Asioita, jotka tekis mieli hankkia

Örfil

Guest
Seuraava onkin TTs :ahem:
Säästötili on jo hyvällä mallilla...
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Luulen, että joudutaan kohta ottamaan koko Rangen väriskaala käyttöön,
jos maahantuojan tilauskirja paisuu tätä vauhtia kuin nyt näyttää.
Pitää tilata kimpassa, niin varmistetaan tuo väri-juttu. Samalla voidaan pyytää alennusta!
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
No nuo Pekkiksen fillarit oli cyclocrosseja, joissa rupulikumit. Jos haluaa ajaa maantiellä kesäisin vähän sutjakkaammin, niin voi käyttää maantiekiekkoja pyörässä (kuten itselläkin on). Noita levykiekkoja on vaikea saada siihen hommaan.

Yleisesti levyjarrulliset fillarit on ihan hyviä maastokäytössä!!! Mutta silloinkin kannattaa sijoittaa niihin parempilaatuisiin laitteisiin. Halvat levyjarrulevyt menee vinoiksi helpoisti ja sen jälkeen laahaa paloihin koko ajan, ja sitten on raskasta polkea sekä palat kuluu nopeasti.

Halvalla et saa hyvää levyjarrupyörää. Halvemmalla saa paremman vannejarrupyörän, koska tarjontakin laajempaa.
Kiitos, tämä selvensi!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jaguar S Type R.
Ja kyllä mä sen hankinkin kunhan ehdin ja löydän hyvän yksilön. En toki silti luovu edellisestä Jaggesta. Ärrä tulee Suomeen ja tuo nykyinen jää Espanjaan :)
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
On sulla kyllä huono maku autojen suhteen - olen pettynyt :(
:D

Tykkään kyllä tosta nykysestäkin, vaikka onkin alitehonen mopo: 238 hp ja huiput 233 km/h. Mutta se mukavuus ja varustelu on ihan omaa luokkaansa.

Tykkään, vaikka miten sanottais että on huono maku:
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Tänne voi linkata vain saksalaisia autoja, poislukien Opelit. Paitsi jos on turpo.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
No nuo Pekkiksen fillarit oli cyclocrosseja, joissa rupulikumit. Jos haluaa ajaa maantiellä kesäisin vähän sutjakkaammin, niin voi käyttää maantiekiekkoja pyörässä (kuten itselläkin on). Noita levykiekkoja on vaikea saada siihen hommaan.

Yleisesti levyjarrulliset fillarit on ihan hyviä maastokäytössä!!! Mutta silloinkin kannattaa sijoittaa niihin parempilaatuisiin laitteisiin. Halvat levyjarrulevyt menee vinoiksi helpoisti ja sen jälkeen laahaa paloihin koko ajan, ja sitten on raskasta polkea sekä palat kuluu nopeasti.

Halvalla et saa hyvää levyjarrupyörää. Halvemmalla saa paremman vannejarrupyörän, koska tarjontakin laajempaa.
Toisten koeajojen ja yön yli mietinnän jälkeen Bianchi tarttui hihaan. Kieltämättä Tunturin hinnat alkaen -levyjarrut eivät tuntumaltaan olleet lähelläkään perus cantilever-jarruja. Tehoa ei myöskään tuntunut olevan merkittävästi (jos ollenkaan) enempää, vaikka varmasti pienellä hinkkaamisella sen sieltä saisi säädettyä esiin. Vannejarrut houkuttelivat myös yksinkertaisuudellaan, niiden kanssa ei varmasti tule mitään omatoimihuolto-ongelmia kun moisten kanssa on tullut aina roplattua. Tuntsasta puuttuivat myös lisäjarrukahvat tyystin, ja nyt vuorokauden kokemuksen perusteella on varsin hyvä että ne ovat olemassa. Ilmankin tulee varmasti toimeen ja kysymys on varmasti tottumisesta, mutta onhan se mukavaa että voi vaakatangoltakin ajaa huoleti.

Osasarja ei ole Ultegraa (ei mahtunut vaan yksinkertaisesti budjettiin). Ei toisaalta ole mitään markettipyörätasoakaan. Tarkkoja specsejä en anna, jotta ei tule hifistelijöiden kommenteista sitten paha mieli. :D Toisaalta nykyisessä pyörässä on Aliviotkin kestäneet paremmin kuin hyvin seitsemän vuotta ja aika huolettomassa ympärivuotisessa ajossa.

On kyllä perkeleen hyvä mieli tästä hankinnasta. Harvoin sitä selviää tällaisesta rahanmenosta ilman ostokrapulan häivääkään!
 
Ylös