Järjetön ajatus. Eihän siinä ole mitään mieltä, että otetaan kaveri edestä pois syömästä pisteitä pahimmilta vastustajilta. Varsinkaan sellainen, joka on varmistamassa MM-mahdollisuudet, jos vaikka Button sattuisi loukkaantumaan.Ettei vain olisi ollut järjestetty se Barrichellon starttimoka tallin puolelta Jensinin auttamiseksi.
On taidettu järjestää tällä kaudella jo 3 kertaa ainakin. Kyllä näitä niin kylmäverisiä tallipäälliköitä vaan on, että ennemmin tiimiläinen vaikka keskeyttää, kuin nostaa asemiaan, jos se ei ole toivottavaa.Ettei vain olisi ollut järjestetty se Barrichellon starttimoka tallin puolelta Jensinin auttamiseksi.
Ja aivan mahdotonta että Barrichello olisi voinu itte tumpeloida lähdöt? Ross Brawnilla varmaan varikon tiskillä etana nappi Barrichelloa varten :idea:On taidettu järjestää tällä kaudella jo 3 kertaa ainakin.
Olet tainnu syödä kirjan nimeltään "Salaliittoteoriat" :frank:Vielä löytyi viimeisenä tikkinä se painike, mistä saatiin öljyt pihalle, mutta vähän liian myöhään.
No mites sitten Kimin McLaren aika, ei ollut Brawnia mutta olikos se silloin Newey, joka nytkin tuhoaa Vettelin kisat..?On se kyllä jotenkin kummallista, että Brawnin alaisuudessa aina "sille toiselle" tapahtuu jotain teknistä probleemaa. :doubtful:
Ei ole mitenkään verrattavissa "taktiikkanero" Brawnin aikaan. Sitä on kestänyt vuodesta 1992 tähän päivään saakka.No mites sitten Kimin McLaren aika, ei ollut Brawnia mutta olikos se silloin Newey, joka nytkin tuhoaa Vettelin kisat..?
Taktiikkanero Brawn ei sortuisi niin typeriin virheisiin kuin täällä on esitetty. Jos on tarve sumplia tallikavereiden tuloksia, niin ehtii sen tehdä kisassakin. Kun ei se ykköskuski välttämättä edes aja maaliin.Ei ole mitenkään verrattavissa "taktiikkanero" Brawnin aikaan. Sitä on kestänyt vuodesta 1992 tähän päivään saakka.
Tekniikan epävarmuusko ei ole vaihtoehto? :doubtful:Mikä siis selittää nämä surkeat lähdöt? Australiaa, Turkkia ja tätä lukuun ottamatta startit ovat olleet poikkeuksetta laadukkaita...
Tottakai on (Brawn sen sanoi itsekin), mutta kolme kertaa kaudessa samalle autolle? Jenson ei ole kokenut koko kaudella kertaakaan oikeita teknisiä ongelmia, mitä nyt harjoituksissa vaihdelaatikot vähän reistailleet.Tekniikan epävarmuusko ei ole vaihtoehto? :doubtful:
Esimerkiksi sellainen, että Barrichellolla on tapana startata matalemmilla kierroksilla kuin Jenson. Kenties niin matalilla kierroksilla, että on riski kytkeytyä moottorin sammumisenesto -järjestelmä päälle. So simple?Mikä siis selittää nämä surkeat lähdöt? Australiaa, Turkkia ja tätä lukuun ottamatta startit ovat olleet poikkeuksetta laadukkaita...
Vaikkei Rubens olisi omilla toimillaan vaikuttanut asiaan, niin ei tuo tilastollisesti ole mitenkään erityisen epätodennäköistä. "Sattuma" ei toimi demokraattisesti.Tottakai on (Brawn sen sanoi itsekin), mutta kolme kertaa kaudessa samalle autolle? Jenson ei ole kokenut koko kaudella kertaakaan oikeita teknisiä ongelmia, mitä nyt harjoituksissa vaihdelaatikot vähän reistailleet.
Q. (Livio Oricchio – O Estado de Sao Paulo) Rubens, you have had problems at the start of three races out of twelve starts. Can you tell us what exactly has happened? Is it a car problem?
RB: Well, I'm the first one to say if I've made a mistake, but quite honestly, I've been doing the same strategy at all the races, all the time. Like I said, we've had fantastic starts and bad starts. We haven't had an average start. Once, in Turkey, we had problems with a clutch that was very contaminated by oil but the other two were a wrong call in terms of positioning the clutch for the start, how much grip you would have. It's very unfortunate, especially when you think about the amount of points that I could have had in those situations, but I'm just looking forward. I still got two points from the last race and the team will be doing its best not to have any more of those... we cannot afford any more, anyway.