Eli jos Ralf esittää negatiivista Verstappenista, sitä ei saa julkaista eikä olla samaa mieltä. Pitää aika typerä olla, jos tuolleen ajattelee. Muista kuskeista kelpaa vaikka Ööö-luokan lähteet uutisksi negatiivisista asioita, mutta Verstappenista vain ne lähteet, jotka kirjoittaa positiivista, ja nekän mediat ei silloin, jos on negatiivinen sävy.
Itse en ainakaan luottaisi Verstappenin Josiin sekuntiakaan, mitä sano. Jos äijä ajaa naisten päälle autolla, pahoinpitelee naisia ja isäänsä sekä käy käsiksi milloin missäkin, niin kertooko aivolohkot totuutta? Itse en hyppäisi tälläisen herran kommentien kelkkaan ellen ajattelisi samalla lailla kaikesta.
Jos Verstappen pahoinpiteli isänsä – Frans: "Hän ylitti rajan" | MTV Uutiset