2009 Australian Grand Prix - Kilpailu

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Täältä pitäis löytyä autojen painot aika-ajojen jälkeen: http://www.grandprix.com/ns/ns21310.html

Jenson Button 664kg
Rubens Barrichello 666kg
Sebastian Vettel 657kg
Robert Kubica 650kg
Nico Rosberg 657kg
Felipe Massa 654kg
Kimi Raikkonen 655kg
Mark Webber 662kg
Timo Glock 670kg
Jarno Trulli 655kg
Nick Heidfeld 691kg
Fernando Alonso 680kg
Heikki Kovalainen 690kg
Nelson Piquet 694kg
Giancarlo Fisichella 689kg
Kazuki Nakajima 612kg
Lewis Hamilton 655kg
Sebastien Buemi675kg
Adrian Sutil 684kg
Sebastien Bourdais 662kg

Brawnit kohtuullisen raskailla autoilla. Ei taida muilla olla jakoja kisassa, ellei turva-auto sotke kisaa..
Paljos se kilo enemmän bensaa vaikutti kierrosaikaan? Tohon Massan/Räikkösen kamppailuun juutuin.

Hamilton yrittää näköjään riskillä heti kärkeen. Kuten näköjään Nakajimakin...
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Ei kyllä kauaa mene, ennen kuin muut tallit rupeaa inisemään sääntöjenvastaisesta autosta.
Ei varmaan ole mistä inistä, kun mitään sääntöjenvastaista Brawnilla ei ole.
 

Altair

Well-known member
Liittynyt
21.3.2009
Viestit
283
Ovat vain niin katkeria, koska heitä vastaan protestoitiin ja päättivät pistää takaisin. Tuskimpa ja toivottavasti ei mitään sääntöjen vastaisuuksia löydetä.. Eihän Brawnille jää kohta yhtään varteenotettavaa haastajaa kun kaikki hyllytetään. :D

E: Tulipas paljon viestejä välissä, Williamsia meinasin.
 

retypeNick

Iltalehti kunniaan
Liittynyt
27.7.2007
Viestit
2009
Sijainti
Helsinki, Finland
Quick Nick jää siis jalkoihin, tosin sillä on ihmeiden tekijä KERS, jolla se aina estää ohitukset. Eli tohon 10 kohdalle tulee totaalinen gappi kärkeen.
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
Kovalaista hiekotetaan edelleen?

35 kiloo painavampana....
 

Nzap

Well-known member
Liittynyt
13.12.2008
Viestit
806
Sijainti
Wrocław
Tässä siis oikeat painot, Nakajiman kanssa oli jotain ongelmia http://www.autosport.com/news/report.php/id/74011

1. Jenson Button 664.5kg
2. Rubens Barrichello 666.5kg
3. Sebastien Vettel 657kg
4. Robert Kubica 650kg
5. Nico Rosberg 657kg
6. Felipe Massa 654kg
7. Kimi Raikkonen 655.5kg
8. Mark Webber 662kg
9. Nick Heidfeld 691.5kg
10. Fernando Alonso 680.7kg
11. Kazuki Nakajima 680.5kg *
12. Heikki Kovalainen 690.6kg
13. Sebastien Buemi 675.5kg
14. Nelson Piquet 694.1kg
15. Giancarlo Fisichella 689kg
16. Adrian Sutil 684.5kg
17. Sebastien Bourdais 662.5kg
18. Lewis Hamilton 655kg
19. Jarno Trulli 660kg
20. Timo Glock 670kg

Muuten kiinnostavaa tulee olemaan se että pääsevätkö Kers miehet sekoittamaan pakkaa startissa kun sen boostin saavat. Esim. Alonso ja Kovalainen voivat hyvillä lähdöillä nousemaan paljon kevyempien autojen ohi, ja aiheuttamaan Trulli-junan ilman Trullia.
 

retypeNick

Iltalehti kunniaan
Liittynyt
27.7.2007
Viestit
2009
Sijainti
Helsinki, Finland
En muista ainakaan, jotta oltaisiin lupia moiseen annettu..muistaako/tietääkö joku jotain muuta?
The 10 cars who made it through to Q3 all qualified at their declared race-start weights, plus the fuel needed for them to complete that session, while those who fell in Q1 and Q2 have been allowed to choose their start loads after qualifying.
 

retypeNick

Iltalehti kunniaan
Liittynyt
27.7.2007
Viestit
2009
Sijainti
Helsinki, Finland
The 10 cars who made it through to Q3 all qualified at their declared race-start weights, plus the fuel needed for them to complete that session, while those who fell in Q1 and Q2 have been allowed to choose their start loads after qualifying.
Quoetakseni nyt itseäni, niin onko toi lista siis sellainen minkä perusteella tietää vain top 10, vai onko niin että toi lista julkaistaan sen takia 2-3h viiveellä että kaikki on tossa nyt lopullisia ja tallit arpoo sen 2-3h.

Itse käsitin että noi on autojen painot, siinä vaiheessa ku ajot loppuu. sen jälkeen sitten 10> voi vielä arpoo bensoi.

Olen niin pihalla... auttakaa poikaa mäessä.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
En muista ainakaan, jotta oltaisiin lupia moiseen annettu..muistaako/tietääkö joku jotain muuta?
Olen ollut siinä käsityksessä että nämä loput autot tankataan vasta sunnuntaina, tosin käsitys on varmaan itse keksimäni...
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Hamilton yrittää näköjään riskillä heti kärkeen. Kuten näköjään Nakajimakin...
Riskillä kärkeen? Sillä autolla ei nousta riskillä kuin korkeintaan kymmenenneksi, jos kaikki menee nappiin :D Tiukkaa vääntöä luvassa Fisichellan kanssa! :D
 

Felix

Well-known member
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
1258
Quoetakseni nyt itseäni, niin onko toi lista siis sellainen minkä perusteella tietää vain top 10, vai onko niin että toi lista julkaistaan sen takia 2-3h viiveellä että kaikki on tossa nyt lopullisia ja tallit arpoo sen 2-3h.

Itse käsitin että noi on autojen painot, siinä vaiheessa ku ajot loppuu. sen jälkeen sitten 10> voi vielä arpoo bensoi.

Olen niin pihalla... auttakaa poikaa mäessä.

Kyllähän tuon perusteella tuossa on kaikkien autojen painot, joilla lähdetään huomenna liikkeelle. Peräpään autoihin on siis täynynyt laittaa löpöt jo aika-ajojen jälkeen.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Täällä on nyt vähintään kolme ketjua, joissa kaikissa puhutaan samoista asioista (polttoaineet/protestit)... sekavaa.
 

retypeNick

Iltalehti kunniaan
Liittynyt
27.7.2007
Viestit
2009
Sijainti
Helsinki, Finland
Riskillä kärkeen? Sillä autolla ei nousta riskillä kuin korkeintaan kymmenenneksi, jos kaikki menee nappiin :D Tiukkaa vääntöä luvassa Fisichellan kanssa! :D
Jos kiilaa tarpeeksi monta autoa, joko edellä olevia tai kierroksella ohittavia, voi päästä yllättävänkin korkealle. Ei paljoa 10sec varikonläpirangaistukset haittaa jos muut on hiekalla ;)
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös