SOKO
Well-known member
- Liittynyt
- 5.8.2007
- Viestit
- 4037
Ai ei vai? Ausseissa ei ajanut edes tosissaan Button. Kyllä se Brawnin downforce on jotain ihan omaa luokkaansa.
Ei ainakaan Toyotaan ja Williamsiin verrattuna.
Ai ei vai? Ausseissa ei ajanut edes tosissaan Button. Kyllä se Brawnin downforce on jotain ihan omaa luokkaansa.
Tässä kisassa hämäsi se, että Button otti huonon lähdön. Jos katsotaan sitä vauhtia mitä Button piti sen jälkeen kun ei ollut ruuhkatekijöitä edessä, niin kyllä oli Täysin ylivoimaista.Ei ainakaan Toyotaan ja Williamsiin verrattuna.
Eikä tuo ollut edes iltakisa kaiken lisäksi. Paska kompromissi sen ja "normikisan" välillä.Saiko Bernie iltakisallaan sen, mitä halusi?:thumbfh:
En nyt tiedä olisiko tuo aikaisempi ajankohta niin kauheasti auttanut, kun radalla satoi GP2 Asiankin aikaan vettä... tosin oli jo kai kuivumaan päin.Saiko Bernie iltakisallaan sen, mitä halusi?:thumbfh:
No, jos tämä kauden täytyy olla jonkun tallin dominointia, niin olkoon se mielummin joku muu kuin Ferrari tai McLaren, näin vaihtelun vuoksi. Toki ideaali tilanne olisi, että mestaruudesta voisi taistella mahdollisimman moni kuski ja talli.Näillä säännöillä epäilen, että ylivoima kestää liian pitkään jotta sitä saisi kukaan enään kiinni. Onhan se hienoa että on uusia naamoja ja värejä, mutta ei niiden silti tarvitse dominoida.
Olisi ollut ainakin enemmän pelivaraa odotella sään selkiytymistä.En nyt tiedä olisiko tuo aikaisempi ajankohta niin kauheasti auttanut, kun radalla satoi GP2 Asiankin aikaan vettä... tosin oli jo kai kuivumaan päin.
No siis joo, siellähän se Hondakin kehitteli tuon voittaja-auton. Tässä pitäisi Ferrarin lähteä heti menemään oikeaan suuntaan uuden auton kanssa. Onneksi kuitenkin suurinpiirtein tiedetään, mihin suuntaan sitä pitäisi alkaa rakentamaan diffuusorin kanssa.Mut eiks tuommoset muutokset voi testata hyvin tuulitunnelissakin:dunno: vai onks siihenkin tullut rajotuksia
En oikein ymmärrä yhtä juttua: Eikö monsuunirenkaat kannattaisi tehdä halkaisijaltaan suuremmiksi, että maavara nousisi? Kuten sanoit, että tuossa renkaat mitään auta, kun auton pohja on vedessä.Jollain ei ole suhteellisuudentajua. Noilla ei voi ajaa, eikä edes "ajaa", jos radalla on vettä maavaraa enemmän. Näkihän sen Heidfeldin pyörähdyksestä tai Kimin "trimmeistä".
Niinpä...on noloa suunnitella kisa-ajankohtaa krapulaisten eurooppalaisten tarpeisiin. Ei se nyt niin vaikeaa ole herätä vaikka aamukymmeneltä (aamukahdeksan briteissä).Varmasti kaikki ovat nyt tyytyväisiä siitä että ei tarvinnut aamulla herätä aikaisin vaan pystyi parhaaseen katseluaikaan nauttimaan F1-sprinttikisasta ja sen päälle seurata tunnin verran F1-kuskeja istumassa lähtösuoralla - tai varikolla syömässä jäätelöä.
Eipä ole koskaan ollut mulle ongelma herätä kisaan. Tänäänkin 6 jälkeen jo pystyssä, ja ennen ysiä lähdin uintitreeniin.:ahem:Varmasti kaikki ovat nyt tyytyväisiä siitä että ei tarvinnut aamulla herätä aikaisin vaan pystyi parhaaseen katseluaikaan nauttimaan F1-sprinttikisasta ja sen päälle seurata tunnin verran F1-kuskeja istumassa lähtösuoralla - tai varikolla syömässä jäätelöä.
Tuo aika on se mitä hän käytti ajamiinsa 31 kierrokseen, eli ennen kuin mitään keskeytyksiä tehtiin.Näyttää muuttuneen, kun Buttonin aika on vähän päälle tunnin vaikka tuolla versiolla pitäisi olla lähemmäs kaksi tuntia..
Kyllä se auto on selvästi paras, kuskit vaan on saaneet homman näyttämään turhan vaikealta olemalla olematta kokoajan kärjessä. ButtonBrawn yhdistelmä on vähintään 3 kymmenystä kilpailukykyisempi kuin parhaat vastustajien autot. Vaikea on olla päätymättä kärkeen vaikka sieltä välillä lipeäis.Ei Brawn ole ollut ylivoimainen, vaikka Button molemmat kisat onkin voittanut.
Tavallaan iltakisa koska tuolla pimeä tulee nopeammin ja kisan venymiseen ei ole varaa.Eikä tuo ollut edes iltakisa kaiken lisäksi. Paska kompromissi sen ja "normikisan" välillä.