Hyundain kuskeista Neuville ja Formaux jatkavat. Päätös osallistumisesta 2027 tehdään sen jälkeen, kun WRC 2027 säännöt ovat valmiit. Kokonaan uutta autoa Hyundai ei ole tekemässä, toisin kuin Toyota, vaan Hyundai kohdalta kysymyksessä on Hyundai WRC2:n muokkaus uusin sääntöihin. Kysymys on millä vaivalla ja kustannuksilla se oli mahdollista tehdä kllpailukykyiseksi. FIA:n Andrew Wheatley nimitettiin jokin aika sitten Hyundain johtoportaaseen Abiteboulin, Demaisonin, Marcosin ja de Jonghin rinnalle. Ja lisää vahvistusta tuli, kun ranskalainen Sebastien Metz (new Operations Director) ja italialainen Massimo Carriero (new Head of Engneering). Metz tausta on Multimatic -firmassa, joka on Porschen runkojen tekijä WEC ja IMSA -sarjoissa, Carrieron tausta on M-Sportilla ja McLarenilla GT3 -autojen ja tulevan McLaren Hypercarin tuotekehityksessä.