Superleague Formula

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Toisin kuten Superleague Formulan auto, joka on paitsi hieno niin se on myös tehokas ja yhdessä kisassa enemmän ohituksia kuin F1:sissä koko kaudella :rolleyes:

Mutta eihän tosi Formula 1 fanit sitä myönnä että jos sain toisessa voisi muka olla paremmat kisa tapahtumat ja ohituksia olisi enemmän. Koska heidän mielestään kaikki muut sarjat on paskaa ja Formula 1 on paras koska se on F-vitun-ykkönen.
Vau, kolmisensataa ohitusta per kisa? Pitääpä alkaa seuraamaan, kuulostaa aika kiihkeältä äksöniltä.
 

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Vau, kolmisensataa ohitusta per kisa? Pitääpä alkaa seuraamaan, kuulostaa aika kiihkeältä äksöniltä.
Epävirallisen laskutoimituksen mukaan lähes satakunta ohitusta yhden 45 minuutin lähdön aikana Magny Coursissa. Ottaen huomioon, että viikonlopun aikana lähtöjä on Superfinaali mukaanlukien kolme, niin tuo luku saattaa hyvänä päivänä toteutua. Tosin ehkä 200 olisi mukavempi numero. ;)
Jusb€ sanoi:
Mutta auttakaas nyt vasta-alkajaa. Mistä kisoja näkee? Sarjan kotisivuilla mainostetaan jotain streamia mutta onko se ilmainen?
Superleague Formulan nettisivuilla tarjottu streami on täysin ilmainen. Viime vuonna sitä käyttääkseen piti asentaa jokin ohjelma, en tiedä tästä vuodesta, itse en ole ainakaan asentanut mitään. Ehkä se toimii vanhalla tai ei vaadi enää sen kummempia ohjelmia?
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Jalkapallo ei useimmille seuroille ole hyvä bisnes, vaan valtaosa esim. Englannin Valioliigan joukkueista on veloissa.
Tän perusteella on entistä kummallisempaa, että nämä joukkueet pyörittävät formulasarjaa. Tai ei kai siinä mitään outoa olisi, jos kyseessä olisi kannattava toiminta, mutta mä en suostu uskomaan, että tää sarja tuottaa penniäkään voittoa. Autourheilulla tienaaminen kun on tunnetusti pirun vaikeaa.

Kyllähän autotehtaatkin toki miljoona (tai miljardi) veloistaan huolimatta pyörittävät ties mitä kilpatiimejä ja -sarjoja, mutta yleensä niihin silti yritetään löytää ainakin osa rahoituksesta ulkopuolisilta sponsoreilta. Superleaguen autoissa en ole nähnyt yhtäkään sponssitarraa, joten nähtävästi potkistiimit omistajineen siis rahoittavat koko touhun.
Briatore ja Ecclestone omistavat QPR:n, joten miksei futisjoukkueilla vastaavuoroisesti voisi olla kilpatalleja?
Mulla ei ole mitään hajua mikä on QPR, mutta arvaan, että kyseessä on jokin joukkue, ei sarja. Uskallanpa vielä väittää, että QPR:n näkyvin sponsori ei ole FOM/FOA (Formula One -tuotemerkillään) tai Renault (Renault F1 Team -brändeineen).

Ei mulla ole mitään sitä vastaan, että jalkapallojoukkueen omistavalla miljardöörillä on myös kilpa-autotiimi (tai vaikka monta), mutta ei se tän sarjan formaatista yhtään sen järkevämpää tee.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Mulla ei ole mitään hajua mikä on QPR, mutta arvaan, että kyseessä on jokin joukkue, ei sarja. Uskallanpa vielä väittää, että QPR:n näkyvin sponsori ei ole FOM/FOA (Formula One -tuotemerkillään) tai Renault (Renault F1 Team -brändeineen).
QPR = Queens Park Rangers
 

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Superleaguen autoissa en ole nähnyt yhtäkään sponssitarraa
Et ole seurannut tarpeeksi tarkasti. FC Midtjyllandin autoon ilmestyi Magny-Coursin kisan jälkeen GE Moneyn mainokset, Olympiacosilla oli viime vuonna Puma ja Pepsi Max sponsoreina, joskin Pepsi Max taisi olla enemmän Kasper Andersenin tuoma yhteistyökumppani. Puma oli muutenkin viime vuonna näkyvästi mukana myös Tottenhamin autossa ja tänä vuonna kaikkien autojen katteissa on sarjan pääsponsorin Sonangolin mainokset.

