Jäsenen AnttiL tuoreimmat tapahtumat

  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun FIA rakentaa rallia..
    Niin että mitä? Miten pistesysteemi vaikuttaa tähän? Moottoriurheiluun kuuluu aina sekä kuljettajan että kulkuvälineen paremmuus. Tai...
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun FIA rakentaa rallia..
    Tuossa systeemissä olisi myös mahdollista ettei voittaja saisi eniten pisteitä.
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Ralliuutisia, vol 2.
    En usko että mikään tallipaikka vuoden 1990 jälkeen jäi kiinni sponsorirahoista. Ja Repsolin kanssa yhteistyö loppui kauteen 1998 kun...
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen Pynski viestiin ketjussa Akropolis-ralli 2024: Like Like.
    Tätä koetettu selvittää tässä. 2012 montessa oli ulosajo, mutta videon perusteella mahdoton sanoa kaatuiko nimenomaan. 2011 vissiin...
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen Lupatarkastaja viestiin ketjussa Akropolis-ralli 2024: Like Like.
    Saiko teksti-tv:stä tuollaisen käsityksen?
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen delorean viestiin ketjussa Akropolis-ralli 2024: Like Like.
    Ketomaa ja Tahko on ihan normaaleja kuskeja siinä suhteessa että kummallakaan ei ole mitään hajua säännöistä:-) Kartturit tietää säännöt...
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen MVRX viestiin ketjussa Akropolis-ralli 2024: Like Like.
    Samaa ihmettelin, kun olivat epätietosia, jopa minä tiesin säännön tasatilanteessa.
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen delorean viestiin ketjussa Akropolis-ralli 2024: Like Like.
    Höpisevät omiaan. Tasa-aika ja Sami voittaa koska oli nopeampi Virvestä ekalla pätkällä. Ihan menee sääntöjen mukaan.
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen Sörsselsön viestiin ketjussa Akropolis-ralli 2024: Like Like.
    Pajari won in WRC2 due being faster than Virves on SS1. Lähde: ewrc
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen delorean viestiin ketjussa Akropolis-ralli 2024: Like Like.
    Hitto kun näytti menevän läheltä yks hiekkakasa Samilla tuossa hetki sitten... Pikku hipaisu ja rengas on äkkiä sojo... Voi saakeli kun...
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen JuuZa viestiin ketjussa Akropolis-ralli 2024: Like Like.
    Ei näitä kyllä suuri yleisö muista. Mestarit muistetaan. Kuka ei-forumisti muistaa että 2020 ajettiin seitsemän rallin tynkäkausi josta...
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun FIA rakentaa rallia..
    Kiitos ei näin monimutkaiselle systeemille kun kuskit ja toimittajat ei ymmärrä sellaisia
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen DC viestiin ketjussa Akropolis-ralli 2024: Like Like.
    https://www.mtvuutiset.fi/videot/video/prog20853177#gs.eshu10 Tämä oli hauska. Neuville 0 - Lappi 1.
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen Fenomenal viestiin ketjussa FIA rakentaa rallia.: Like Like.
    Niin itseasiassa rallissa on mukana parhaillaan ne suurimmat autonvalmistajat maailmasta pois lukien viides (General Motors): 1. Toyota...
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Akropolis-ralli 2024.
    https://dirtfish.com/rally/wrc/acropolis-stage-times-amended-for-most-drivers-after-gps-fault/ Ajanotossa ollut häikkää EK9:llä
Ylös