Pietari
HarjunHerra
Nyt oon kai jotenkin sekasi, mut Kimi onkin sittenkin 16.Kimi tippunut kolme sijaa ja on jäänyt kärjestä 01.09,0. JJ on nyt jäljessä 4,4 sekuntia.
Nyt oon kai jotenkin sekasi, mut Kimi onkin sittenkin 16.Kimi tippunut kolme sijaa ja on jäänyt kärjestä 01.09,0. JJ on nyt jäljessä 4,4 sekuntia.
Rallin reitistä en tiedä mutta vois olettaa että sieltä löytyy pitkiä pätkiä mistä niitä katsojia ei löydy auttamaan, voi olla tuskasta kaivaa autoa hangesta ilman sitä lapiota.Älä ny, et kai meinaa, että Kimillä olis lapio takapuutissa?..:eek!:
Paljonkos nämä N:llä ajelevat eläkeläiset antavat kalustossa tasoitusta S2000-luokkalaiselle Kimille?Go Kimi :ahem:
On se kyllä ihme sälli, heti nopee vaikka ei testiä ole alla, eikä sinänsä voi nuotituksestakaan olla paljo kokemusta. JJ:llä pitäis olla homma hallussa mut ei, päästää junnun heti lyömään pallin alta
Rattimies, ei voi muuta sanoa :thumbup:
Samaa mieltä, kun ne ei näytä muuta kun parhaammat 20 edessä,Säännöt on tietty sääntöjä mut hieman turhan monimutkaiset on noi tulospalvelusivut. Onko se sit ehdottoman kiellettyä tunkea samalle sivulle myös Cuppia ajavat?
Samaa kysyin aikasemmin ja Jr- vastasi tähän tyyliin:Paljonkos nämä N:llä ajelevat eläkeläiset antavat kalustossa tasoitusta S2000-luokkalaiselle Kimille?
Voihan noita vertailla, viimevuonna vastaavassa kisassa Kristian Sholberg ajoi vastaavalla autolla tosin ajo heti toisella ek:lla hankeen, sanoi että lasit ei pysyny auki. Niin viimevuonna viiatti jäi Krissen mukaa kärjelle jonkin verran. Mutta eiköhän autot ole kehittyneet, Kimin ja Häkkisen käsissä kun autot on niin voidaan varmaan autoja aikalailla keskenään vertailukelpoisina. Juho Hänninen ajoi viimekesänä Venäjän irc-rallin s2000 pösöllä ja kertoi kisan jälkeen seuraavaa:
Eli mun päätelmä on, että S2000 hieman kevyempänä on myös hieman nopeampi mut ei kuitenkaan mikään WRC-luokan menopeli. Eli lähes samalla viivalla."Jarrutusmerkkejä pitänee siirtää hieman taaksepäin, sillä S2000-auto oli sen verran N-ryhmän autoa kevyempi", Hänninen vertasi IRC-sarjan kalustoa N-ryhmän autoon.
Hey, nyt se aukes, kaippa mun PC huomas , että tää likka haluaa Suomen ralli tuloksia. :ahem::ahem:Tuo toimii ainakin mulla firefoxilla:
http://www.lapdatasystem.com/tun09/results_lk1_all.html
Eli kun on Lk1 - Kaikki - Class 1 - All valittuna, ja sitten klikkailee EK1, EK2 jne.
Tilanne:
1. SALO J - 18.10,6
16. RÄIKKÖNEN K - 19.19,6 (-01.09,0)
19. JÄRVILEHTO J - 19.24,0 (-01.13,4)
20. HÄKKINEN M - 19.34,7 (-01.24,1)
22. SALO M - 19.47,6 (-01.37,0)
Eikö raskaammalla autolla pitäisi olla pitempi jarrutusmatka?Juho Hänninen sanoi:"Jarrutusmerkkejä pitänee siirtää hieman taaksepäin, sillä S2000-auto oli sen verran N-ryhmän autoa kevyempi"
Niin se kuulostais kyllä järkevämmältä. Ehkä kevyempi liukuu lumella ja jäällä kuitenkin pidemmälle?Eikö raskaammalla autolla pitäisi olla pitempi jarrutusmatka?
Joo, varmaankin näin. Mutta sehän ei ole ihan suoraviivaista ja riippuu myös siitä kuka auton on rakentanut ja säätänyt. Garden kommentit Montesta ovat aika murhaavia hänellä olevan Viatin talvisäädöistä. Mutta ehkä joku on säätänyt Kimin auton paremmin lapin teille. Suomessa kasatut Mitsut luulisi olevan aika hyvissä säädöissä.Eli mun päätelmä on, että S2000 hieman kevyempänä on myös hieman nopeampi mut ei kuitenkaan mikään WRC-luokan menopeli. Eli lähes samalla viivalla.
On ne nelivetoja ja sit turboahdettuja myös. Ilmeisesti sais olla viellä 15 heppaa enemmän kuin tuossa Mitsussa.Onko nuo N-ryhmän kärryt nelivetoja?