Kuskispekulaatiot 2026: Tuolit täynnä

Liittynyt
17.1.2017
Viestit
6536
En olisi yllättynyt jos Hamiltonilla kulkisi ensi kaudella paremmin kun ei ole enää maaefektiä, jota ei ole hanskannut. Toki vastapainona on biologinen kello.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5186
Hornier on lähestynyt vissiin kaikkia talleja tarjoillessaan itseään töihin, mutta joka paikasta tullut pakit.
Ainakin Haasilta ja Astonilta kerrottiin julkisestikin, että keskustelut olivat hyvin lyhyitä tämän yhteydenoton jälkeen. Ja kun Haasillekin on tyrkyttänyt itseään, niin tulee jo vähän epätoivoinen fiilis Hornierista

https://f1i.com/news/549680-haas-f1-team-reveals-exploratory-talks-with-horner.html
 
Viimeksi muokattu:

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5186
Mäkki on vapauttanut Dunnen sopimuksestaan. Eihän niillä vapaata ole pitkään aikaan, niin sinänsä hienosti Dunnea kohtaan, että ei roikota tätä tyhjä panttina.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5186
Luulisi Alpinelle kelpaavan. Siinähän olisi Briatoren kanssa hyvä duo. 🤭
Se varmaan olisi ainoa paikka, johon voisi päästä, mutta itse veikkaan joku omistajan rooli sielläkin olisi, jolloin tilannetta voisi hieman valkopestä, kun ei suoraan palkkaa kuitenkaan.
 

Jeep CJ-5

Well-known member
Liittynyt
17.9.2023
Viestit
251
Helmut Marko on vahvistanut, että ensikaudella Red Bullia kuskaavat Verstappen ja Hadjar. Racing Bull tilanne lienee auki...

Ranskalainen autojournal -lehti kirjoitti, että Pierre Gaslyn on tehnyt Alpinen F1 -tallin kanssa sopimuksen vuoteen 2028 asti.

Cadillac F1 -testikuljettajaksi palkattu Indykuski Colton Herta jättää Indy sarjan ja siirtyy F2 -sarjaan. Herta haluaa hankkia kokemusta Euroopassa ja kerätä tarvittavat
pisteet superlisenssiä varten. Hertan tähtäimessä on tietysti paikka Cadillacin F1 teamissä.

Alpinen varakuskiksi tippunut Jack Doohan haaveilee paluuta. Doohan olisi menossa ajamaan Japanin Super Formula -sarjaan ja koittavan saada Haasin testikuskin paikkaa.
 
Viimeksi muokattu:

P.Mustajärvi

New member
Liittynyt
22.9.2025
Viestit
3
Ensi kaudella nähdään varmasti useampikin kaveri repimässä sopimuksiaan. Voimasuhteet selviävät maaliskuussa ja toukokuun perinteiset ensimmäiset suuret päivityspaketit vahvistavat asetelmia. Siinä vaiheessa alkaa siirtomylly käydä kuumana ja nopeat syövät hitaat.

En usko Leclercin olevan vielä aivan leipääntynyt touhuun, mutta se on selvää, että jos Ferrari on taas jossain keskipakassa suuren mullistuksen jälkeen, niin sieltä nouseminen vie sen 2–3 vuotta. Mies täyttää 30 vuotta parin vuoden päästä eikä ole saavuttanut urallaan käytännössä yhtään mitään ensimmäisen Ferrari-kautensa jälkeen vuonna 2019. Kimin kohdalla tuntui aikoinaan siltä, että menestys välttelee miestä, ja Leclercin tilastot ovat hyvin samankaltaiset.
No miten helvetissä saat Leclercin ja Kimin tilastot näyttämään samanlaisilta :D Tämä monacon prinssi saa kaiken anteeksi kunhan sanoo vaan radioon "im stupid". Kärjestä seinään, no semmost se o. Kimi 2007 ajaa 4., Maranellossa poltetaan tyyliin suomen lippuja "KIMI ON MENETTÄNYT MOTIVAATION" sit tää pretty face saa ajella kärjestä seinään mokata vaikka kuinka monet aika ajot eikä Santander huhuja

Leclercin ainoot voitot jollain ferkun huijarimoottorilla
 

P.Mustajärvi

New member
Liittynyt
22.9.2025
Viestit
3
En olisi yllättynyt jos Hamiltonilla kulkisi ensi kaudella paremmin kun ei ole enää maaefektiä, jota ei ole hanskannut. Toki vastapainona on biologinen kello.
Älä nyt vielä. Vertaillaan nyt tosissaan 40v äijää versus kaveria joka ei ole pärjännyt kuin Red Bull organisaatiossa, Pirellin renkailla, v6 moottorilla, drs siivellä.
 
Ylös