ettelbruck
Well-known member
edit:-...kele, tarvittais toimiva tietokone...
Viimeksi muokattu:
Mulla on sellaset alla ja ei mitään ongelmia talvella. Oli mulla aiemmin toiset amerikkalaiset M+S't, ne olivat varsin metkat renkaat jo pikkupakkasilla. Ensimmäisen puolen kilsan ajan ei ollut pitoa mihinkään suuntaan, sen jälkeen ne toimi ihan kunnolla.Vois kohta alkaa harkita. -3 mittarissa.. Mitenkähän nuo kesägummit pelittää, kun merkintöjen perusteella käyvät kitkairenkaista Pohjois-Amerikassa.
Tyhjää sutittelit parkissa, kunnes puoli kilometriä tuli trippimittariin?Mulla on sellaset alla ja ei mitään ongelmia talvella. Oli mulla aiemmin toiset amerikkalaiset M+S't, ne olivat varsin metkat renkaat jo pikkupakkasilla. Ensimmäisen puolen kilsan ajan ei ollut pitoa mihinkään suuntaan, sen jälkeen ne toimi ihan kunnolla.
Kyllä mä lähdin ajelemaan, mutta kun tuon tiesi, niin osasi olla varovainen.Tyhjää sutittelit parkissa, kunnes puoli kilometriä tuli trippimittariin?
Mitään järkeä tuossakaan ei ole, mutta onpahan puuhaspeteilyäSydäntalveksi nastagummit alle ja kevään rospuuttoon kitkat takaisin.
Kesällä kurvaillaan pemarin paskoilla ensiasennuskumeilla (RunFlat, yo nou!). :wall:
Saas nähdä tuleeko tästä järjestelystä mitään. Tarpeet on ainakin hankittu, elämäni ensimmäiset kitkat on tarkoitus asennuttaa perjantaina alle.
Ei muuta järkeä kuin se, ettei tartte nastoilla ropistella menemään koko syksyä paljaalla asfaltilla siltä varalta "jos sattuu olemaan jonain aamuna jossain kohdassa kohdassa vähän liukkaampaa"Mitään järkeä tuossakaan ei ole, mutta onpahan puuhaspeteilyä
Ja tuleepahan tutustuttua samalla näihin "kitkarenkaisiin", että tekeekö niillä oikeasti mitään.
Ihan paskapuhetta, kunhan on tarpeeksi maksetaan, niin ajelee kesätkin nastoilla.Asut samalla seudulla: tämän talven jälkeen et aja enää nastoilla mistään hinnasta :ahem:
T: entinen nastaukko
Mua vituttaa enempi asioida huollossa. Itse luotan suolaukseen ja uusiin kesärenkaisiin marraskelissä. Jos olis kitkat niin vaihtaisin nyt.Ei muuta järkeä kuin se, ettei tartte nastoilla ropistella menemään koko syksyä paljaalla asfaltilla siltä varalta "jos sattuu olemaan jonain aamuna jossain kohdassa kohdassa vähän liukkaampaa"
Joka vuosi se vituttaa.
Mitä summaa ajattelit tarjota?Ihan paskapuhetta, kunhan on tarpeeksi maksetaan, niin ajelee kesätkin nastoilla.
Renkaat pystyy vaihtamaan itsekin.Mua vituttaa enempi asioida huollossa. Itse luotan suolaukseen ja uusiin kesärenkaisiin marraskelissä. Jos olis kitkat niin vaihtaisin nyt.
Puolisen tuntia per auto, sisältäen renkaiden raahaamisen varastosta&varastoon.Renkaat pystyy vaihtamaan itsekin.
Rallitunkilla ei mene kuin 25 minsaa!Puolisen tuntia per auto, sisältäen renkaiden raahaamisen varastosta&varastoon.
Renkaat pitää pestä!Puolisen tuntia per auto, sisältäen renkaiden raahaamisen varastosta&varastoon.
Peltivanteet vähän sinnepäin. En jaksa runkaten hinkata noita. Päällisin puolin putsaus toki.Renkaat pitää pestä!
Tuohon voi lisätä viitisen minuuttia päälle - paitsi tupakasta, kun en sitä polttele.Lasketaanko aikaan mukaan se, että käy lähihuoltsikalla tsekkaamassa ilmanpaineet?
Entä jos polttaa tupakin kesken renkaanvaihdon? Työajalla se tupakki on ennenkin poltettu.
Ei lasketa, koska mittarillinen rengaspistooli löytyy toki tallista!Lasketaanko aikaan mukaan se, että käy lähihuoltsikalla tsekkaamassa ilmanpaineet?
Ja ohjaus vähän hakevaksi. Siksi tässä yritän taistella Sitikan kanssa jokusen viikon eteenpäin, eli otan kesärenkailla auton vastaan ens torstaina.Ensimmäiset lumihavainnot tänä aamuna ja sopivasti talvirenkaiden vaihto oli ohjelmassa. Kuluja 25 eurua ja niin muuttui rengasäänet ihmeen 'jyliseviksi', kun on tuoreet nastat alla.