Näitä Latvalasta kirjoitettuja kommentteja hieman ihmetellen olen lukenut.
Nuoresta iästään huolimatta on erittäin nopea kuljettaja, mutta se varmuus puuttuu vielä, se 100%;n, tai sanotaan 90%:n suorituskyky tuoda auto voittajana maaliin, mutta sekin aika vielä tulee. Kuinkahan moni aikamme kärkikuskeista on tuon varmuuden saavuttanut heti tullessaan voittajatiimiin, ei kovinkaan moni; liekö yksikään? ( Joskin nyt Loeb voikin ehkä olla poikkeus
)
Latvalassa on potentiaalia ja varmasti tulevina vuosina yksi suomalaisen ralliautoilun suurimmista, niistä TODELLA SUURISTA!, nistä, joihin katson kuluvan Kankkusen, 2 x Mäkisen, Bossen, Alenin, Vatasen, Mikkolan jne....
Suurin kaikista lienee Kankkunen, ehkä Mäkinenkin, ja siihen TOP 3:een tulee tulevina vuosina kuulumaan myös Latvala.
Itsekin joskus rallia harrastaneena tiedän, kuinka kivinen ja vaikea tie huipulle on. Ennen siihen tarvittiin rahaa ja ajotaitoa, nykyäänkin siihen tarvitaan RAHAA ja AJOTAITOA, ja erityisesti; LAHJAKKUUTTA, ja sitä Latvalalla on:
On hyvä taustatiimi, on rahaa, ja ennenkaikkea, on LAHJAKKUUTTA. Sitä ei käy kieltäminen.
Lahjakkuus ei nykyään rajoitu pelkästään ajotaitoon, vaan taustalla pyörii enenevässä määrin raha ja markkinointi; ne ovat ne kolme ratkaisevaa tekijää nykyisiten ja tulevien rallimestareiden muovaamisessa. Tässäkin saamme kiittää suomalaista osaamista:
Timo Jouhki!!!:thumbup:
Teet todella mittaamattoman suurta työtä suomalaisten rallimenestyjien eteen!!! Se työ tuo tulosta ja kantaa hedelmää tulevinakin vuosina.
Ja se työ mitataan suomalaisten rallitaitajien upeilla suorituksilla tulevaisuudessakin.
Latvalassa siin on potentialia, ja mikäli seuraava suomalainen rallin maailmanmestari ei ole Mikko Hirvonen, niin se on J-M Latvala.
En väheksy Mikon ajotaitoja, yksi maailman tämän hetken
varmimmista ja parhaista, mutta "se jokin" siitä puuttuu.
Joka tapauksessa. Ralli on aina ollut suomalaisten, ja se on sitä edelleen.