Jellinek
Banned
Tämä Leyton House -värityskään ei olisi nykyään mitenkään hassumpi:
Viimeksi muokattu:
Osaman sponssilla irtoaa varmaan myös näkyvyyttä nykyisin.Tämä Leyton House -värirtyskään ei olisi nykyään mitenkään hassumpi
Tuosta on ollut puhetta täällä aikaisemminkin, mutta jos joku ihmettelee, niin kyseessä kynäfirma:Osaman sponssilla irtoaa varmaan myös näkyvyyttä nykyisin.
-Tuo kommentti nostatti mieleen erittäin nostalgisia ajatuksia 20 vuoden takaa autosta, jolla "professori" otti 4. mestaruutensa:Tulisiko noilta nurkilta sitten joku kamelikuski Williamsille?
Jep, ja Sunocon tarrat on sarjan omia pakotettuja mainoksia.Pikaisella googletuksella Penzoil on enemmän tai vähemmän Shellin omistuksessa.
Ja nuo jalathan on siis Segan maskotin, Sonic-siilin koivet.
Williams FW15C, jota on pidetty teknisesti edityksellisimpinä F1-autona aktiivijousituksineen, ABS-jarruineen ja luistonestoineen. Myös tuolloin 4. mestaruuteensa kuskiaan siivittänyttä F1-autoa vauhditti vapaastihengittävä (terveisiä Nicon isälle! ) Renault [tuolloin 3,493 cc 67° V10 (RS5)] ja pääsuunnittelijana A. Newey.
Hauskana yksityiskohtana auton värityksessä jäähdyttimien ilmanottoaukoista pilkistävät "kuskin jalat" SEGAn sponsoroimana.
sama hahmo jonka pää on takasiivessä.Ja nuo jalathan on siis Segan maskotin, Sonic-siilin koivet.
Mun mielestä erikoisin ominaisuus FW15 mallissa lankeaa kyllä CVT-vaihteiston omaavalle versiolle.Erikoisin konsepti tuossa Williams FW15C:ssä oli jo edelliselläkin kaudella erittäin rajoitetusti testattu ja sittemmin kaudella 1993 huomattavasti paranneltu ajovakauden hallintajärjestelmä. Sen ollessa käytössä monet tallit ja FIA arvosteli lajin menevän tietokoneohjatuksi. Sekin kiellettiin juurikin vuonna 1994 koko keksinnön oltua alle vuoden verran kunnon käytössä.
Portaaton voimansiirto on tekninen ratkaisu, jonka toteutuksesta henkilöautoissa on haaveiltu jo pitkään. Tunnetuimpia kokeiluja ovat olleet mm. Volvon 66 & 340 CVT:t (by DAF) ja Audin multitronic. Mm. leikkuupuimureissa, moottorikelkoissa ja skoottrereissa variaattorivoimansiirrot ovat olleet käytössä jo kauan. Traktoreissakin nuo ovat alkaneet yleistyä viime vuosina.Mun mielestä erikoisin ominaisuus FW15 mallissa lankeaa kyllä CVT-vaihteiston omaavalle versiolle.
Ehdottomasti tämä. Ja olettaisin että melkein tuleekin, mutta vasta silloin joskus.Pelkkä McLaren Honda F1 Team olisi paras. Tosin ei vielä ensikaudella.