Valikko
Etusivu
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Etusivu
Jäsenet
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Jäsenen sesesese tuoreimmat tapahtumat
sesesese
reagoi jäsenen
spotter90 viestiin
ketjussa
Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP
:
Like
.
Hauska juttu. Mä muuten vietän juhannusta ilman alkoholia.
7.6.2026
sesesese
reagoi jäsenen
Davros viestiin
ketjussa
Ferrari 2026: Kuskien pitäisi puhua vähemmän ja markkinoida autoa lujempaa
:
Like
.
En tiedä millaista Ferrarirakkautta Antonellilta löytyy, mutta jos itse olisin hänen saappaissaan, niin aika moninkertaisen summan...
7.6.2026
sesesese
vastasi viestiketjuun
Mercedes-AMG Petronas 2021
.
Ei Toto enään tarvitse Verstappenia.
7.6.2026
sesesese
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP
.
Jotku aloittaa juhannuksen hyvissä ajoin :LOL::LOL::LOL:
7.6.2026
sesesese
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP
.
Tuomarit provikka palkalla? Anturi vika varikolla? Tuskin myöntävät! Olipas farssi !!!
7.6.2026
sesesese
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP
.
Ehkä visaRb tekee williamsit?
7.6.2026
sesesese
reagoi jäsenen
Busso viestiin
ketjussa
Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP
:
Like
.
Tylsä kisa
7.6.2026
sesesese
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 6 Monacon GP
.
Ajaako hulkki pisteille on mielenkiintoisinta tässä kisassa.
7.6.2026
sesesese
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 4 - Miamin GP (Yhdysvallat)
.
Miami Grand Prix alkaa kolme tuntia suunniteltua aiemmin, koska sunnuntaina ennustetaan rankkasateiden olevan ennustettu myöhemmin...
3.5.2026
sesesese
reagoi jäsenen
Corvair viestiin
ketjussa
F1-uutisia 2025 & 2026
:
Like
.
En laske itseäni säälittäväksi Max-fanipojaksi saati suostu häpeämään, saatana, mutta itselleni ainakaan pelkkä ohitusten lukumäärä ei...
21.4.2026
sesesese
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 3 - Japanin GP
.
Formuloissa ohittaminen pitää olla kohtuu vaikeaa. Syyttäisin ohittamisen vaikeudesta ennemminkin ratoja. Koen että nyky säännöt...
31.3.2026
sesesese
reagoi jäsenen
spotter90 viestiin
ketjussa
Formula 1 - 2026 - 3 - Japanin GP
:
Like
.
Omat mutinat Japanin kisasta. Haukun sääntömuutoksia. https://urheilunortti2.blogspot.com/2026/03/f1-raportti-japani.html
30.3.2026
sesesese
reagoi jäsenen
VexMarstappen viestiin
ketjussa
Formula 1:n tekniikka ja sen suunnittelu
:
Like
.
FIA:n ehdotus juuri vuotanut julkisuuteen
30.3.2026
sesesese
reagoi jäsenen
BJohnson viestiin
ketjussa
Formula 1:n tekniikka ja sen suunnittelu
:
Like
.
Olisivat samalla tehneet 1,2 litran moottorin, jos vaikka säännöt muuttuu tulevaisuudessa.
29.3.2026
sesesese
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 2 - Kiinan GP
.
Kimi (Räikkönen) from Italy :ROFLMAO:o_O
15.3.2026
Etusivu
Jäsenet
Ylös