Eikös Brawn ole kokoajan sanonut, että 2009 kaudella vasta alkaa tuloksia tulla.Jotain tuollaista veikkailen, kun missään ei ole puhuttu lähtöruuturangaistuksista. Kaiken kaikkiaan ei paljoa ole meno muuttunut Brawnista huolimatta.
Eikös Brawn ole kokoajan sanonut, että 2009 kaudella vasta alkaa tuloksia tulla.Jotain tuollaista veikkailen, kun missään ei ole puhuttu lähtöruuturangaistuksista. Kaiken kaikkiaan ei paljoa ole meno muuttunut Brawnista huolimatta.
Fisichella vois taas voittaa Jordanilla.Muistellan vuoden 2003 kisaa,jolloin satoi kaatamalla,ja ensimmäisen mutkayhdistelmän pohjalle tuli kunnon joki,siihen lipes pihalle muistaakseni 6 tai peräti 8 autoa,huomiselle samanlainen keli,niin on mielenkiintosta katsottavaa!:alppu:
Kyllähän auto voi radan varteen pysähtyä monistakin syistä, jotka eivät lähtöruuturangaistusta aiheuta. Autoon saa vaihtaa melkoisen määrän osia parc fermessä ilman rangaistuksia. Varsin kumma tuo Brawn-heittosi, tähtäin on koko ajan ollut ensi vuodessa ja talli pystyi kuitenkin tuomaan ihan siedettävän pistepotin erittäin konservatiivisellä autolla.Jotain tuollaista veikkailen, kun missään ei ole puhuttu lähtöruuturangaistuksista. Kaiken kaikkiaan ei paljoa ole meno muuttunut Brawnista huolimatta.
Jep, jos katsoo noita tuloksia niin tällä susiautolla on saatu paljon viime vuotta parempia sijoituksia ja pisteitäkin lähes tuplasti. Ja todellakin, Honda oli ensimmäinen joka hylkäsi täysin tämän vuoden auton suunnittelun ja hyppäsi ensi vuoteen.Varsin kumma tuo Brawn-heittosi, tähtäin on koko ajan ollut ensi vuodessa ja talli pystyi kuitenkin tuomaan ihan siedettävän pistepotin erittäin konservatiivisellä autolla.
Brawn tuli mukaan viime talvena. Yleensä pitäisi odottaa vähintään vuosi, että ylipäätään nähdään uuden porukan vaikutukset. Suurin ero viime vuoteen on, että nyt tiedetään missä mennään ja talli saavuttaa paremman tuloksen murto-osalla viimevuotisesta panoksesta. Emmä tekisi mitään arvioita ennen kuin nähdään, miten ensi vuoden auto toimii.No toivottavasti ensi vuonna jotain saavat aikaan. Eipä tuo pistepotti sen kummoisemmalta näyttäisi ilman Rubinjon palkintopallipaikkaa. Aika-ajokäppyröissäkin vain Force India jäänyt taakse ja 2 TOP-sijoitusta viime vuoden neljän sijasta.. Sitä minä lähinnä, kun ei meno viime vuodesta muuttunut tippaakaan.
Niin. Jos resursseja olisi oikein urakalla tuhlattu tämän kauden auton parantamiseen, niin kyllähän sieltä jotain olisi saatettu löytää ja parantaa loppukauteen mennessä. Mutta kun ei tuhlattu.Brawn tuli mukaan viime talvena. Yleensä pitäisi odottaa vähintään vuosi, että ylipäätään nähdään uuden porukan vaikutukset. Suurin ero viime vuoteen on, että nyt tiedetään missä mennään ja talli saavuttaa paremman tuloksen murto-osalla viimevuotisesta panoksesta. Emmä tekisi mitään arvioita ennen kuin nähdään, miten ensi vuoden auto toimii.