Lisäksi Dominick Muermans ainakin maksoi omasta ajamisestaan, sillä autossa oli hänen yhteistyökumppaneidensa Jumbo-supermarketin ja ja muutaman muun yhtiön tarrat. Tänä viikonloppuna Muermansin kuitenkin PSV:llä korvaa Japanista lennätetty Carlo Van Dam, joten saa nähdä pysyvätkö Muermansin sponssit autossa vai ei. Veikkaan ettei...

Kuten sanoin, tämä on vasta sarjan toinen vuosi ja ei sen odotetakaan ohittavan jalkapalloa ja F1:tä suosiossaan ihan heti. Eikä ainakaan tällä näkyvyydellä, mutta kovasti siellä tehdään hommia, jotta nämä asiat paranisivat.
 

koirankoppi

Well-known member
Liittynyt
27.8.2009
Viestit
200


Estoril/POR, Superleague Formula round 4.

Eli Superleague Formula kurvaili Estorilin radalla Portugalissa viime viikonloppuna ja aika katsaista viikonlopun tapahtumat. Sunnuntaina ajettiin kaksi kisaa + tuttuun tapaan Super Finaali jossa jaossa ei ole pisteitä vaan ainoastaan rahapalkintoja.

Paalupaikalta 1. lähtöön starttasi Corinthias kuskina entinen F1-kuski Brasilian Antonio Pizzonia ja viereltä Olympiacos kuskina Argentiinan Esteban Guerrieri. Estoriliin sarjan johdossa saapunut Liverpool FC lähti toisesta rivistä 1.kisaan. Ensimmäistä Superleague Formula kisaviikonloppuaan ajanut Champ Car -mestari Sebastien Bourdais lähti kisaan 8. rivistä.

Liverpool johti pitkään ensimmäistä kisaan Corinthiaksen haastaessa monta kierrosta mutta Olympiacos kuittasi ensin Corinthiasin ja vähän myöhemmin sitten vielä Liverpoolin jonka voitto näytti jo varmalta.

Kisa 2:seen koko gridi sitten käännetään ja eturivistä pääsivät lähtemään Galatasaray ja FC Porto. Hieman taaempaa lähtenyt Sebastien Bourdais nousi jopa kärki paikalle ja oli lähellä voittoa mutta voiton kuitenkin nappasi kotiyleisön edessä ajanut Portugalin Alvaro Parente ja joukkueena FC Porto.

Super Finaaliissa palkintona 5 kierroksen kisan voittajalle tarjolla 100.000€ ja kuusi pääsee tähän kisaan aina. Alussa Corinthias oli johdossa mutta Pizzonian säädettyä itsensä hiekalle :jaska: niin kärkeen pääsi Olympiacos, tosin vain hetkeksi. Sillä hieman myöhemmin rinnalle tuli Sevillan autolla Sebastien Bourdais ja kuittasi Guerrierista myöskin ohi ja loput kierrokset 4-kertainen Champ Car mestari ajoi maaliin suht rauhassa ja varikolla mies tuntui olevan iloinen kun pitkästä aikaa hän voitti jotain. Ja ihan sudäntä lämmitti kun selostajat mainitsivat nimeä Champ Car ja mainitsivat vielä Panoz DP01 ja DP09 autojen eroista ja niin pois päin :eek:.

Hieno kisa viikonloppui jälleen kaikenkaikkiaan oli Superleague Formulassa ja kisat olivat taas uskomattoman hyviä. :thumbup: Lopuksi vielä lähtöjen parhaat ja pistetilanne:

Race 1

1 9 Olympiacos SF Racing Team E. Guerrieri 45:47.271 30 laps
2 21 Liverpool FC SF Racing Team A. Vallés 45:49.437 2.166
3 14 Corinthians SF Racing Team A. Pizzonia 45:50.281 3.010
4 8 RSC Anderlecht SF Racing Team Y. Buurman 46:01.251 13.980
5 17 Rangers FC SF Racing Team J. Martin 46:05.471 18.20

