Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
Ei oo vielä päätetty, siitä vedetään pitkää tikkua firman pikkujouluissa.Kumpi ajaa Venezuelan lisenssillä?
Ei oo vielä päätetty, siitä vedetään pitkää tikkua firman pikkujouluissa.Kumpi ajaa Venezuelan lisenssillä?
Joo, mutta vasta vuodelle 2013. Ensi vuonna Räikkönen korvaa Bottaksen GP2:ssa antaakseen näyttoja. Sitten jos kaikki menee hyvin, niin Maldonadon tilalle 2013.Varikolla liikkuu huhuja että Williams suunnittelee tulevalle kaudelle täyssuomalaista kuskiparia Räikkönen-Bottas.
Hevosmiesten tietotoimiston uutisia: Varma huhu!Varikolla liikkuu huhuja että Williams suunnittelee tulevalle kaudelle täyssuomalaista kuskiparia Räikkönen-Bottas.
veikkaan tota viimeistä eli kateutta !! Minusta on todella huvittava lukea joka paikasta kommentteja kuinka Kimi on tehnyt sitä ja sitä... Ja aina se on negatiivisitä asiata. Suomalaiset on nii helvetin kateellista jengiä että. Oli laji mikä tahaansa ni omat lytätään aina. Monesti sitä siirytään sit kannustamaan kaveria/joukkuetta kun menestystä tulee. Muuten huudellaan puskasta sontaa. Takinkääntäjien luvattu maa on tämä Suomi.No ihan sama, tämä saitti on muuttunut parissa vuodessa paikaksi, jossa jaksetaan kyllä mollata Räikköstä edelleen, mutta kaikki muu tuntuu unohtuneen. Kusiko Kimi teidän muroihin vai vaivaako perisuomalainen kateus yms?
Se oli toissa vuonna se. Rallipolut on nähty, Nascar kokeiltu ja Le Mans autoa testattu. Ehkä ajatukset on muuttunut, kun on kokeillut aidan toista puolta.Onko nyt kyse siitä samasta Kimi Räikkösestä, joka on useasti toistanut vain voittaja-autoon palaamisen olevan järkevää?
Mitä tahansa Kimi ensi kaudella tekeekin, niin sijat ovat keskivaiheilla tai huonommalla puolella. Ainakin siis, jos mitään vähänkään tasokasta sarjaa ajaa. Kenties siis ajelee mieluummin keskikastissa ykkösiä kuin rallia, Nascaria tms.Mikäköhän idea tuossa Williamsilla köröttelyssä oikein olisi. Sijat olisivat keskivaiheen huonommalla puolella! No empä usko tuohon ennen kuin Kimi ekan kisan ajaa.
Isosti OT, sorry. Pomppasi vain etiäinen päähän tuosta, Popedan biisin muodossa; "jätkillä tekee tiukkaa, vene täynnä vettä, eikä rantaa missään näy".Williamsilla tekee tiukkaa päästä edes pisteille, toki ensi vuonna asiat voi olla eri tavalla, mutta red bull, mclaren, ferrari, mercedes, forza indiä mitä vaikea kukistaa ja tiukkaa tekee myös renault, toro rosso ja sauberin kyytiinkin
Näin uskon että se mahdollisesti voisi mennä, jos ja jos ja jos... Mitään muuta järkeä tuossa Williamsille menossa ei ole. Tuolla saadaan huima mediahuomio osakseen, jolla saadaan houkuteltua sponsseja taakse. Auto on mitä todennäköisimmin sysipaska, jolla ei oikeasti taistella kuin viimeisistä pistesijoista. Toisaalta siinä on oikeasti se ainoa ja viimeinen tilaisuus näyttää sitä taitoa ja niitä ominaisuuksia mistä Kimiä on julkisuudessa moitittu, mukaan lukien motivaatio. Sitten neuvotellaan huipputalliin paikka vuodelle 2013.Minusta meno Williamsille on fiksu ihan vain sen takia että näyttöjähän sinne ollaan menossa antamaan jos mennään. En usko että kautta enempää siinä tallissa ajaa vaikka talli onkii hieno ! Olisi kyllä erittäin tervetullut kimi sarjaan. Eka ajellaan Williamsilla mm pisteissä top-6 ja sit seuraavalla kaudella mestaruus jollai "isoista".
Jos auto sijoittuu viimeisille pistesijoille, niin sen taakse jää enemmän autoja kuin eteen. Josta voisi päätellä, että yli puolet lähtöruudukon autoista on mielestäsi sysipaskoja.Auto on mitä todennäköisimmin sysipaska, jolla ei oikeasti taistella kuin viimeisistä pistesijoista.
On kai se nyt ilman simuakin selvä et Kimble hakkaa noi mennentullen.Testaskohan Kimi Williamsin simulaattoria? En tiä saako noista simulaattoreista minkäänmoista kuvaa oikeista autoista? Jos Kimi ois simulaattorissa pessy Barrichellon ja Maldonadon, nii saattaa olla että Williamsinkin kiinnostus lisääntyny
Juu, Rubensilla alkaa toi parasta-ennen leima jo pikkuhiljaa umpeutumaan, ja Maldonadolla nyt on aika pitkä matka todistaakseen olevansa likimainkaan huippukuski.On kai se nyt ilman simuakin selvä et Kimble hakkaa noi mennentullen.
Jos autolla ei voi edes taistella pisteistä, niin eikö ne enemmän tai vähemmän olekin? Ja jos katsotaan tuota tilastoa, niin se näkyy siitäkin.Jos auto sijoittuu viimeisille pistesijoille, niin sen taakse jää enemmän autoja kuin eteen. Josta voisi päätellä, että yli puolet lähtöruudukon autoista on mielestäsi sysipaskoja.
Pos Team Points
1 RBR-Renault 451
2 McLaren-Mercedes 325
3 Ferrari 254
4 Mercedes 108
5 Renault 70
6 Force India-Mercedes 36
7 Sauber-Ferrari 35
8 STR-Ferrari 29
9 Williams-Cosworth 5
10 Lotus-Renault 0
11 HRT-Cosworth 0
12 Virgin-Cosworth 0
Niin, tuota sinun mielipidettäsi tuossa kartointinkin (kuten muotoilustani pitäisi selvitä). Renaultilla on muuten ajettu kaksi kertaa podiumille tällä kaudella (jotain mihin Mercedes ei ole kyennyt edes paremmilla kuskeilla).Jos autolla ei voi edes taistella pisteistä, niin eikö ne enemmän tai vähemmän olekin? Ja jos katsotaan tuota tilastoa, niin se näkyy siitäkin.
Renault on tuossa rajalla, lopuilla on ajettu jämäpisteistä tai ei edes niistä = sysipaskoja. Minun mielipide.