Miten oli moottorin kanssa? Kaudelle 2006 siirryttiin 2,4-litraisiin V8-moottoreihin. Tällöin Mersu teki ensimmäistä kertaa moottorit itse eikä niitä tehty Ilmorilla.
Neil Wilson kertoi Toivosen polttaneen RAC:ssa 1985 ja antaneen tumpit hänelle ikkunasta ulos viskeltäviksi. Delta S4:ssä oli takasivuikkunan takana ilmanotto intercoolerille ja sieltä niitä tumppeja oli löytynyt.
Kyllähän Väli-Amerikka on osa Pohjois-Amerikkaa.
Vaikea noita voittoja on ollut kaikista maanosista saadakkaan, kun osassa on ajettu rallia niin harvoin. Ennen vuotta 199aktiiviuransa lopettaneilla ei ole ollut mitään mahdollisuutta saada Aasian voittoa. Vuosien 2003-2020 välillä oli 18 vuoden...
Piirosen sairastuttua ei ollut liiemmälti karttureita tarjolla. Kotimaiset huiput olivat kiinni. Joku piti saada nopeasti ja Giraudet oli Toyota Team Europen sisäpiirissä, kun oli ollut Chatriotin kyydissä Korsikalla ja tehnyt jossain muuallakin töitä etuautossa. Giraudet oli aiemmin lukenut...
Kankkunenkin kokeili erilaisia aksentteja ja voittoja tuli vaikka vieressä istui pohjoisrilantilainen Gallagher, walesiläinen Grist, ranskalainen Giraudet tai suomalaiset Piironen ja Repo.
2001 Burnsille riitti 1 voitto 14 rallista.
2008 Loeb sai 11 voittoa 15 rallista.
Kyllä Kalle vielä yhden tai kaksi voittoa nappaa tällä kaudella.
Sarjaa johtavalla Evansilla on nyt kaksi voittoa, kolmantena olevalla Ogierilla kolme ja Tänakilla yksi. Näiden neljän herran kesken jaetaan...
Evans ja Kalle kärsivät lähtöpaikoista. En myöskään usko Kallen löytäneen viisastenkiveä Hankookeihin. Toivon toki, että olen väärässä tämän epäilykseni suhteen.
Ogier on aina vahva. Ärsytetty Tänak iskee varmasti kovaa ja neljänneltä paikalta ajoura on jo ehtinyt vähän puhdistumaan. Neuville...
Toyota menee vitoisjohtoon Västilä 2:n jälkeen. Fourmaux hävisi 1min 48,8s ja Neuville hävisi 1min 38,2s Pajarin pohjista, kun molemmilta meni eturengas.
Kalle ajoi melkein Samin tahtiin jääden vain 0,4s.
No ei kyllä ajanotto tätä tue. Kalle naputtaa Leustussa nopeammin kuin Fourmaux spliteissä.
Ja edellisellä ek:lla Kallea kiinniottanut Neuville jäi 5s Fourmaux:sta jarruongelmien vuoksi.
Kyllä oli. Västilässä oli varis keskellä tietä ja yritti lähteä lentoon, kun auto tuli, mutta Yariksen nopeus yllätti variksen.
Tony Melville veisteli Ralliradiossa, että we call it varislähtö.