Race 2

1 16 Porto FC SF Racing Team A. Parente 46:07.422 30 laps
2 18 Sevilla FC SF Racing Team S. Bourdais 46:08.487 1.065
3 7 Flamengo SF Racing Team E. Bernoldi 46:27.314 19.892
4 8 RSC Anderlecht SF Racing Team Y. Buurman 46:27.795 20.373
5 14 Corinthians SF Racing Team A. Pizzonia 46:28.169 20.747

Super Final

1 18 Sevilla FC SF Racing Team S. Bourdais 6:43.077 5 laps
2 9 Olympiacos SF Racing Team E. Guerrieri 6:46.827 1.270
3 21 Liverpool FC SF Racing Team A. Vallés 6:49.287 5.584
4 8 RSC Anderlecht SF Racing Team Y. Buurman 6:50.920 6.611
5 14 Corinthians SF Racing Team A. Pizzonia 7:14.710 1 lap
6 3 AC Milan SF Racing Team G. Pantano 7:18.086 2 laps

Pistetilanne 4/6

1 21 Liverpool FC 282
2 19 Tottenham Hotspur
3 10 FC Basel 223
4 3 AC Milan 212
5 14 Corinthians 211
6 16 FC Porto 203
7 8 RSC Anderlecht 189
8 9 Olympiacos 178
9 17 Rangers FC 173
10 22 AS Roma 150

Ja sarja jatkuu taas 4 viikon päästä Italiassa Monzan nopealla radalla. :cool:
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18217
Minkä ihmeen takia pitää kahdessa ensimmäisessä kisassa käyttää lentävää lähtöä? Estorilin molemmat lähdöt (varsinkin ensimmäinen) olivat mun silmään aika "messy", niin kuin selostajakin totesi. Mun käsityksen mukaan ohittaa ei saa ennen kun ollaan ylitetty maaliviiva, mutta toisessa startissa Bernoldi ampaisi kolmannelta paikalta kärkeen jo ennen maaliviivaa. :doubtful:
 

koirankoppi

Well-known member
Liittynyt
27.8.2009
Viestit
200
Minkä ihmeen takia pitää kahdessa ensimmäisessä kisassa käyttää lentävää lähtöä? Estorilin molemmat lähdöt (varsinkin ensimmäinen) olivat mun silmään aika "messy", niin kuin selostajakin totesi. Mun käsityksen mukaan ohittaa ei saa ennen kun ollaan ylitetty maaliviiva, mutta toisessa startissa Bernoldi ampaisi kolmannelta paikalta kärkeen jo ennen maaliviivaa. :doubtful:
Sitä olen itsekin ihmetellyt. Seisovaa lähtöä käytetään ainoastaan superfinaalissa, mutta mielestäni ne voisi laittaa myöskin viikonlopun pääkisoihin.
 

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Sitä olen itsekin ihmetellyt. Seisovaa lähtöä käytetään ainoastaan superfinaalissa, mutta mielestäni ne voisi laittaa myöskin viikonlopun pääkisoihin.
Lentävä lähtö ei rasita autoja läheskään yhtä paljon kuin jos lähdettäisiin paikaltaan. Sarja ei alussa täysin luottanut autojen kestävyyteen, jos niitä rääkätään kolmesti muutaman tunnin sisään ja siksi päädyttiin rullaaviin lähtöihin.

Ensimmäisessä superfinaalissahan lähdettiin liikkeelle lentävänä, ensimmäistä kertaa paikaltaan kokeiltiin lähteä vasta Doningtonissa, jossa se todellakin oli testimielessä toteutettu kokeilu. Päivän kolmannessa lähdössä sitä uskallettiin käyttää, koska sen jälkeen mekaanikoilla on aikaa korjata hajonneet autot, eikä kenenkään viikonloppu mene piloille. Yksikään auto ei nyt kahdessa seisovassa startissa ole hajonnut, joten ehkäpä ensi vuonna paikalta suditaan liikkeelle useamminkin.
 
