Valikko
Etusivu
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Etusivu
Jäsenet
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Jäsenen F1-fani82 tuoreimmat tapahtumat
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Uusien autojen lanseeraukset
.
Tämä. Miten on käynyt rallille, josta on rakennettu pelkästään eurooppalaisten temmellyskenttä. Laaja suosio ei ole kestävällä pohjalla...
15.5.2026
F1-fani82
reagoi jäsenen
BJohnson viestiin
ketjussa
Uusien autojen lanseeraukset
:
Like
.
Hulkkihan on järkimiehiä!
15.5.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Aston Martin Cognizant F1 Team 2021
.
Yleensä sopimus neuvotellaan ulos ennen kuin julkistetaan uusi. Purkamiseen tarvitaan yleensä aina vastapuolen suostumus.
15.5.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Uusien autojen lanseeraukset
.
Suosiohan elää. Aika moni tuttava on kyllästynyt vain F1:iin eikä syynä ole ollut säännöt eikä mikään muu. Viiden vuoden päästä asia voi...
15.5.2026
F1-fani82
reagoi jäsenen
Bukko viestiin
ketjussa
#3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari
:
Like
.
Voisiko nämä Verstappenin koppiautoajelut käsitellä jollakin toisella alafoorumilla?
14.5.2026
F1-fani82
reagoi jäsenen
BJohnson viestiin
ketjussa
#3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari
:
Like
.
Otsikoksi: Max Verstappen - GT-luokkien karvapersefanien sankari?
14.5.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Aston Martin Cognizant F1 Team 2021
.
Newey ei osaa kieltäytyä, jos joku tarjoaa vakanssia. Sillähän on ollut parikin kertaa sopimuksia useampaan talliin, kun aivot ei jaksa...
13.5.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Red Bull Racing & Ford - Sierra jätättää vai alitehoinen Taunus?
.
Kuka edes seurailee jotain fanipoikien tilejä? Kun on tietty agenda, vissiin silloin etsitään joka ikinen tili.
13.5.2026
F1-fani82
reagoi jäsenen
BJohnson viestiin
ketjussa
Red Bull Racing & Ford - Sierra jätättää vai alitehoinen Taunus?
:
Like
.
Ihan turha yrittää provota. Noi sun lähtees on ihan paskoja. Myönnät tai et.
13.5.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
#63 George Russell: Hamiltonin myllyttäjä
.
https://www.suomif1.com/2026/05/ex-kuskilta-kova-nakemys-mercedeksen-kuskikaksikosta-yhta-nopeasti-kuin-valtteri-bottas-aikoinaan/?fbclid...
13.5.2026
F1-fani82
reagoi jäsenen
BJohnson viestiin
ketjussa
Cadillac 2026: MURICAAA
:
Like
.
Ihan haistapaska-tasoa noi sun postaukset ainakin ollut. Kunhan pääset provoamaan. Ihan Maxin agendapostauksia ja Hamiltonin/Bottaksen...
12.5.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
#81 Oscar Piastri 2026: Papayasääntöjen pelinappula
.
Kun lukee uutisessa olevaa asiavirhettä, liekö koko uutinen edes totta.
7.5.2026
F1-fani82
reagoi jäsenen
BJohnson viestiin
ketjussa
#3 Max Verstappen 2026: Karvapersefanien sankari
:
Like
.
Ja kuitenkin Hamilton voitti taas Leclercin. 🕺
4.5.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Audi 2026: Omilla kaluilla
.
Vauhti näyttää hyytyneen, kun muut taas otti vauhtiloikan. Hulk on ainut nollakerholainen, kun otetaan pois kaksi jämätallia.
4.5.2026
F1-fani82
vastasi viestiketjuun
Williams 2018
.
Williamshan on tehnyt mukavan loikan keskikastissa. Laihdutus on tehnyt tehtävää.
4.5.2026
Etusivu
Jäsenet
Ylös