Jäsenen AnttiL tuoreimmat tapahtumat

  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun FIA rakentaa rallia..
    Mun mielestä pitäis kysyä niiltä jotka meinaa sarjaan osallistua ja laittaa rahaa.
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Kotimaan rallikausi 2024.
    https://www.rally-maps.com/Ralli-Kitee-2024 Monta vanhaa Suurajopätkää Kiteen SM:ssä.
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Suunnittele oma ralli.
    Tehdääs nyt pitkästä aikaa tällanen. Dogmana, että kaikkia teitä on ajettu kesäkelissä viimeisen 15 vuoden aikana. WRC Hämeenlinna...
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen Pynski viestiin ketjussa Chilen MM-ralli 2024: Like Like.
    Samaan hengenvetoon pitää todeta, että Oliverin tapa korostaa itseään on noh, todella raskas. Tämäkin Chilen huutelu näyttää vaan...
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun FIA rakentaa rallia..
    Paddon puhui minusta vähän autokaupan tyyppisestä hommasta.
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Ralliuutisia, vol 2.
    https://www.rallit.fi/esapekka-lapin-kartturilta-iso-uutinen-ura-paattyy/ Vahvistus Fermin lopettamispäätökselle. Hattua päästä...
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Chilen MM-ralli 2024.
    Toivottavasti on mahat täynnä pölyä, nimittäin seuraava MM-sarjan soraralli on melkein puolen vuoden päästä Keniassa.
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Chilen MM-ralli 2024.
    Pätkäpohjat: Ogier 7 Evans 4 Rovanperä 2 Fourmaux 2 Neuville 1 (Tänak 0)
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen Vämpylä viestiin ketjussa Chilen MM-ralli 2024: Like Like.
    Piilottakaa vaan tuo trollailija jos ei pysty olla vastaamatta. Oon lukenut tätä foorumia 21 vuotta ja tuo kolmen kirjaimen hahmo on...
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen Onzah viestiin ketjussa Chilen MM-ralli 2024: Like Like.
    Tulit sitten rallifoorumille tän kertomaan :ROFLMAO: oot kyllä melkonen sankari!
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Chilen MM-ralli 2024.
    Kallelle hieno voitto ja Toyotalle jättipotti pisteissä, kaksoisvoitto sekä lauantain, sunnuntain että powerin pisteissä. EDIT: Hyundai...
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Chilen MM-ralli 2024.
    Tämähän se tuli ekana mieleen. Kuulin nyt vahvistuksen että Ferm lopettaa joka tapauksessa, jatkoi Lappi tai ei.
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun Chilen MM-ralli 2024.
    näin se sanoi, tarkistin vielä. Eli siis Ferm lopettaa, ei Lappi???
  • AnttiL
    AnttiL vastasi viestiketjuun FIA rakentaa rallia..
    Just näin. Paddon vielä jotenkin alleviivasi että ei pidä tehdä lajia tv:tä varten vaan penkalla olijoita varten, tätä en oikein voi...
  • AnttiL
    AnttiL reagoi jäsenen nordic man viestiin ketjussa FIA rakentaa rallia.: Like Like.
    Penkalla tuo harmittaisi jos ei ehdi nähdä kuin vaikka yhden pätkän ja kaupunkipätkän (esim Harju) päivän aikana.
Ylös