#3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
8215
Ensimmäisen kerran ehkä ikinä, voidaan sanoa, että RBn miehet ajavat kaikkein vahvinmoottorisella autolla. Kaikki muut puheet moottoreiden paremmuudesta on ollu aina spekulointia.
No on kyllä Honda ollut ihan paras moottori 2022-2024. Varsinkin kerssin akku ollut se, millä saanut suoran päähän hyvin vauhtia.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9578
Tämmöinen loputon suohan se aina on kun lähdetään mielivaltaisesti päättämään millon se auton hyvyys määritellään paremmin suoriutuvan kuskin mukaan ja milloin huonomman. Saa käännettyä kaikki tilanteet juuri niin päin kun haluaa.
Kyllä sitä paremman kuskin kautta pitää mitata. Mutta se on sitten eri asia, saako se paras kuski 100% auton kapasiteetista irti. Sen takia sitten joku kuljettaja näyttää paremmalta kuin mitä auto edellyttäisi.
 
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
7599
Kyllä sitä paremman kuskin kautta pitää mitata. Mutta se on sitten eri asia, saako se paras kuski 100% auton kapasiteetista irti. Sen takia sitten joku kuljettaja näyttää paremmalta kuin mitä auto edellyttäisi.
Onhan se helppo niputtaa voittavia autoja samaan nippuun jos katsotaan vain parempaa kuskia. Red Bullilla kakkoskuskit nostelevat jalkaa kaasulta auton epävakauden takia, koska auto on on saatu twiikattua mahdollisimman suorituskykyiseksi välittämättä balanssista. Sitten kun nämä kakkoskuskit menevät muualle (Albon, Gasly, Perez) niin nämä parhaimmillaan myllyttävät tallikavereitaan toisessa tallissa, koska autot ovat hitaampia, mutta vakaampia.

Siksi kysynkin, miten tälläisiä autoja voidaan niputtaa samaan kategoriaan esim lähimenneisyyden Mclareniin ja Mersuun, jolla molemmat kuskit nakuttivat paaluja ja voittoja?
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5772
Menisi vuosien kurkkupurkilla ajo hehkutukset hukkaan, jos katsotaan sitä miten autolla pystyy ajamaan, eikä sitä, miten siitä ei saada kaikkea irti.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
9271
Sijainti
Vantaa
Toto tarjosi Verstappenille halpaa sopimusta, josko tarttuisi siihen. Mihin Mersu tarvitsee Maxia, kun tallissa on jo Antonelli ja hyvänä kakkosena Russell.

Luonnollista tarjota edullista sopimusta, testaten olisiko Max kyllästynyt RB:hen. En pitäisi tuulesta temmatulta ajatukselta. Toton isoin halu Maxiin on todennäköisesti jo sulanut, kun tallissa oma hiomaton timantti

Tottakai isäpappaa harmittaa, kun ovet on nyt tavallaan suljetut, jatko RB:llä melkeinpä ainut mahdollisuus isolla tilillä. Alonso ollut urallaan samassa tilanteessa, että periaatteessa pakko jatkaa, koska muualla täyttä.


https://www.planetf1.com/features/max-verstappen-george-russell-mercedes-f1-2027-predictions
 
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
7599
Kaikuuko täällä vai miksi Ralf Schumacherin juttuja jaetaan kahteen kertaan? Toto ollut sen verran kauan alalla että miksi tuhlata aikaansa ja edes lähteä lähestymään Verstappenia diilillä minkä tietää tulevan lähes varmasti torjutuksi. Se kyllä tiedetään että tästä Verstappen & Mersu keissistä tulee kesällä jos minkälaisia uutisia, koska on ollut kuumin puheenaihe jo vuodesta 2024 lähtien.

Oraakkeli Ralf tiesi jo viime vuonna että Verstappen siirtyi täksi kaudeksi Mersulle:

https://www.motorsport.com/f1/news/schumacher-stokes-verstappen-to-mercedes-rumours-it-seems-that-way/10738758/

3.7.2025

Ralf Schumacher, former F1 driver and brother to the seven-time champion Michael Schumacher, believes Verstappen will leave the Milton Keynes fold.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
9271
Sijainti
Vantaa
Toimittajalla oli hyviä pointteja, kertauskin on opintojen äiti. Sua ärsyttää henkilöt, jotka heittää hitusenkin negaa maxista.

Hienoa ottaa vanhoja uutisia esille, aika monen toimittajan ja foorumistin veikkaukset ovat menneet pieleen: esimerkkinä Russellin piti olla varma mestari ja löylyttää helposti Antonellia, kunhan saisi vaan voittaja-auton sekä Hamilton lopettaa uransa myllytettynä.

