Loebin talentti meni mielestäni hieman "hukkaan" kun huippuvuodet ajoittui jaksolle jolloin sarja oli aneemisessa jamassa. Sehän ei tietysti hänen vikansa ole millään tavalla että monista syistä johtuen kilpailu oli heikkoa. Mestaruudet tuli yhdellä merkillä koska hänellä oli koko ajan talli...