The Hallikainen™
Muusikko
- Liittynyt
- 17.1.2017
- Viestit
- 6540
En olisi yllättynyt jos Hamiltonilla kulkisi ensi kaudella paremmin kun ei ole enää maaefektiä, jota ei ole hanskannut. Toki vastapainona on biologinen kello.
Se varmaan olisi ainoa paikka, johon voisi päästä, mutta itse veikkaan joku omistajan rooli sielläkin olisi, jolloin tilannetta voisi hieman valkopestä, kun ei suoraan palkkaa kuitenkaan.Luulisi Alpinelle kelpaavan. Siinähän olisi Briatoren kanssa hyvä duo.![]()
Vahvistanut missä?Helmut Marko on vahvistanut, että ensikaudella Red Bullia kuskaavat Verstappen ja Hadjar. Racing Bull tilanne lienee auki...
motorsport com eiköhän to ole aika selvästi sanottu. "Helmut Marko agrees with Isack Hadjar on the 2026 regulations offering the best opportunity for the rookie to make the step up to Red Bull".Vahvistanut missä?
No miten helvetissä saat Leclercin ja Kimin tilastot näyttämään samanlaisiltaEnsi kaudella nähdään varmasti useampikin kaveri repimässä sopimuksiaan. Voimasuhteet selviävät maaliskuussa ja toukokuun perinteiset ensimmäiset suuret päivityspaketit vahvistavat asetelmia. Siinä vaiheessa alkaa siirtomylly käydä kuumana ja nopeat syövät hitaat.
En usko Leclercin olevan vielä aivan leipääntynyt touhuun, mutta se on selvää, että jos Ferrari on taas jossain keskipakassa suuren mullistuksen jälkeen, niin sieltä nouseminen vie sen 2–3 vuotta. Mies täyttää 30 vuotta parin vuoden päästä eikä ole saavuttanut urallaan käytännössä yhtään mitään ensimmäisen Ferrari-kautensa jälkeen vuonna 2019. Kimin kohdalla tuntui aikoinaan siltä, että menestys välttelee miestä, ja Leclercin tilastot ovat hyvin samankaltaiset.
Älä nyt vielä. Vertaillaan nyt tosissaan 40v äijää versus kaveria joka ei ole pärjännyt kuin Red Bull organisaatiossa, Pirellin renkailla, v6 moottorilla, drs siivellä.En olisi yllättynyt jos Hamiltonilla kulkisi ensi kaudella paremmin kun ei ole enää maaefektiä, jota ei ole hanskannut. Toki vastapainona on biologinen kello.
Itse luin samaa. Hornerhan alensi lähtökorvausta, vastineeksi lyhyemmälle tauolle F1:stä. RacingNewsin mukaan Horner ei olisi kiinnostunut enää tallipäällkn paikasta vaan pomo-pestistä...Oman tallin rakentaminen ja sen saaminen vielä F1:iin tuskin onnistuu Hornerilta. Horner ei mielestäni ole mikään Briatore, joka ponnahtaa aina pinnalle kuin korkki, Paavo Väyrysmäiseen tyyliin. Tosin vanhenemiselle ei edes Paavo Väyrynen voi mitään.Hornier on lähestynyt vissiin kaikkia talleja tarjoillessaan itseään töihin, mutta joka paikasta tullut pakit.
Ainakin Haasilta ja Astonilta kerrottiin julkisestikin, että keskustelut olivat hyvin lyhyitä tämän yhteydenoton jälkeen. Ja kun Haasillekin on tyrkyttänyt itseään, niin tulee jo vähän epätoivoinen fiilis Hornierista
https://f1i.com/news/549680-haas-f1-team-reveals-exploratory-talks-with-horner.html
Jos on suostunut korvausten alennukseen, puutarhahmommien lyhentämiseksi, niin lienee selviö, että on joku Jopi tiedossa. Kai muuten ottaisi isompaa rahaa lomailessa.Itse luin samaa. Hornerhan alensi lähtökorvausta, vastineeksi lyhyemmälle tauolle F1:stä. RacingNewsin mukaan Horner ei olisi kiinnostunut enää tallipäällkn paikasta vaan pomo-pestistä...Oman tallin rakentaminen ja sen saaminen vielä F1:iin tuskin onnistuu Hornerilta. Horner ei mielestäni ole mikään Briatore, joka ponnahtaa aina pinnalle kuin korkki, Paavo Väyrysmäiseen tyyliin. Tosin vanhenemiselle ei edes Paavo Väyrynen voi mitään.
Jos muistan oikein Hornerin sopimus oli vuoteen 2030. Ja lähtökorvaus olisi ollut sopimuksen mukaan 110 miljoonaa dollaria. Tyytyessään 80 miljoonaan? (tieto vaihtelee 80-60 välillä) Horner sai luvan palata F1:iin keväällä 2026. Onhan miehelle varmaan kertynyt aikamoinen kontaktiverkko, jatkoa ajatellen....Jos on suostunut korvausten alennukseen, puutarhahmommien lyhentämiseksi, niin lienee selviö, että on joku Jopi tiedossa. Kai muuten ottaisi isompaa rahaa lomailessa.
Ei niin, mutta köyhä kuin kirkonrotta Horner on verrattuna vaikka Mercedeksen Toto Wolffiin, jonka varallisuudeksi Forbes on laskenut 1,8 miljardia dollaria. Ja Toto Wolffkin on köyhä verrattuna oikeasti rikkaisiin. Eli mitä päätelemme? F1 on perseaukisten lajiEikä nyt alennuksenkaan jälkeen tarvii loppuelämässään pelkästään ylähuulta pistää leivän päälle.
Hei Pate, vertailemmeko tosissaan Hamiltonia ja Verstappenia?Älä nyt vielä. Vertaillaan nyt tosissaan 40v äijää versus kaveria joka ei ole pärjännyt kuin Red Bull organisaatiossa, Pirellin renkailla, v6 moottorilla, drs siivellä.
Olisi optimaalinen tilaisuus hypätä Red Bullille ensi kaudella kun säännöt vaihtuu, mutta onko tarpeeksi kokemusta. Helmut samassa uutisessa vahvistaa että päätöksiä tehdään vasta Meksikon jälkeen.motorsport com eiköhän to ole aika selvästi sanottu. "Helmut Marko agrees with Isack Hadjar on the 2026 regulations offering the best opportunity for the rookie to make the step up to Red Bull".