Quklis
oiyp)ia
http://www.youtube.com/watch?v=jZ8-CeR_Rj4
Tämä se vasta todistaakin.
Tämä se vasta todistaakin.
Se onkin selvästi hidastettu video, sanoi rengit päissään.Näyttää hitaalta.
Juupa juu.Se onkin selvästi hidastettu video, sanoi rengit päissään.
Vihdoinkin asiaan saatiin selvyys. Nyt voin nukkua yöni rauhassa.Mitä tohon pointtikyssäriin tulee, niin varmaan Nissan Micrallakin voittais Estorilissa vuoden 1986-mallisen F1-auton, koska joku torspo oli ajanut realistisessa GT4-pelissä Monacossa koppiautolla kovemman ajan kuin vuoden 1986 formuloilla oli ajettu.
:thumbup:Vihdoinkin asiaan saatiin selvyys. Nyt voin nukkua yöni rauhassa.
Niinhän mä teenkin.Isoveli valvoo.
Onko Mitsu jo nukkumassa?Niinhän mä teenkin.
Ei. Olisin ilmoittanut siitä.Onko Mitsu jo nukkumassa?
Joko nyt?Ei. Olisin ilmoittanut siitä.
Tainnu Subbe syödä suihinsa.Vieläkö Mitsu nukkuu?
No, onhan se parempi kun korvaansa syönyt.Tainnu Subbe syödä suihinsa.
Mikä sinänsä vaatii vähän akrobatiaa.No, onhan se parempi kun korvaansa syönyt.
Mulla on kans tapana kelailla vanhoja suurajonauhoja edes-takaisin. Joskus käytän jopa pausea.Kelailin suurajonauhojani. Vuoden 2000 kisalähetyksessä Markku Alen muisteli, että S4:n viimeiseen kisaan Olympus-ralliin tehtiin "spesiaalimoottori", josta otettiin 600-620 hv. Samassa hän muuten mainitsi auton debyyttikisassa RAC -85 tehoa olleen 450 hv. Kehitys vuoden aikana oli siis melkoista.
Näitkö unta että F1 voittas Lantsian? Juu ei tässä maailmassa.Ai että kun oli mukavat yöunet. :thumbup: