Total Bummer
Well-known member
- Liittynyt
- 14.3.2008
- Viestit
- 698
Onhan tuo jo aika noloa. Tietenkin voihan se olla että häkä uskoo noihin juttuihin ihan oikeasti.
Sporttikom on kyllä kertakaikkisen hieno sivusto. Muualla kerrotaan myös se, että maksu pienenee vuodeksi 2010.Ehkä kuskien superlisenssien maksut ei nousekaan?
Mikä on saanut Mosleyn muuttamaan kantaansa?
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=147485
Mitä ihmeen vinkkiä Schumi voisi antaa näistä autoista joilla hän ei ole ajanut pätkääkään?- Kahtena viime vuonna ei ole ollut niin tärkeää saada Michaelia mukaan kisoihin, mutta tällä kaudella Michael voi auttaa paljonkin mekaanikkoja ymmärtämään auton käyttäytymistä näiden uusien sääntömuutoksien takia, sanoi legendan manageri Willi Weber.
- Sillä saralla Michaelin kokemus on elintärkeää tallille, mies lisäsi.
(MTV3)
Promootio. Saa aina foorumilaisetkin keskustelemaan ja kiinnittämään huomiota Ferrariinmikä se rooli oikeesti on
Oikein mukava mies tämä meidän oma pikku Bernie. Ei ole yhtään sellaista vainoharhaisen diktaattorin vikaa. :thumbup:Heh, Bernie se jaksaa. Kaveri on jo menettänyt uskottavuutensa.
Jonkinlaista konsultin viittaa hänen harteilleen yritetään asettaa. Mutta eipä tuo kamalan loogista ole - tallin kuljettajat osaavat oman hommansa ja tallin insinöörit ovat kehittäneet ja säätäneet autoa ensimmäisestä shakedownista alkaen. Tuskin Schumilla on siihen mitään jumalallisen tärkeää lisättävää. Senkun pyörii sirkuksen mukana kun ei ole muutakaan tekemistä.Misa1 sanoi:Mitä ihmeen vinkkiä Schumi voisi antaa näistä autoista joilla hän ei ole ajanut pätkääkään?
Ehkä hänellä on kuitenkin enemmän kokemusta ajamisesta kuin mekaanikoillaMitä ihmeen vinkkiä Schumi voisi antaa näistä autoista joilla hän ei ole ajanut pätkääkään?
Mutta vähemmän kokemusta F60:stä kuin Kimillä ja MassallaEhkä hänellä on kuitenkin enemmän kokemusta ajamisesta kuin mekaanikoilla
:thumbup:Ehkä hänellä on kuitenkin enemmän kokemusta ajamisesta kuin mekaanikoilla
No ei ne autot nyt ole mitenkään järisyttävästi muuttuneet Schumin ajoista.. perusidea on vielä sama ja nyt tänä vuonna kun tuli vanhempia autoja vastaavaa aerodynamiikkaa ja renkaat takasin ni schumi on luultavasti paremmin hajulla niistä kuin uudet kuljettajat jotka ajanu koko uransa F1:ssä puhtaasti aerodynamiikkaan perustuvan auton kanssa. nyt on taas mekaanisella pidolla suurempi rooliMutta vähemmän kokemusta F60:stä kuin Kimillä ja Massalla
Sääntöjä ja niiden tulkintoja on ennenkin muutettu kesken keuden. Viimeksi viime kaudella Ferrarin pohjalevyratkaisun osalla. Tämä on täysin vastaava tapaus ja lopputulos tullee olemaan se, että sääntöjä tarkennetaan enemmistön mielipidettä vastaavaksi. Sääntöä on kuitenkin tässä kierretty, sen tarkoitus ei ole ollut tuo. Sääntöjä ei siis muuteta, tulkintaa "tarkennetaan" vaan. Oikeusmurha vai ei? FIA:n normaali käytäntö, kuten pohjalevyn mittaustavan muutos.No kelpaa nyt Red Bullin itkeä, kun edes Newey ei keksinyt porsaanreikää. Ei kai se Brawnin tai Zanderin vika ole, jos FIA ei pysty kirjoittamaan, mitä tarkoittaa.
Se jää sitten nähtäväksi, minkä kannan kattojärjestö tulevassa farssissa ottaa. Oikeusmurha à beryllium?
Pohjalevy kylläkin kiellettiin jo vuonna 2007, eikä viime vuonna.Sääntöjä ja niiden tulkintoja on ennenkin muutettu kesken keuden. Viimeksi viime kaudella Ferrarin pohjalevyratkaisun osalla. Tämä on täysin vastaava tapaus ja lopputulos tullee olemaan se, että sääntöjä tarkennetaan enemmistön mielipidettä vastaavaksi. Sääntöä on kuitenkin tässä kierretty, sen tarkoitus ei ole ollut tuo. Sääntöjä ei siis muuteta, tulkintaa "tarkennetaan" vaan. Oikeusmurha vai ei? FIA:n normaali käytäntö, kuten pohjalevyn mittaustavan muutos.
En olisi niin varma. Toyota on useinkin ollut kauden alussa paljon parempi kuin talvitestit ovat näyttäneet, ja nyt talvitestitkin menivät ihan hyvin.Nyt on kyllä moni kuljettaja vähän turhankin innoissaan autoistaan. Saa moni kaveri pettyä, kun auto ei voittanutkaan ylivoimaisesti ekaa kisaa.
En millään jaksaisi uskoa noita Glockin puheita, tuskin Toyota nyt ihan kärjessä kuitenkaan on.