Takaa päin kun keulaa katsoo, vaikuttaa siltä, että keulan taakse pyritään luomaan hallittu pyörre. Tiedä sitten mitä hyötyä sillä tavoitellaan, varmaan downforceaKyllä hiljalleen kaipaisi selitystä tolle keulan muodolle.. Aika outo viritys jolle ei hevillä löydä selitystä. Jotain formulastaran mainitsemaa viritystä varmaan haetaan, mutta mitenhän se käytännössä toimii.. Ois kyllä mukava tietää..
No kyllä kai ne katuautoissakin ne oikeat alumiinivanteet paremmalta näyttävät kuin tyypilliset muoviset pölykapselit. Joku roti.Onhan katuautoissakin pölykapselit. Minun silmääni näyttävät kovinkin hienolta nuo kapselit :thumbup:
No sitten Alonso ajaa voitosta voittoon, ja Piquet kolaroi haastajien kanssaMutta mitä jos osoittautuukin voittaja-autoksi?
En ole varma, mutta jostain taisin lukea, että kehitettiin renkaiden vaihdon nopeuttamisen takia ja aerodynaamisista syistä. Varma en ole kun en muista nyt lähdettä mistä luin.Taitaa kyllä olla kyse enemmänkin aerodynamiikasta, hyvinhän jarrut kestivät suht monta vuotta ilmankin.
kaikesta muusta oon samaa mieltä, mutta värit on mun mielest veri kuut :thumbup:No hyi saatana mikä rumilus! :thumbfh: Värit, keula ja ponttoonit jotain aivan hirveää = katastrofi :nope:
Sori, ei oo voinu Bemarilla olla ihmekeulaa joskus 6 vuotta sitte, ku se oli vielä Sauber sillo. Tarkoittanet 2004 Williamsia? FW26:ta, toki Williams sillon käytti BMW:n moottoreita, mutta tiimihän ei ollut BMW.Näyttää vähä siltä bemari ihmekeulata joskus 6 vuotta sitten