Melko sontaa. DRS ja tämä systeemi olisi pitänyt olla käytössä missä tahansa kohdassa rataa ja kuljettaja käyttää niin kuin uskaltaa sijoituksen puolustamiseen ja ohittamiseen. Nämä push to pass pelleilyt on typerämpi idea, kuin Bernien parinkymmenen vuoden takainen aivopieru rallicross...
Valitettavasti. Audi on osa semmoista tuuliviiri konsernia, että töpseli lähtee seinästä hetkenä minä hyvänsä. Toivotaan, että nähdään Sauberin paluu, kun se hetki koittaa.
Ei ollut tuuria ei. On itse viimeaikoina myöntänyt, että heidän autonsa oli kyseisellä kaudella niin paljon nopeampi (yli sekunnin kierroksella), että piti hidastella etteivät paljastaisi ylivoimaansa.
Abu Dhabit ja muut hiekkapoppoot kun vaihtaisivat leiriä, niin McLaren löytyisi jälleen pian taistelemassa jämäpisteistä. Olisi kyllä Brownille ja kumppaneille ihan oikein.
Paljon ollut tänä vuonna tekoälyn luomia uutisia somessa. Samat tarinat mm. Verstappenista ja Hamiltonista muutaman päivän sisään. Yhdessä uutisessa ovat syöttämässä vanhuksia (tästä oli myös versio kera Kalle Rovanperän) ja seuraavassa uutisessa jälleenrakentamassa kylää tuhoalueella, yms...
Eiköhän McLarenin tapauksessa rankku ole ehdollinen ja pannaan käytäntöön, jos toistuu vielä tällä kaudella.
Edit: Oho. Yllätyin että hylättiin oikeasti molemmat.
Eikös Msportilta ole aina tullut sen suuntaista tekstiä, ettei ole resursseja yms. valmistaa uutta autoa (tai edes jollain muotoa pysyä sarjassa mukana). Sitten kuitenkin jostain kairataan vielä lisäksi huippukuski pyörittämään rattia.
Loebillähän tuo ei taidoista jäänyt kiinni. Nopeus F1 testeissä oli hyvää ja paikka Toro Rossolta olisi irronnut, mutta rata kokemuksen puute (lisenssi) ja ikä sen kerryttämiseen tuli vastaan.
Rossilla puolestaan mulle kaikki heti nyt asenne taisi muodostua esteeksi, kun ei häntäpään tiimissä...
Onko muutes jossain vaiheessa tullut muutoksia sääntöihin, kun ainakin Haasin kuljettaja joku vuosi liputettiin varikolle identtisen vaurion seurauksenaa?