Jäsenen hila tuoreimmat tapahtumat

  • hila reagoi jäsenen Sörsselsön viestiin ketjussa Sardinian MM-ralli 2023: Like Like.
    Peli on selevä, sanois Mäkinenkin. Kyllähän tää vähän jättää silti paskan maun suhteen. Sen ainoon kerran kun vanha mestari tekee...
  • hila reagoi jäsenen DC viestiin ketjussa Sardinian MM-ralli 2023: Like Like.
    Se oli mukava nähdä, että Lappia sopivalla tavalla vitutti että joutuu tyytymään "vain" kakkostilaan. Markkumainen mielentila...
  • hila reagoi jäsenen Fiesta viestiin ketjussa Sardinian MM-ralli 2023: Like Like.
    Sanoiko EP et ”ei tarvii voitosta ajaa kuitenkaan”. Eli homma oli jo päätetty et Neuville vie.
  • hila reagoi jäsenen Ambomaan Mambo viestiin ketjussa Sardinian MM-ralli 2023: Like Like.
    Sieltä tulikin Lapin suusta paljon puhuva kommentti…”mitä järkeä ajaa kun ei voitosta saa ajaa kuitenkaan” tms.
  • hila reagoi jäsenen delorean viestiin ketjussa Sardinian MM-ralli 2023: Like Like.
    "Ei oo mitään järkee yritää, kun ei voi voitosta ajaa kuitenkaan...!-EP-
  • hila reagoi jäsenen DC viestiin ketjussa Sardinian MM-ralli 2023: Like Like.
    ESAPEKKA PRESIDENTIKSI! 💪🇫🇮
  • hila vastasi viestiketjuun Puolan EM-ralli 2023.
    Mahtaisko olla liva kuvaa jossain nähtävänä kun tuttu kone pyörii tuolla koillisessa Puolassa ?
    • Rally tmp Puola.png
  • hila reagoi jäsenen DC viestiin ketjussa Portugalin MM-Ralli 2023: Like Like.
    Ammattimies tekee sen mitä työnantaja pyytää. Tuskin Lappi mitään käskyjä - jos sellaisia on tullut tai tulee - ihon alle päästää.
  • hila vastasi viestiketjuun Portugalin MM-Ralli 2023.
    Niin kyllä SS13 EP tuli 11 sekaa hitaammin vaikka kyytiä oli. Mitä muutakaan kuin talli määräys josta nyt kärsii. Siihen meni kakkkos sija.
  • hila vastasi viestiketjuun Portugalin MM-Ralli 2023.
    Näyttääkö siltä että Sordo lähti minuutin myöhässä ? Edit. Olikin vain järjestäjän kikkailua jotta Sordon ei tarvi ajaa Nevillen pölyssä.
  • hila vastasi viestiketjuun Portugalin MM-Ralli 2023.
    Rikua lainatakseni: "Tänään harjoitellaan kuinka rauhallisesti ralli autolla voi ajaa" Siis oikeesti tälläiset Sunnuntai pelleilyt...
  • hila vastasi viestiketjuun Portugalin MM-Ralli 2023.
    Jaahas taas toimiii tallimääräykset hyvin. :) Nevillen turbon letku jäänyt/jätetty irti, iltahuollossako ?
  • hila reagoi jäsenen Jone77 viestiin ketjussa Portugalin MM-Ralli 2023: Like Like.
    Koko herran olemustakin on mukava katsella nyt kun ajo kulkee kakkosluokassa, ja on (luonnollisesti) paljon vapautuneemman oloinen, ja...
  • hila reagoi jäsenen delorean viestiin ketjussa Portugalin MM-Ralli 2023: Like Like.
    Ei Greensmith missään nimessä ole huono kuski. Päinvastoin erittäin tasokas kuljettaja. Ei tokikaan wrc maailmanmestari ainesta mutta se...
  • hila reagoi jäsenen Pärre viestiin ketjussa Portugalin MM-Ralli 2023: Like Like.
    Mun on pakko perua ääneen lausumattomat ajatukseni Greensmithin ajotaidoista- ja nopeuksista. Olen myönteisesti yllättynyt. Vaan...
Ylös