Viimeksi muokattu:

Murre

Well-known member
Liittynyt
28.3.2008
Viestit
880
Vauhdin Maailma

Uusimman Vauhdin Maailman Varikolla kuiskitaan, yllättäen nimenomaan Formula 1 -osastolta poimittu juttu:
"Varikolla kuiskitaan että Toro Rossolta potkut saanut Sebastién Bourdais nauratti koko kilpa-autoilevaa maailmaa, kun hän luonnehti surkuhupaisaa Superleague-sarjaa "ehdottomasti parhaaksi vaihtoehdoksi F1:lle". Kyseessähän on hullunkurinen formulasarja, jossa tallit ajavat keinotekoisesti tunnettujen jalkapallojoukkueiden värityksessä. Bourdais siirtyi F1-potkujensa jälkeen espanjalaisen Sevillan talliin ja aloitti uudessa sarjassaan saman tien voitokkaasti. Harmi vain, ettei kukaan muu arvosta Superleague-sarjaa tippaakaan..."

Näin luonnehtii siis "moottoriurheilun erikoislehti", vai miksi he sitten lehteään kutsuvatkin. Koomisemmaksi tämän ilmeisen avarakatseisen lehden tekee se, että samassa numerossa pyydetään antamaan palautetta siitä, mikä Vauhdin Maailmassa on mennyt pieleen, kun lehden lukijamäärä on vuodessa pudonnut 7 prosenttia. Kieltämättä todellakin tekisi mieli antaa palautetta...
 

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315

Barrichello viestittää ensi kauden ajopaikastaan? Barrichello Corinthians joukkueessa Superleague Formula - sarjaan! ;)

Superleague Formula on ainakin omalla kohdallani onnistunut "sivistämään" minua jalkapallosta, sillä vielä kaksi vuotta sitten minua ei olisi voinut vähempää kiinnostaa joku brasilialainen jalkapallojoukkue kuten SC Corinthians tai Flamengo. Jalkapallobränditietoisuus siis on ainakin tähän moottoriurheilufaniin tarttunut.
Uusimman Vauhdin Maailman Varikolla kuiskitaan, yllättäen nimenomaan Formula 1 -osastolta poimittu juttu:
"Varikolla kuiskitaan että Toro Rossolta potkut saanut Sebastién Bourdais nauratti koko kilpa-autoilevaa maailmaa, kun hän luonnehti surkuhupaisaa Superleague-sarjaa "ehdottomasti parhaaksi vaihtoehdoksi F1:lle". Kyseessähän on hullunkurinen formulasarja, jossa tallit ajavat keinotekoisesti tunnettujen jalkapallojoukkueiden värityksessä. Bourdais siirtyi F1-potkujensa jälkeen espanjalaisen Sevillan talliin ja aloitti uudessa sarjassaan saman tien voitokkaasti. Harmi vain, ettei kukaan muu arvosta Superleague-sarjaa tippaakaan..."

Näin luonnehtii siis "moottoriurheilun erikoislehti", vai miksi he sitten lehteään kutsuvatkin. Koomisemmaksi tämän ilmeisen avarakatseisen lehden tekee se, että samassa numerossa pyydetään antamaan palautetta siitä, mikä Vauhdin Maailmassa on mennyt pieleen, kun lehden lukijamäärä on vuodessa pudonnut 7 prosenttia. Kieltämättä todellakin tekisi mieli antaa palautetta...
En aluksi aikonut edes ottaa tähän kantaa, mutta kun pistää vieläkin sen verran vihaksi, niin pakko kai se on. Tuo on nimittäin kyllä ehdottomasti säälittävin riman alitus, jonka olen missään moottoriurheilujulkaisussa koskaan nähnyt. Ja minä olen sentään Champ Car - fani.
Miten VM:n tekijät voivat edes olettaa, että heidän lehteään pidettäisiin vakavastiotettavana, kun he sortuvat noin lapselliseen loan heittoon, joka perustuu mihin? Siihen, etteivät he itse jaksa tutustua aiheeseen tarpeeksi? Tuo on asiatonta, asiantuntematonta, asenteellista ja erittäin kapeakatseista herjaamista. Pistää todellakin vihaksi. Kuka päätoimittaja sallii lehtensä sivuilla tuollaista ala-arvoista "kirjoittelua?" :yuck:

En tosin näe enää mitään syytä antaa heille tästä palautetta, koska he eivät ole osoittaneet ollevansa sen arvoisia. En enää viitsi selittää kädestä pitäen tätä(kään) heille auki, koska viimeksi tuli varsin selväksi, etteivät he tarvitse apua. Sääli vain, että tämän lastentarhalauman luoma "mediaseksikäs" linja tuhoaa suuren osan suomalaista moottoriurheiluhistoriaa. Ja VM kyllä tarvitsee apua ja paljon, sillä heidät syödään elävältä juuri nyt.

