Radiolla? Mutta miksi? Keskustelivat Hamiltonin oikaisusta ja heti imuun punkemisesta..
Eikös tuo ollut Blanchimontissa? Se on niin lähellä varikolle sisäänmenoa, että juuri tuossa pitää viimeistään kertoa, että alkakaahan kaivaa saderenkaita esiin.Ei voi käsittää miksi tossa kohtaa piti just jutustella radioon, olisi varmaan ehtinyt myöhemminkin. Kai noi on sitten niin kovia äijiä autonratissa, että vaikka mennään sateessa kuivankelin renkailla radalta ulos toiseksi viimeistä kierrosta kesken tiukimman voittokamppailun, niin pitää analysoida renkaita tiimille.
Totta mitä joku oli YouTuben kommenteista huomioinut, Kimi joutui tuossa vetämään leveäksi turva-alueelle väistääkseen kierroksellaohitettavaa Williamsia. Rosbergistä ei kyllä taas kerran ollut mitään muuta kuin haittaa.
Ei, mutta olis voinut pysyä poissa normaalilta ajolinjalta ja ajaa siinä vasemmassa reunassa.Jospa ei kuitenkaan kaikkea muitten syyksi laiteta. Mitäs Rosbergi olis tuossa voinut tehdä, ihan oikeaoppisesti ajoi. Räikkönen tuli liian lujaa menettäen viimeisenkin pidon ajaessaan liian lähellä Rosbergia. Olisiko Nicon pitäny vetää pientareelle, että hallitseva mestari pystyy ohittamaan?
Mitä tulee edelliseen ohitukseen Nicosta, Räikkönen avasi kaasun liian nopeasti mutkassa. Olisi luultavasti pyörähtänyt, vaikkei Nico olisi ollut.
Meinaan, että eikö olisi voinut odottaa kunnes on taas radan puolella. Olisikohan ollut joku pomppu asfaltissa radan ulkopuolella, josta loppujen lopuksi lähti käsistä. Moottorin kierrokset ainakin helähtää ylöspäin juuri spinnin kohdalla.WebSlave sanoi:Eikös tuo ollut Blanchimontissa? Se on niin lähellä varikolle sisäänmenoa, että juuri tuossa pitää viimeistään kertoa, että alkakaahan kaivaa saderenkaita esiin.
Noissa olosuhteissa taisi olla aika lailla se ja sama onko radan puolella vai asfalttisella turva-alueella. Tietysti jos jostain pompusta lähtee, niin siihenhän kuski ei voi varautua, kun ei moisista pomuista turva-alueilla tiedä. Silloin on sama onko käsi napilla vai ei. Kyllä se sellaiselta tilanteelta näytti, että kun perä irtosi, niin peli oli jo menetetty eikä mitään ollut tehtävissä.Meinaan, että eikö olisi voinut odottaa kunnes on taas radan puolella. Olisikohan ollut joku pomppu asfaltissa radan ulkopuolella, josta loppujen lopuksi lähti käsistä. Moottorin kierrokset ainakin helähtää ylöspäin juuri spinnin kohdalla.
Ihmeellistä että millään sivulla ei ole edes pohdittu teknistä vikaa, vaan se pistettiin heti Kimin syyksi.Noissa olosuhteissa taisi olla aika lailla se ja sama onko radan puolella vai asfalttisella turva-alueella. Tietysti jos jostain pompusta lähtee, niin siihenhän kuski ei voi varautua, kun ei moisista pomuista turva-alueilla tiedä. Silloin on sama onko käsi napilla vai ei. Kyllä se sellaiselta tilanteelta näytti, että kun perä irtosi, niin peli oli jo menetetty eikä mitään ollut tehtävissä.
Kyllähän tällä foorumilla joku heti epäili tekniseksi viaksi kun sillä tavalla äkkiä irtosi. Kai ne epäilyt laantuivat sen myötä, kun Ferrarillakaan ei teknistä vikaa epäillä.Ihmeellistä että millään sivulla ei ole edes pohdittu teknistä vikaa, vaan se pistettiin heti Kimin syyksi.
Saa vaihtaa moottorin.Mitenkäs Kimin moottori nyt kun ajoi ulos ? Joutuuko vaihtamaan ja lähinnä tuleeko siitä nyt sitten penaltia jos joutuu ?
Tarkoitin lähinnä lehdistöä, kun esim. Ilta-Sanomien etusivulla ainakin eilen luki kissan kokoisilla kirjaimilla, että "Kimi tunaroi" ja aika monella muullakin sivustolla syyllistettiin. Mutta toivottavasti Ferrari kertoo jossain vaiheessa, oliko teknistä vikaa vai eiKyllähän tällä foorumilla joku heti epäili tekniseksi viaksi kun sillä tavalla äkkiä irtosi. Kai ne epäilyt laantuivat sen myötä, kun Ferrarillakaan ei teknistä vikaa epäillä.
Sinänsä outo kommentti minun quoten jälkeen, kun minä en syytä sen enempää teknistä vikaa kuin Kimiäkään.
Toisaalta pitikö sitä mutkassa lähteä ohi sateessa :jaska:Onboardista näkyy kun Kimi väistää matelevaa Rosbergia ja auto lähtee samantien pihalle.. :jaska:
GJ NICO.