Ei ole Maxin mersu sopimuksesta paljon viime aikoina puhuttu ilman Ralfia. Jos sinä jankkaat siitä lähipiirillesi, ei tee siitä kuumaa aihetta. Eikä yleensä Maxistakaan. Kyllä se on menny ihmetellessä miten ihmeessä Mersun jäsentenvälinen on noin ja viime kisan jälkeen puheenaihe on Hamilton.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
7599
Toimittajalla oli hyviä pointteja, kertauskin on opintojen äiti. Sua ärsyttää henkilöt, jotka heittää hitusenkin negaa maxista.

Hienoa ottaa vanhoja uutisia esille, aika monen toimittajan ja foorumistin veikkaukset ovat menneet pieleen: esimerkkinä Russellin piti olla varma mestari ja löylyttää helposti Antonellia, kunhan saisi vaan voittaja-auton sekä Hamilton lopettaa uransa myllytettynä.

Ei ole Maxin mersu sopimuksesta paljon viime aikoina puhuttu ilman Ralfia. Jos sinä jankkaat siitä lähipiirillesi, ei tee siitä kuumaa aihetta. Eikä yleensä Maxistakaan. Kyllä se on menny ihmetellessä miten ihmeessä Mersun jäsentenvälinen on noin ja viime kisan jälkeen puheenaihe on Hamilton.
Kyllä täytyy olla epätoivoisesti Verstappen-vastainen että hyppää Ralf Schumacherin bandwagoniin. Ralf joka aikoinaan ehdotti veljenpoikaansa Hamiltonin tuolille Mersulle. Ota tuollaista ukkoa sitten tosissaan.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
9271
Sijainti
Vantaa
Kyllä täytyy olla epätoivoisesti Verstappen-vastainen että hyppää Ralf Schumacherin bandwagoniin. Ralf joka aikoinaan ehdotti veljenpoikaansa Hamiltonin tuolille Mersulle. Ota tuollaista ukkoa sitten tosissaan.
Eli jos Ralf esittää negatiivista Verstappenista, sitä ei saa julkaista eikä olla samaa mieltä. Pitää aika typerä olla, jos tuolleen ajattelee. Muista kuskeista kelpaa vaikka Ööö-luokan lähteet uutisksi negatiivisista asioita, mutta Verstappenista vain ne lähteet, jotka kirjoittaa positiivista, ja nekän mediat ei silloin, jos on negatiivinen sävy.

Itse en ainakaan luottaisi Verstappenin Josiin sekuntiakaan, mitä sano. Jos äijä ajaa naisten päälle autolla, pahoinpitelee naisia ja isäänsä sekä käy käsiksi milloin missäkin, niin kertooko aivolohkot totuutta? Itse en hyppäisi tälläisen herran kommentien kelkkaan. Jos Verstappen pahoinpiteli isänsä – Frans: "Hän ylitti rajan" | MTV Uutiset
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
7599
Eli jos Ralf esittää negatiivista Verstappenista, sitä ei saa julkaista eikä olla samaa mieltä. Pitää aika typerä olla, jos tuolleen ajattelee. Muista kuskeista kelpaa vaikka Ööö-luokan lähteet uutisksi negatiivisista asioita, mutta Verstappenista vain ne lähteet, jotka kirjoittaa positiivista, ja nekän mediat ei silloin, jos on negatiivinen sävy.

Itse en ainakaan luottaisi Verstappenin Josiin sekuntiakaan, mitä sano. Jos äijä ajaa naisten päälle autolla, pahoinpitelee naisia ja isäänsä sekä käy käsiksi milloin missäkin, niin kertooko aivolohkot totuutta? Itse en hyppäisi tälläisen herran kommentien kelkkaan ellen ajattelisi samalla lailla kaikesta. Jos Verstappen pahoinpiteli isänsä – Frans: "Hän ylitti rajan" | MTV Uutiset
Siinäpähän julkaiset Ralffin juttuja ja vaikka se oli jo julkaistu. Olet alkanut pitää Ralf Schumacheria luotettavana lähteenä ja sanot muita typeräksi. Haha. Ei tämä nyt pitäisi tulla mitenkään yllätyksenä että Verstappenin ja Mersun tilanteesta alkaa tulla kaikenmaailman otsikoita, mutta että menee uskomaan heti ensimmäistä huhua mitä Ralf Schumacher sanoo niin huhhuh.
 
Ylös