Luotettava ferrari. Kandee siis ottaa kisaan turhaa käyttämätöntä painoa.Taas Kimin kerssi särki :thumbfh:
bmw:llä saattaa olla niin edistyksellinen testausohjelma, että ne pystyy testaamaan useita asioita kerrallaan ja laskemaan loput muuttujat ja muutokset? tai jonkinlainen kalibrointisysteemi jossa ajetaan ääriasetuksilla ja lasketaan aika-ajoon ja kisaan niiden väliltä optimi? :idea:Mikä tota Heidfeldia vaivaa? Ihan onneton vauhti.
Normia bemaria. Aina ihan susi perjantaina. Sitten aika-ajossa suht ok, ja kisasssa kulkee.Mikä tota Heidfeldia vaivaa? Ihan onneton vauhti.
Kimi :thumbup:
Ei pety ei, kun elää jatkuvassa pettymyksen kierteessäPessimisti ei pety.:thumbfh:
Eikös ne molemmat kuskit valitellu että ei kule, ei kule. Aliohjaa ku pirkule, Heidfeld tais sanoo että vitosella kulkee kovempaa kuin kutosella..Mikä tota Heidfeldia vaivaa? Ihan onneton vauhti.
Kimi :thumbup:
Menny vaihteiden välitykset sekasinHeidfeld tais sanoo että vitosella kulkee kovempaa kuin kutosella..
Kyllähän se Kimi aika usein ensimmäisissä harjoituksissa oli nopea, mutta toisessa sitten oli säädöt pielessä. No tällä kertaa näin päin! Sinänsä tuuria, että molemmilla kerroilla KERS hajosi sessioiden lopussa. Katsotaan nyt, missä vaiheessa se pakollinen kolmas kerta tuleeIhmeellisesti harjoitusten merkitys on muuttunut viime kaudesta. Viime kaudella kovat kuskit ajoivat rauhallisemmin ja pienet tallit tykitteli kärkiaikoja. On outoa nähdä Kimiä harjoitusten kärjessä, kun viime kaudella keskikastin sijat tuntui olevan tyypillisempiä.
Tietysti tämä on mukavampi, niin on enemmän seurattavaa.
Ei, mutta pessimisti elää pettymystä jo ennalta(jatkuvasti). On tästä syystä stressaantuneempi, vastustuskyky on keskimäärin heikompi, ja näin pessimisti kuolee nuorempana kuin optimisti. Optimisteilla kun on yleensä kyky päästä pettymyksistä nopeasti yli, optimistisin ajatuksin.Pessimisti ei pety.:thumbfh:
Eiköhän ne kisassa parhaiten pärjäävät ajellu vähän rauhallisemmin, siltä se ainakin näytti.Ihmeellisesti harjoitusten merkitys on muuttunut viime kaudesta. Viime kaudella kovat kuskit ajoivat rauhallisemmin ja pienet tallit tykitteli kärkiaikoja. On outoa nähdä Kimiä harjoitusten kärjessä, kun viime kaudella keskikastin sijat tuntui olevan tyypillisempiä.
Tietysti tämä on mukavampi, niin on enemmän seurattavaa.