Homman nimihän on se, että Kimin pitäsi nyt ite löytää ne jutut ettei tallikaverilta tulis koko ajan pataan ja tallin pitäis pystyä löytämään ne jutut millä auto saatais pysymään Mclarenin kyydissä. Nythän vaikka Kimi olis sen 0,2 sekkaa tallikaveria nopeampi mitä noin ylleensä on ollut tapana niin sekään ei riitä Hamiltoniin. Ferrarilla ajetaan nyt max 2. sijasta. Se ei riitä piste-eron kiinniottamiseksi, siihen vaaditaan voittoja. Tämän hetken tilanne on se, että niitä ei ole luvassa.
Kokonaan toinen kysymys on sitten se, miksi tähän tilanteeseen on jouduttu. Aika ohuelta kuullostaa renkaiden syytteleminen kun "nehän on samat kaikille". OK, Mäcin luistoneston korvike selittänee aikaeron Massan ja Hamiltonin välillä mutta se ei selitä eroa Kimin ja Massan aika-ajotulosten välillä tai herrojen välistä piste-eroa. Sitäpaitsi Massa on parantanut alkukaudesta ja Kimi tekee sellasta jälkeä tällä hetkellä ettei ole vielä urallaan tehnyt. Räikkösellä ekan kerran viat alkaa löytymään peilistä.
Mitä tämänpäiväiseen aika-ajoon tulee niin kummalisena pitäisin jos tuohon sekan eroon pystytään tässä nyt muutaman tunnin aikana lääke löytämään. Toki niitä kisoja on vielä jäljellä, mutta pahaa pelkään että Räikkösen ja Hamiltonin piste-ero on Unkarista lähdettäessä isompi kuin tullessa. Paskempi juttu on se, että samaa voipi olla että joudutaan sanomaan Massan ja Kimin välisestä piste-erosta ja sen eron vaikutukset saattaapi materialisoitua jo reippaasti ennen kauden päätöstä tallin taktikointeihin. Että ei nämä tämän hetken tulokset ihan merkityksettömiä ole..