hopo
Well-known member
- Liittynyt
- 28.7.2008
- Viestit
- 119
Viimeksi muokattu:
Hieno pätkä!Ja rallicrossia ahvenistolta -85.
Yleisöä oli paikalla paljon.
http://www.youtube.com/watch?v=fB7ccpU0Kpo
Toivosen Henkan dokkarista koostetut pure sound -pätkät (yhteensä parikymmentä minuuttia nannaa) eli ei musakkia/kommentaattoria katselunautintoa pilaamassa vaan täyttä tavaraa alusta loppuun. Kuvamateriaali on vuosilta 1981-1986 eli mukana Talbot, Opelit, Porsche ja Lanciat sekä se valkoinen Ferrari. Mukana sekä MM-sarjaa että EM-sarjaa, mukana myös Jyskälää...Henkka Toivoseen keskittyvä muistelopätkä Talbotin ajoista aina S4:een saakka.
http://www.youtube.com/watch?v=QNVDUYCauyg
Tuolla rallin media/markkinointi/näkyvyystoikissa sen perään että mitä kukin MM-rallilta sitten oikeasti haluaisi kun nykyinen tuote ei kelpaa. Autojen kohdalta vastaus on suhteellisen helppo, vähemmän pitoa ja enemmän ääntä, tähän tapaan:
http://www.youtube.com/watch?v=FWLWzqfALg0
Kun tota touhuu kattoo niin pakko todeta, että parit ruuvit puuttuu katajaisen kansamme päistä. Mihkä lie edesmenneiden escorttien pulteiksi menneetSaunomisen, avantouinnin ja tanhuamisen ohella katajaisen kansan suosikkiajanvietteenä on pilkkoa suomalaista metsää polttopuiksi ralliautoilla merkkiin ja vuosimalliin katsomatta. Eli kymmenen minuuttia sitä ihteään, ai-stana-nyt-kyllä-sattu jne, mukaan valittu sekä näyttäviä, pelottavia ja hupaisia toilailuja sekalaisesta materiaalista.
http://www.youtube.com/watch?v=R5NEnwp13g4
Huh, taisinpa olla parissakin kohtaa metsuriautossa. Samoin penkkaosastossa.Saunomisen, avantouinnin ja tanhuamisen ohella katajaisen kansan suosikkiajanvietteenä on pilkkoa suomalaista metsää polttopuiksi ralliautoilla merkkiin ja vuosimalliin katsomatta. Eli kymmenen minuuttia sitä ihteään, ai-stana-nyt-kyllä-sattu jne, mukaan valittu sekä näyttäviä, pelottavia ja hupaisia toilailuja sekalaisesta materiaalista.
http://www.youtube.com/watch?v=R5NEnwp13g4
Saunomisen, avantouinnin ja tanhuamisen ohella katajaisen kansan suosikkiajanvietteenä on pilkkoa suomalaista metsää polttopuiksi ralliautoilla merkkiin ja vuosimalliin katsomatta. Eli kymmenen minuuttia sitä ihteään, ai-stana-nyt-kyllä-sattu jne, mukaan valittu sekä näyttäviä, pelottavia ja hupaisia toilailuja sekalaisesta materiaalista.
http://www.youtube.com/watch?v=R5NEnwp13g4
..ja aika monta mistä on lähetty lanssin kyydissä jatkamaan..Eli kymmenen minuuttia sitä ihteään, ai-stana-nyt-kyllä-sattu jne, mukaan valittu sekä näyttäviä, pelottavia ja hupaisia toilailuja sekalaisesta materiaalista.
http://www.youtube.com/watch?v=R5NEnwp13g4
On siellä useampiakin foorumilaisia. Niin kuskeina, karttureina kun penkallakin. Itse olin tuossa Frankin poistumispaikassa silloin päivystämässäOnhan siellä foorumin Frankki myös videolla, Mallun väreissä oleva Astma joka päättää matkansa suomalaiseen koivuun.
Sillä mä sanoinkin että pelottaviakin sattumia on mukana, vaikka miehet ja vähän naisetkin onkin rautaa niin noista jokaisesta kaadosta ei varmastikaan ole kävelty omin avuin pois. Mutta fataaleja tapauksia ei pitäisi olla mukana, korjatkaa toki jos on parempaa tietoa...ja aika monta mistä on lähetty lanssin kyydissä jatkamaan..
Siinä missä ulkomaalainen on jo avannut vyöt, kömpinyt autosta pihalle ja soittanut mammalle kotiin niin suomalainen pitää kaasun pohjassa, koska ainahan on toivoa että auto pyörähtää takaisin pyörilleen ja vielä niin että osa pyöristä on autossa kiinni. Eli aikatappion minimoimiseksi lappu pidetään lattiassa joka tilanteessa. Väittävät suomalaisia pessimistiseksi kansaksi mutta ainakin ratin takana luotto näyttää olevan tuonkin filmin perusteella kovaa luokkaa, siinä kai yksi menestyksen salaisuus. Matkaa ainakin yritetään jatkaa, oli auto miten solmussa tahansa.Ihmettelen usein että miksi osa kuskeista pitää kaasua pohjassa, vaikka auto on pyörinyt jo useamman kerran ympäri ja osunut ties mihin.
No onneton kuskihan se olis jos se jarrupoljin pohjassa ajais ulos. Ja siinä karusellissa ei ensimmäisenä tule mieleen nostaa jalkoja ilmaan, vaan aika refleksinomainen reaktio on jalkojen jännittäminen että pysyis paikallaan..Ihmettelen usein että miksi osa kuskeista pitää kaasua pohjassa, vaikka auto on pyörinyt jo useamman kerran ympäri ja osunut ties mihin.
n. minuutin kohdalla toksähdetaan Viuhkolankylän koivuun. Ja merkityksettömäksi puolustukseksi sanottakoon että vaihteet nro:3 ja 4, puuttui, että vitosella tultiin siihin jossa kolmonen olisi ollut koriakin tärkeämpi, vaihde, vaan kun kakkonen ei millään mennyt "ylikovasta" päälle, onneksi ei elämää tärkeämpi kolari päätynyt tuo olemaan. Eihän asia minulle kuulu mutta hyvään kohtaan autoa osui tuo puu.Onhan siellä foorumin Frankki myös videolla, Mallun väreissä oleva Astma joka päättää matkansa suomalaiseen koivuun.
30 000 kertaa katsottu parissa päivässä. :thumbup:Saunomisen, avantouinnin ja tanhuamisen ohella katajaisen kansan suosikkiajanvietteenä on pilkkoa suomalaista metsää polttopuiksi ralliautoilla merkkiin ja vuosimalliin katsomatta. Eli kymmenen minuuttia sitä ihteään, ai-stana-nyt-kyllä-sattu jne, mukaan valittu sekä näyttäviä, pelottavia ja hupaisia toilailuja sekalaisesta materiaalista.
http://www.youtube.com/watch?v=R5NEnwp13g4