Haluankin esittää avoimen kutsun Vauhdin Maailman päätoimittaja Olli Koivusalolle tulla julkisesti kommentoimaan ja puolustamaan toimituksensa viimeisintä "riemuvoittoa" tänne Suomen suurimmalle moottoriurheilufoorumille. Täältä kun ainakin löytyy Bourdais'n lisäksi joku joka arvostaa "Superleague-sarjaa" eli Koivusalo saisi selittää miksei hänen lehtensä ole enää edes faktuaalinen? :rolleyes:

Mikä hitto edes on Superleague-sarja? Onko se sama asia kuin Yhtyneiden Kuvalehtien Maailma-lehti?

Superleague Formula - sarja muuten jatkuu nyt tulevana viikonloppuna Italian Monzassa.

Nyt astun alas tästä saippualaatikostani. Tuntuu heti paremmalta, kun sai taas kunnolla tuulettaa. Kiitoksia. :eek:
 

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Superleague Formulan kisaorganisaatio on päättänyt jälleen tehdä jotain erilaista verrattuna muihin formulasarjoihin. SF ei käytä Monzassa mitään erityistä aerodynamiikkapakettia, vaan ajavat maksimisiivillä. Tästä johtuen suoranopeudet ovat tietenkin huomattavasti alhaisemmat kuin esimerkiksi GP2-autot.

Perjantain vapaiden harjoitusten nopeimmat olivat FC Portolle Parenten voiton jälkeen palannut Tristan Gommendy ja iltapäivän sessiossa mestaruudesta vielä taisteleva nuori Max Wissel.

Iltapäivän sessiossa GP2-mestaruutta viime vuonna Monzassa juhlinut Giorgio Pantano oli kolmas ja Sebastien Bourdais neljäs.

Aamulla toiseksi nopeimman ajan ajanut Liverpoolin Adrian Valles oli iltapäivällä ongelmissa vaihdelaatikon kanssa ja sarjaa johtava espanjalainen oli iltapäivällä vasta 12.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Superleague Formulan kisaorganisaatio on päättänyt jälleen tehdä jotain erilaista verrattuna muihin formulasarjoihin. SF ei käytä Monzassa mitään erityistä aerodynamiikkapakettia, vaan ajavat maksimisiivillä.
Itseasiassahan tuossa ei ole mitään erilaista, vaan kyseessä on paremminkin yleinen käytäntö. Ainut poikkeus yksityyppiluokissa taitaa olla GP2, jossa Monzassa takasiipeä saa pienentää. Se, jos mikä on erilaista, sillä normaalillakin siivellä saa ajaa... yleensähän tällaista vapautta ei tiukkaan säädellyissä luokissa sallita.

Muut luokat ajavat Monzassa ja muilla nopeilla pitkiä suoria sisältävillä radoilla ihan samoilla siivillä kuin syherömmilläkin radoilla.

F1 ja F3 (ja muut "vapaat" luokat), joissa saa halutessaan ajaa vaikka kaikilla radoilla kokonaan ilman siipiä, ovat tietysti oma lukunsa. Aeropakettia luonnollisesti säädetään radan mukaan, kun se kerran on sallittua. Innovatiivisuus kunniaan jne ;)


ai niin, ja tuskin ne nyt sentään maksimisiivellä Monzassa päästelevät. Sikäli kehittynythän tuo Panozin tankkikin on, että siipien kulmaa voi kyllä säätää.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Lisätään ny vielä, että normaalilla siivellä ajaminen on ihan järkevä ratkaisu Superleague Formulalta. GP2:n siipikikkailuhan lienee seurausta siitä, ettei luokka halua näyttää fykkösiin nähden sen hitaammilta kuin muilla radoilla... Imagon pönkitystä siis.

