt Yhdysvalloissa, ja toki hänen isänsä on siellä päin hyvin tunnettu kuski pitkän Nascar- ja Indycar-uran jälkeen.Mitä, jos Herta ei pärjää tänä vuonna Indycarissa, onko plan B:tä?
Sellainen huhu on tuolla uutisissa pyörinyt, että Norris on joutunut hakemaan Suomen Kelasta työttömyysturvaa, koska hänen palkasta ollaan oltu huolissaan.Pienet on Mersun ja McLarenin palkkakulut.
Hakeeko Piastri sitten Elonilta?Sellainen huhu on tuolla uutisissa pyörinyt, että Norris on joutunut hakemaan Suomen Kelasta työttömyysturvaa, koska hänen palkasta ollaan oltu huolissaan.
Panos - tuotto.Näyttäisi listalla olevat liksat perustuvan osaamiseen, paitsi Hamiltonin joka on ensisijaisesti markkinointityökalu.
Motorsport.comin kolumni, jossa pohditaan Cadillacin jenkkiläissyytä. Ei riitä, että auto rakennetaan Amerikan maaperällä, vaan pitää olla paikallinen kuski, jonka jo jenkkifanit tuntee. Eli Hertan lisäksi myös Josef Newgarden ja Kyle Larson kelpaisivat. Kyse on myös pr-projektista, jotta jenkkejä saataisiin ruutujen ääreen katsomaan Euroopan kisoja, jotka alkavat paikallista aikaa aamulla.Jokerikorttina ehkä Sebastián Montoya, joka debytoi tällä kaudella F2-sarjassa. Hän on kansallisuudeltaan kolumbialainen mutta syntynyt Yhdysvalloissa, ja toki hänen isänsä on siellä päin hyvin tunnettu kuski pitkän Nascar- ja Indycar-uran jälkeen.
Ei vaan ole valitettavasti saavuttanut alemmissa luokissa yhtään mitään. Ajelee isänsä kautta suhteilla. En jaksa lähteä ynnäilemään, mutta todennäköisesti superlisenssin saavuttaminen vaatisi aika hyvän sijoituksen F2:ssa, mitä voi pitää epätodennäköisenä.
F2-sarjassa ajelee myös ihan aito jenkki Jak Crawford, joka sijoittui viime kaudella viidenneksi, mutta hänenkin uransa on ollut tähän asti hyvin vaatimaton.
Kyllä se tarttee sitä rahnaakin, ettei ole Haasin kohtalo edessä. Nuoria kuskeja sisään, ettei rahat mene turhaan minkään kokeneen papparaisen eläkerahastoon. Koska varmasti vauhti tulee olemaan varsin maltillista, niin ei kuskille maksamisella parane.Onkohan tuolla projektilla tarkoitus pärjätä, siis ihan oikeasti tavoitella urheilullistakin menestystä, vai pyöriä joukon perällä pr edellä? Siihen tarkoitukseen joku Kyle Larson on varmaan ihan passeli ratinkääntäjä.