Ok, no toi selittää aika paljon.Olisiko sillä jotain tekemistä asian kanssa, että lähettäjä ei ole ihan luvallisilla teillä?
Oli kyllä niin nättiä että teki mieli matkustaa tonne!:ahem:Silkkaa karkkia silmille jokainen kuva auringonlaskussa ajettavista harjoituksista.
Jep.Oli kyllä niin nättiä että teki mieli matkustaa tonne!:ahem:
Itse elättelin toivetta HD-kuvasta, mutta toi sun versio on tietty vielä parempi. :alppu:Oli kyllä niin nättiä että teki mieli matkustaa tonne!:ahem:
Näillä näkymin ei taida olla oikein mitään mahdollisuuksia sateelle.Jos sataa kilpailussa, niin sittenhän se vasta mielenkiintoiseksi muuttuu.
Vähän samanlainen tilanne voi olla kuin Unkarissa oli, ja pitää ottaa vielä huomioon että molemmat radat ovat todella likaisia ja pehmeä rengas toimii sitten lopussa paremmin.Renkaista sellaista, että kärkiryhmä ajoi kovemmilla renkailla. Kimi valitteli, että olisi pitänyt ottaa pehmeämmät, joilla ajoi ekan session kärkiajan.
Ihmettelen, miksi kovemmat olisivat paremmat, sillä kyllähän iiden pitäisi pari kierrosta kestää hyvinä. Niin, ehkä Kimin renkaat eivät kulu kuten muilla...
Nyt pitää siis lähteä kovilla kumeilla kärkiryhmän, ellei sada? Eli Kimi tulee lopun sitten tosi kovaa pehmeillä renkailla, ja muut luikastelevat kuluneilla kumeilla..
Singaporessa julkisella paikalla tupakointikin on laitonta, joten tokkopa siellä röökiä mainostaakkaan saa.Tietääkö joku olisko Singaporessa saanut mainostaa Marlboroa?