Jäsenen hila tuoreimmat tapahtumat

  • hila reagoi jäsenen DC viestiin ketjussa Ralliuutisia, vol 2: Like Like.
    En tiedä, vähän kyllä itseäni ärsyttää tämä massa-osa-aikaisuus. Kalle ei ilmeisestikään koe täyttä sarjaa mielekkääksi, Esapekka on jo...
  • hila reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa Ralliuutisia, vol 2: Like Like.
    Oikeesti,
  • hila reagoi jäsenen Pärre viestiin ketjussa Ralliuutisia, vol 2: Like Like.
    Se olisi vallan mainio kuvio ensi kaudeksi, vaikka Rautiolla niitä sponsoroitavia jo onkin. Teemu Suninen on kuitenkin vahva kortti.
  • hila reagoi jäsenen Woifeh viestiin ketjussa Ralliuutisia, vol 2: Like Like.
    Dirtfish odottaa että Suninen tosiaan ajaa Toyotalla WRC2:ssa ensi vuonna...
  • hila reagoi jäsenen DC viestiin ketjussa Japanin MM-ralli 2024: Like Like.
    https://x.com/H_Kovalainen/status/1848351577167507544?s=19 Maailman nopein Heikki myös viivalla Japanissa.
  • hila reagoi jäsenen Pärre viestiin ketjussa Japanin MM-ralli 2024: Like Like.
    Meinaa unohtua, että sikäli mikäli OT haluaa voittaa mestaruuden, on hänen vedettävä todella lujaa ja virheettä läpi rallin. Tietäen...
  • hila reagoi jäsenen Ayrton-Ana viestiin ketjussa Japanin MM-ralli 2024: Like Like.
    :love: Japanin rallin toisena ajopäivänä tulee kuluneeksi tasan 30 vuotta siitä kun Auriol ajoi Toyotalla maailmanmestariksi.
  • hila reagoi jäsenen AnttiL viestiin ketjussa Japanin MM-ralli 2024: Like Like.
    https://x.com/ewrcresults/status/1850793233653129601?s=46&t=jGHYWtYnw_gDPd_-PqeBUw Didier Auriol viivallla (vakio-Yariksella)
  • hila reagoi jäsenen Magnum2300 viestiin ketjussa Ralliuutisia, vol 2: Like Like.
    Samaa mieltä! Ja MM-sarja ei olisi MM-sarja, jos sitä ei ajettaisi Euroopan ulkopuolella. Itä-Aasia sopii maantieteelliseen...
  • hila reagoi jäsenen Pynski viestiin ketjussa Keski-Euroopan MM-ralli 2024: Like Like.
    Nyt oli trollien trolli, enkä enempää tartu tähän.
  • hila reagoi jäsenen kik viestiin ketjussa Keski-Euroopan MM-ralli 2024: Like Like.
    Kyllä Toyotallakin pitäisi olla kaikki kisat ajavien ns. ykköskorin kuskeja. Evans ja Taka ei vaan riitä mestaruuteen, jos vastaavasti...
  • hila vastasi viestiketjuun Rallivideoita.
    Noista -94 Jyskälä videoista tulee mieleen kun Juha sanoo että ens lauantaina Mänttä rallissa testataan kummalla lähdetään Jyskälään. (...
  • hila reagoi jäsenen Pärre viestiin ketjussa Ralliuutisia, vol 2: Like Like.
    Ei kait nyt kaikessa tarvitse olla absoluuttinen kurko? Riittää, kun on varteenotettava taho. Toyota on.
  • hila reagoi jäsenen Pärre viestiin ketjussa Ralliuutisia, vol 2: Like Like.
    Toyotalla on, erehdyksistä huolimatta, varsin muhkea menestyshistoria.
  • hila reagoi jäsenen Pärre viestiin ketjussa Ralliuutisia, vol 2: Like Like.
    Olisi aika mellevää, jos talleilla, kuten nyt Toyotalla, olisi yhtä tiukka satsaus WRC2-luokkaan kuin siihen "pääluokkaan", ja että...
Ylös