Superleaguella tällaisia paineita ei (varsinkaan Monzan kisassa) ole, vaan luokka on viikonlopun selvästi nopein ja kovaäänisin* luokka. On siis ihan perusteltua ajaa Monzassakin samalla tutulla autolla kuin muuallakin.

*Onko SlF muuten joutunut muuttamaan autoa tähän kisaan? Monzassahan on todella rajallinen määrä melupäiviä ja sen takia esim. IFM:n edeltäjä, F3000 International Masters, käytti 2006 WTCC-viikonloppuna jotain todella tökerön näköisiä lisävaimentimia
 

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
ai niin, ja tuskin ne nyt sentään maksimisiivellä Monzassa päästelevät. Sikäli kehittynythän tuo Panozin tankkikin on, että siipien kulmaa voi kyllä säätää.
Ei tietenkään maksimisiivellä, mutta eipä tuosta näin silmämääräisesti ole kovin paljoa Estorillista höylätty pois:

Näyttävä tankki se kyllä on :ahem:

Formula BMW:ssä muuten on nopeilla radoilla melkoinen lintulauta takasiipenä, jos sitä tähän vertaa.

Melurajoista en tiedä sitten enää mittään.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Aamulla toiseksi nopeimman ajan ajanut Liverpoolin Adrian Valles oli iltapäivällä ongelmissa vaihdelaatikon kanssa ja sarjaa johtava espanjalainen oli iltapäivällä vasta 12.
Eipäs nyt sotketa. Sarjaa johtaa Liverpool, ei Valles. ;)
 

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Eipäs nyt sotketa. Sarjaa johtaa Liverpool, ei Valles. ;)
Tämänkö siitä nyt sitten saa, kun yrittää liehitellä niitä, jotka haluavat kuljettajien nimiä ennemmin kuin joukkueita joiden riveissä he pelaavat? :D

SF:n virallisissa osakilpailujen tulospapereissa muuten kuljettaja mainitaan ennen joukkuetta...
 

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
SF Round 5 Italy - Monza - lauantai - aika-ajot


Olympiakos ja Esteban Guerrieri valtasivat paalupaikan huomiseen Italian ensimmäiseen erään. Hänen rinnaltaan lentävällä lähdöllä lähtee FC Sevillan Sebastien Bourdais, joka selvisi nyt ensimmäistä kertaa Superleague Formula - urallaan aika-ajojen finaaliin. Finaalissa Bourdais kuitenkin jarrutti ensimmäisen shikaanin suoraksi ja näin argentiinalainen Guerrieri varmisti itselleen ja seuralleen paalupaikan.

Portugalin viikonlopun turnausvoittaja Bourdais on kuitenkin noussut todella nopeaksi Superleague Formulan yhdeksi suurimmaksi tähdeksi. Ranskalainen esitteli perjantaina joukkuettaan SF-nettisivuille ja tuon esittelyn voi katsoa täältä. Kermit kävi myös juhlimassa FC Sevillan fanien kanssa Estorillin voittoaan ja esittelemässä voittamaansa palkintopokaalia sekä tapaamassa seuran johtoa.

Italialaisten fanien riemuksi AC Milan lähtee kolmantena toisesta rivistä. Giorgio Pantanon semifinaaliaika oli FC Baselin Max Wisselin aikaa parempi, joten sarjakakkoset lähtevät kisaan neljäntenä. Toinen kotijoukkue eli AS Roma ja heidän uusi ranskalaisvahvistuksensa Joulian Jousse on lähtörivistössä sijalla viisi.

Sarjaa johtava Liverpool oli aika-ajoissa heidän mittapuunsa mukaan yllättävän heikko ja siksi huomenna vasta seitsemännellä lähtöpaikalla.

Huomisen ensimmäinen kilpailu ajetaan klo 12.15 ja toinen lähtö myöhemmin iltapäivällä 16.15. Aamupäivän kilpailu nähdään suorana Eurosport 2:lta ja kooste toisesta kisasta keskiyön jälkeen. Molemmat lähdöt lähetetään suorana sarjan nettisivuilla osoitteessa http://video.eyeworks.tv/superleagueformula/
 
Viimeksi muokattu:

koirankoppi

Well-known member
Liittynyt
27.8.2009
Viestit
200
Olisko tietoa, että minkälaisia kierrosaikoja ovat Monzassa nakuttaneet?
 
Ylös