Saattaa se paikka Ferrarilla kuitenkin ruveta kiinnostamaan, tosin vahvin veikkaus on että juovat Toton terassilla pullon roseeta ja kättelevät sopimuksen
Veikkaan että joku Hulkenberg, Sainz, Bottas tai vastaava ottaisi samantien paikan vastaan. Bottakselle ei tarvitse maksaa edes kauheasti, senkun antavat bonuksena hyvän polkupyörän
Mersun tallista omistaa kolmanneksen ja Aston Martinista 1%. Mersun f1-tallista INEOS ja Daimler AG omistavat myös kolmanneksen. Eli noiden kolmen kesken omistajuus jaettu.
Toki aivan sama mistä lukee, niin todellisuudessa asia saattaa hyvinkin olla että Ferrarilla on aivan kaikki sekaisin, vieläkin. Eli ei taas, vaan vieläkin. Yhden italialaisen kanssa keskustelin palaverin jälkeen, heitin rapalana "viva la Ferrari" ja siitä keskustelu lähti. Ilmeisesti...
Low drag-konsepti on kyllä teknisesti monimutkainen. Saada oikeassa kohtaa auto laskemaan riittävästi, että downforce tippuu, mitta että nousee oikeassa kohdassa takaisin jotta downforcea riittää mutkissa. Selkeästi erilainen kuin Neweyn silloinen downforce-ajokki. Lisäksi huomasi kaudella 2021...
On nuo ratarajat kyllä kummallisia, joko valkoiset viivat olisi rajat (auton pysyttävä niiden sisällä) tai sitten ei rajoja lainkaan. Mieluiten siten että rajat ovat yhtenäiset koko radan mitalta.
Austinissa taisivat jenkit viime kaudella ihmetellä kuin AA:ssa aikoja katosi kun pyörä oli mm:n...
Ei nyt muita muutoksia ole lähtöruudukkoon kuin Sainzin tippuminen Norriksen taakse? Saisi kyllä liberty media julkaista tuon gridin hyvissä ajoin ennen starttia.