Red Bull Racing 2025 - Uusin eväin uuteen nousuun?

Liittynyt
17.1.2017
Viestit
6414
Selkäsauna laittaa nöyräksi. Se on toki harmi jos siinä sitten murtuu vielä itsetunto.

Ainahan voi toki tehdä Albonin ja Gaslyn malliin "comebackin" vahvempana, se jää nähtäväksi saako Tsuki sellaista mahdollisuutta.

Ennen tämän kauden alkua olin edelleen Albonista skeptinen, mutta on sen verran pitänyt otteessa Sainzia (=en osta enää autoon totuttelua), että hän on vakuuttanut minut, on hyvä kuski. Luulen että aikanaan Red Bullilla koettu "kova koulu" on ollut iso osa tätä kasvutarinaa.
Ensi kaudella sieltä on tulossa taas yksi kuski joka on käynyt eversti-Markon ja kersantti-Verstappenin koulun, Perez.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
15592
Ensi kaudella sieltä on tulossa taas yksi kuski joka on käynyt eversti-Markon ja kersantti-Verstappenin koulun, Perez.
Ikään kuin eläkkeeltä takaisin joo kuten olisi pitänyt olla tällä kaudella ehkä lopulta vielä kerran ajamassa ihan tässä tallissa, mutta hyvä niin sellaisenaan Cadillacille.

Etenkin kun kai ei näillä näkymin ollut ketään nuorempaa yhdysvaltalaiskuljettajaa testipuolta kai kummempaan paikkaan tarjolla. Ainakaan medialiehittelyn mukaisesti 'hyvänä'.
 
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
6414
Ensi kaudella gridillä on neljä kuskia jotka ovat käyneet Helmutin koulun, mutta ajavat Red Bullin ulkopuolella; Albon, Gasly, Sainz ja Perez. Kaiken kaikkiaan gridin kuskeista kahdeksalla olisi kytköksiä Red Bulliin.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
10745
Sijainti
Helsinki
Ensi kaudella gridillä on neljä kuskia jotka ovat käyneet Helmutin koulun, mutta ajavat Red Bullin ulkopuolella; Albon, Gasly, Sainz ja Perez. Kaiken kaikkiaan gridin kuskeista kahdeksalla olisi kytköksiä Red Bulliin.
Mainitsemistasi kuskeista Perez on ainoa, joka ei ole ollut RB:n kuskiakatemiassa.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5127
Aika moni kuitenkin sanoo, että.kalusto ei ole ollut sama.
Toki se on yhden miehen tallissa paras tapa kehittää autoa ja antaa sitten vanhat palikat kakkoselle, kun saa uudet tilalla. Saa resursseja myös parempaan kehitykseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
6414
Aika moni kuitenkin sanoo, että.kalusto ei ole ollut sama.
Toki se on yhden miehen tallissa paras tapa kehittää autoa ja antaa sitten vanhat palikat kakkoselle, kun saa uudet tilalla. Saa resursseja myös parempaan kehitykseen.
Ratkaisu on koko ajan nenän edessä. Verstappen ja Tsunoda vaihtavat puolia varikkopilttuussa ja kuskien sijoitukset vaihtuvat päälaelleen. Papa-Perezmiä parhaimmillaan. Ja joku vielä uskoo kakkoskuskien haluavan ajavan Maxin setupeilla.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
6220
Ratkaisu on koko ajan nenän edessä. Verstappen ja Tsunoda vaihtavat puolia varikkopilttuussa ja kuskien sijoitukset vaihtuvat päälaelleen. Papa-Perezmiä parhaimmillaan. Ja joku vielä uskoo kakkoskuskien haluavan ajavan Maxin setupeilla.
No se kyllä toimi aikanaan Mersulla, kun talli vaihtoi Rosbergin ja Hamiltonin insinööriporukat päittäin ja Nixu nosteli kauden päätteeksi isoa kannua.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
6847
Jossei se Marko ole ihan seniili, kuten pelkään, niin vertais nyt Perezin ja Tsukin ajeluita, ja tekisi jotain liikkeitä kuskirintamalla.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
15592
Kyllä ne muutkin kuskit pärjäisivät Red Bullilla, kunhan auto vaan olisi nopeampi.
Näin on ja pärjäsihän Perezkin aikansa ennen ongelmien alkamista. Ongelmat alkoivat jo viime vuoden lopulla Perezinkin vielä ajaessa, mutta tänä vuonna ne ovat pahentuneet kuljettajasta riippumatta automallin ollessa mitä on. Ensi vuosi uudella automallilla voi ratkaista ongelman sääntöjen muuttuessa tai sitten se ei ratkaise mitään.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
6847
Olisiko oikeampi sanoa että nopea laajemmalla säätöikkunalla.

Maxin säädöillä ei voi kakkoskuskeja ajattaa. Tai ne autot tuodaan kuorma-auton kyydissä takaisin varikolle.
Väitän kyllä ettei Tsuki ole millään lailla mittari tässä.
Monza on voitettu keskipakan autolla, jossa vaan aerosäädöt on saatu kohdilleen, että suorilla kulkee.
Tänä vuonna Silverstone oli samanlainen, jossa suoranopeudella pärjäsi.
 
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
6414
Voidaan vain miettiä miksi Tsunodalla oli enemmän aeroa ja pitoa. Koska kukaan muu tuota purkkia ei pysty kuskaamaan noilla setupeilla eikä uskonut tallikaan Maxin pystyvän. Maxin voittaessa aina alkaa pulina hänen auton hyvyydestä vaikka tallikavereilla ei ole hanskoja kuskata samoilla säädöillä ja köröttelevät keskipakassa high downforce säädöillään.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
6220
No joku siellä Red Bullilla on tuollaisen siiven kehittänyt tarkoituksella Monzaa varten, että ei se Tappi nyt ihan vaan kaivanut osaa omasta taskustaan ja vaatinut sitä autoonsa.
 
Ylös