Formula 1 - 2026 - 7 - Katalonian GP (Espanja)

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
9270
Sijainti
Vantaa
Väitän, että Hamilton olisi ollut kyllä joka tapauksessa voittotaistossa ilman tuota VSC. Se näytti siihen mennessä toimivan juuri kuten olivat laskeneetkin, kyyti oli hyvää
Onhan tuo nyt selvää, että Sir Hamilton on kyllä jäätävässä kyydissä. Ilman hyötyäkin olisi taistellut voitosta.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5770
Kimi vissiin määrätty köröttelemään perässä, kun sanoo omaavansa paljon enemmän vauhtia
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
3307
Russell ollut kyllä vaisu taas pirteän eilisen jälkeen. Antonellilla kyytiä reilusti enemmän.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
9270
Sijainti
Vantaa
Mersu taitaa palkita Russellin epäonnen kieltämällä kisailun keskenään.
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
3307
Norris ollut hyvin mersujen vauhdissa, mutta voi toki vähän hämätä jos Russell ollut tulppana edessä. Piastri aivan lapanen.
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
5770
Nyt Antinelli teki viisaasti, kun ei hätäillut
 

Busso

Well-known member
Liittynyt
14.7.2019
Viestit
751
Ykä vaihtaa vielä maisemaa mersulta johonkin muualle
 
Ylös