Valikko
Etusivu
Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Mitä uutta
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Viime toiminnot
Jäsenet
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Hae vain otsikoista
Kirjoittaja:
Tämänhetkiset kävijät
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Etusivu
Jäsenet
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Jäsenen VexMarstappen tuoreimmat tapahtumat
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Andrea KIMI Antonelli- Saapasmaan lahjakas Kimi totisen paikan edessä. 👢🏁
.
Ei ollut kykya menna ohi, paitsi kolme kertaa joita ei lasketa kun Yrjon kassit on suussa.
29.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
F1-uutisia 2025 & 2026
.
Suoratila tai suoramoodi olisi varmaan ihan looginen kaannos?
29.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Andrea KIMI Antonelli- Saapasmaan lahjakas Kimi totisen paikan edessä. 👢🏁
.
Oli ajamassa voittoon? Oli reilusti johdossa? Antonelli painosti aivan perkeleesti ja Yrjolla oli iso homma pitaa Kimi takanaan, ja...
29.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
F1-uutisia 2025 & 2026
.
No ei ne nyt siita autosta nahkalaukun nakoista tee, realismia peliin
28.5.2026
VexMarstappen
reagoi jäsenen
CCMK viestiin
ketjussa
Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP
:
Like
.
Onhan sitä. Montrealin ja lisäksi Watkins Glenin kisoissa. Juuri tuosta syystä Montrealin kisat syksyllä päättyivät vuoden 1981 jälkeen...
24.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP
.
Asun Torontossa. Toukokuun 24 paiva 2020 satoi lunta. Montreal on kylmempi kuin Toronto.
24.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP
.
Ilmeisesti 1978 oli +5 ja hieman lunta joka ei jaanyt maahan
24.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP
.
Onko pakko yrittaa ymmartaa vaarin? Ei tana vuonna mutta Montreal toukokuussa on riskipaatos.
24.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP
.
Et nae lunta ongelmana?
24.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP
.
Renkaitten kanssa on varmasti ongelmia ja kun paahtaa 350 km/h niin kuskille on +11 aika vilpoisaa myos. Ei minulla mitaan ole vahan...
24.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP
.
+11 on aika vilpoisa keli ajella formuloita. Kenenkahan idea tama oli laittaa toukokuulle, lumisade on taysin mahdollista Montrealissa...
24.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP
.
Huojentava tieto. F1 sopimukset kun ei tunnetusti ole purettavissa.
24.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP
.
Bottas 0.85s hitaampi kun Perez, eihan tassa nain pitanyt kayda
23.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Formula 1 - 2026 - 5 - Kanadan GP
.
Valtterin on turha haaveilla monivuotisesta pestista
23.5.2026
VexMarstappen
vastasi viestiketjuun
Red Bull Racing & Ford - Sierra jätättää vai alitehoinen Taunus?
.
Joo. Itse asiassa Hadjar sanoi etta auto on paska ja on lahdossa tallista pois
13.5.2026
Etusivu
Jäsenet
Ylös