Miten se siihen liittyy? Sordo ei ole niin hyvä kuski että se pystyisi ajamaan samaa vauhtia kuin kärki ja Subaru ei ole niin hyvä auto että sillä pystyisi ajamaan samaa vauhtia kuin kärki.Taitaa Mikolta joku kiveenajo tältä vuodelta löytyä, yksikin sellainen on Löebiä vastaan liikaa. Ja millon viimeksi Sordo on oikeasti ollut voittotaistelussa? Tai Petter edes lähelläkään kärkivauhtia? Aivan.
Kuinka monta noista on WRC:llä?No elähän puhu omias taas. Latvalalla on jo sentään yli 60 mm-starttia ja siltikin kaveri vetelee pitkin ojia. Kyllä sen varmuuden olisi jo pitänyt tulla, mutta kun ei niin ei. Toivottavasti se vielä tulee, ettei Latvalasta tule seuraavaa Duvalia...
Selvä Vatanen siis....No elähän puhu omias taas. Latvalalla on jo sentään yli 60 mm-starttia ja siltikin kaveri vetelee pitkin ojia. Kyllä sen varmuuden olisi jo pitänyt tulla, mutta kun ei niin ei. Toivottavasti se vielä tulee, ettei Latvalasta tule seuraavaa Duvalia...
No hui kun on iso ero, ja sekin syntyy siitä että 2006 oli enemmän pisteille pystyviä kuskeja ja autoja ja nykyinen Ford on paljon nopeampi verrattuna muihin autoihin kun 2006 vuoden Ford, joka tosin oli myös nopea.Sitten sitä vertailua: Hirvosella oli v. 2006 tässä vaiheessa kautta kasassa 27 pistettä, kun Latvalan saldo on nyt 34 pistettä. Pyöreitä nollia Hirvosella oli viisi, kun taas Latvalalla niitä on neljä.
Veikkaanpa ettei tota ymmärrä kovin moni muukaan, periaatteessahan nämä kuskit ovat päinvastaisia tapauksia. Kovalainen on hidas ja varma ja Latvala nopea ja epävarma. Jos formuloista joku pitää löytää kehen JMää vertaa niin kyllä se on tää piruetti-Piquet.^^ Vertaus jota en ymmärrä ollenkaan
Varsinainen asiantuntijan lausuntoVeikkaanpa ettei tota ymmärrä kovin moni muukaan, periaatteessahan nämä kuskit ovat päinvastaisia tapauksia. Kovalainen on hidas ja varma ja Latvala nopea ja epävarma. Jos formuloista joku pitää löytää kehen JMää vertaa niin kyllä se on tää piruetti-Piquet.
En usko, että Latvalalla olisi hätää tallipaikkansa suhteen.
Muuten, tässäkin otsikossa on puhuttu siitä, että ralli on ennenkaikkea bisnestä. Siten tallipisteet ovat tärkeitä. Jos näin on, miksi Duvalin annettiin pysyä Mikon edellä Saksan kisassa?
Piruetti oli alkukaudella sekä hidas että epävarma. Nyt puolestaan alkaa nopeuttakin löytyä ja pistää vahvasti hanttiin Alonsolle, eikä niitä pahimpia mokiakaan tule enää. Eli pitää löytää joku muu vertauskohde...Jos formuloista joku pitää löytää kehen JMää vertaa niin kyllä se on tää piruetti-Piquet.
Sitähän se on ja sen takia se tällaimääräys ei ollut mahdollinen! Koittakaa tajuta että Duval ei ajanut mitenkään Malcomin alaisena!Muuten, tässäkin otsikossa on puhuttu siitä, että ralli on ennenkaikkea bisnestä. Siten tallipisteet ovat tärkeitä. Jos näin on, miksi Duvalin annettiin pysyä Mikon edellä Saksan kisassa?
Yritetään, yritetään, ota nyt ihan rauhallisesti. Ei noista tallimääräyksistä tässä keskustelussa vielä ollut puhettakaan, eikä Saksa-toikissakaan ollut mainintaa kuin vissiin kerran.Koittakaa tajuta että Duval ei ajanut mitenkään Malcomin alaisena!
Että niin.- Mikko ja François ajavat kahdessa eri tallissa. Toivoisin toki Mikolle kolmatta sijaa, mutta tilanne on sama kuin kaksi valmistajaa kilpailisi toisiaan vastaan. François'n talli omistaa auton, he ostivat sen kilpaillakseen täällä ja he haluavat kolmannen sijan