PeePee
Team 107
Se on näköjään Auriskin saanut uuden ilmeen. Siitä vaan Toyotan himoiset vääntämään kauppaa, jahka tulee kauppoihin. :thumbup:
Eli ajatuksentynkiä ja ideoita nyt kaipailisin, että sais niiden perusteella vähän selkeytettyä omaa suunnitelmaa.
Mä ostaisin joka tapauksessa dieselin. Niitä löytyy isoja ja pieniä ja epämukavia ja mukavia. Joka tapauksessa isotkin dieselit ovat taloudellisia, vaikka vääntöä ja tehoa (ajomukavuutta) löytyy. Kulutus vaan on joka tapauksessa puolet pienempi kuin R:ssä.Nyt en ihan suoraan sanoen tiedä mitä tekis: Ajattelisko "Vitut kuluista, mukavuus on pääasia" ja ostain sen Jaggen. Vai ajattelisiko ekologiaa ja kuluja ja hankki sen pikkudieseln. Skoda Yetia on tuossa ainakin pari hmistä jo suositellutkin sopivaksi autoksi tuohon hommaan.
Jos olisit itse vastaavassa tilanteessa, minkälaisia kriteerejä sinulla olisi auton valinnassa ja muussa asiaan liittyvässä?
Eli ajatuksentynkiä ja ideoita nyt kaipailisin, että sais niiden perusteella vähän selkeytettyä omaa suunnitelmaa.
Mut joo, Volvo pääsikin merkkinä kokonaan unohtumaan, ei ollenkaan hulumpi idea.Mä ostaisin joka tapauksessa dieselin. Niitä löytyy isoja ja pieniä ja epämukavia ja mukavia. Joka tapauksessa isotkin dieselit ovat taloudellisia, vaikka vääntöä ja tehoa (ajomukavuutta) löytyy. Kulutus vaan on joka tapauksessa puolet pienempi kuin R:ssä.
Esim. Volvo V70 D5. 2,4 litranen 5-syl diesel. 215 heppaa. Tai sitten tosi taloudellinen V60 D6 plugin hybridi. 285 heppaa ja kulutus 1,9l/100km
Noi on ehkä ne halvimmat mukavat isot dieselit. Audit, Mersut ja Bemarit menee jo kalliimaksi.
Tai C6 tolla uudemmalla Jaguarin V6 -dieselillä. Mukavampaa ja hiljaisempaa matka-autoa et löydä. Tilaa ja tyyliä löytyy ruhtinaallisesti. Tuontiautona on kohtuuhintainen.Mut joo, Volvo pääsikin merkkinä kokonaan unohtumaan, ei ollenkaan hulumpi idea.
Jep, unohdin mainita että S Type dieselinä ei ole pois suljettu vaihtoehto.
Miten olisi S-typen seuraaja eli XF.Mut joo, Volvo pääsikin merkkinä kokonaan unohtumaan, ei ollenkaan hulumpi idea.
Jep, unohdin mainita että S Type dieselinä ei ole pois suljettu vaihtoehto.
XF on kyllä todella hieno ja tolla nelipyttysellä dieselillä halpa ajaa ja kohtuuhintainen hankkia. Ja autojuttujen mukaan mallisarjan helmi keveimpänä ja ihan riittävän suorituskykyisenä.
Hybridien kohdalla kannattaa nuo mainoskulutukset unohtaa. Jos ajaa kaupungissa lyhyttä matkaa, niin plugin hybridi toimii ja on vähäkulutuksinen. Jos taas maantiellä, niin ihan saman kuluttaa kun vastaavat bensa-autot - sähkö kun loppuu, niin se loppuu.Tai sitten tosi taloudellinen V60 D6 plugin hybridi. 285 heppaa ja kulutus 1,9l/100km
Yks Korhone aloitti tupakinpolton jotta sais tuhkiksen täyteen.Mä välttäisin koko ongelman jättämällä koiran Suomeen. Mutta ymmärrän kyllä että uuden auton hankkiminen vaatii milloin minkäkinlaisen tekosyyn, joskus huononkin.
Aika heikkoo löytää paikka jopa muutamaksi viikoksi koiralle, saatikka 4-6 kuukaudeksi.Mä välttäisin koko ongelman jättämällä koiran Suomeen. Mutta ymmärrän kyllä että uuden auton hankkiminen vaatii milloin minkäkinlaisen tekosyyn, joskus huononkin.
Menee yli mun budjetin aika reilustikin. Mutta autona miellyttäis muuten kylläXF on kyllä todella hieno ja tolla nelipyttysellä dieselillä halpa ajaa ja kohtuuhintainen hankkia. Ja autojuttujen mukaan mallisarjan helmi keveimpänä ja ihan riittävän suorituskykyisenä.
Mä olin se Korhonen. MyönnänYks Korhone aloitti tupakinpolton jotta sais tuhkiksen täyteen.
Tai C6 tolla uudemmalla Jaguarin V6 -dieselillä. Mukavampaa ja hiljaisempaa matka-autoa et löydä. Tilaa ja tyyliä löytyy ruhtinaallisesti. Tuontiautona on kohtuuhintainen.
Mun mielestä toi on nätti auto!:ahem: