Kyllä Aston Martinin meno on surullista: auto on hidas, moottorissa ongelmia ja floppiauton suunnittelija melkein vuodepotilas, kun pitäisi kehittää autoa. Tämä kun jäisi Neweyn viimeiseksi autoksi, niin olisipa surullinen lopetus.
Hondaa haukuttiin alussa, mutta Neweykin on tainnut tajuta...