Sanoit saman asian kaksin eri sanoin. Tajusitko itsekään?Ja jos viimeisen kahden vuoden aikana Ferrari tai Mersu voittaa tuplapodiumeja myöten niin kyseessä on voimasuhteiden vaihtelu dominoivan tallin rinnalla. Verstappen kun voittaa eikä tallikaveri lähelläkään podiumia = paras auto.
Ferrari voitti viime kaudella 5 kisaa ja taisteli viimeiseen kisaan asti merkkimestaruudesta. Ei puhettakaan missään vaiheessa kautta että Ferrarilla on nyt paras auto. Verstappen kun voittaa ensimmäisen kerran tällä kaudella niin tuulipukukansa takajaloillaan että kauden '23 dominointi parhaalla kalustolla alkaa taas tästä.Sanoit saman asian kaksin eri sanoin. Tajusitko itsekään?
Jos Ferrari tai Mersu voittaa, niin heillä oli silloin hetkellisesti paras auto vaihtelevien voimasuhteiden vuoksi.
Jos Verstappen voittaa, niin hänellä oli silloin hetkellisesti paras auto vaihtelevien voimasuhteiden vuoksi.
Toki Red Bull on myös ollut täysin suvereeni auto suurimman osan kaudesta 2022 alkaneiden sääntöjen aikana.
Verstappenin mukaan auton parantunut vauhti johtuu että ymmärtävät autoa paremmin. Kesällähän Tsunoda taisi tehdä jonkun tallin pisteettömän ennätyksenkin kun tallin kriisi oli syvimmillään.Onkos Max ottanut Monzan jälkeen lähes täyden potin? Hyvin on noussut keskikesän taantumasta.
Montsaan tais kuitenkin tulla iso päivitys ja kun se toimi, niin etusiipeå muokattiin ”vähemmän” ottavaksi. Parempi balanssi ja Tsukikin päässyt Q1:stä läpi.Verstappenin mukaan auton parantunut vauhti johtuu että ymmärtävät autoa paremmin. Kesällähän Tsunoda taisi tehdä jonkun tallin pisteettömän ennätyksenkin kun tallin kriisi oli syvimmillään.
Mekies kuuntelee enemmän kuskien mielipidettä. Hornerin aikaan ilmeisesti menty enemmän simulaattoridata edellä, mutta autoon laitetut Monzan palikat ja setupit nimenomaan oli juurikin Verstappenin vaatimia joihin Wache ei olisi halunnut suostua koska ei uskonut Verstappenin olevan nopeampi niillä. Toisin kävi ja siksi Versrappen sanoikin tiimiradiossa että Wache voi nyt löystää pipoa.Monzan päivitys oli sellainen, ettei Wachekaan uskaltanut sitä autoon laittaa, ennen kuin Max vaatimalla vaati niin.
En tiedä onko Makieksella ollut joku vaikutus, millä on saatu kuskien ja suunnitteluosaston kommunikaatio paremmaksi. Eikös kaverilla ole F1-insinööritausta?