En minä pysty Taponen tarpomista kaluston piikkiin laittamaan. Vaikka ei olekaan sarjan aivan parhaassa tallissa ajanut, niin tarpeeksi hyvällä, että näyttöjä voi antaa. ARTilla on oltu vuosia kärkikamppailuissa mukana ja MP:lläkin oikein hyviä kausia ajettu, kuten vaikkapa Tramnitz viime...