Sergio Perez - ¡Viva México! (vol 2.)

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
5417
Tuntuvat monet tiimit seuraavan tarkasti nyt Sergio Perezin tekemisiä Cadillacilla.

Perez ajanut varsin hyvin alkukaudesta.

Nyt sekä Williams että Aston Martin ovat varautuneet siihen, että heidän espanjalaiset tähtikuljettajansa saattavat vaihtaa maisemaa kauden päätteeksi. Tässä astuu Perez mukaan kuvaan.

Myös Aston Martinin nimi on noussut esiin.

Taustalla ovat huhut Fernando Alonson tulevaisuudesta.

Kaksinkertaisen maailmanmestarin on kerrottu arvioivan vaihtoehtojaan ennen lopullista päätöstä uransa jatkosta.

Alonson mahdollinen lähtö jättäisi Aston Martinille suuren aukon täytettäväksi.

https://www.sportti.com/moottoriurheilu/sergio-perezista-liikkuu-hurjia-huhuja/
 

Yevgeni M.

Well-known member
Liittynyt
30.4.2023
Viestit
50
Sergiolla on taitojen lisäksi rahaa joka olisi houkutin. Kaksi lempikuljettajaa ajaa CAdillacilla mutta Sergio on vahvempi kuinnValtteri vaikka Sergio on lomaillut. Olisi huimaa jos Sergio etenisi johonkin huipputalliin.
 

Bukko

ukkeli
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
5850
Sijainti
banjo
Sergiolla on taitojen lisäksi rahaa joka olisi houkutin. Kaksi lempikuljettajaa ajaa CAdillacilla mutta Sergio on vahvempi kuinnValtteri vaikka Sergio on lomaillut. Olisi huimaa jos Sergio etenisi johonkin huipputalliin.
Ei Sergio ole huippukuljettaja, vaan hyvä maksukuski, joka väläyttelee heikolla kalustolla. Ei siitä jo McLarenillakaan mitään tullut.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
8232
Sergiolla on taitojen lisäksi rahaa joka olisi houkutin. Kaksi lempikuljettajaa ajaa CAdillacilla mutta Sergio on vahvempi kuinnValtteri vaikka Sergio on lomaillut. Olisi huimaa jos Sergio etenisi johonkin huipputalliin.
Saattaa olla mahkuja Astonille. Onko se sitten huipputalli kera Neweyn ja tehdas-Hondien vai ei, on toinen kysymys.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
6936
Pérezin paras vire on jo takana päin. Ei ole mahkuja Cadillacilta enää eteenpäin, tai korkeintaan Haasille rahojensa kera.
 
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
7613
Perezillä alkaa nousta hattuun Bottaksen myllytys, jos Cadillacin tasoinen shitbox nyt ylipäätänsä tarvitsee johtavaa kuskia. Samalla hän sivaltaa entistä työpaikkaansa, jossa mestaruuksia voitettiin väärällä tavalla. Ei muuta Sergio kuin mestaruutta kohti nykyisessä ympäristössä.

https://sporttiuutiset.fi/formula-1/sergio-perez-kaansi-veista-valtteri-bottaksen-haavassa-meksikolaismediassa-julki-melkoiset-sanat/

– Ei kyse ole siitä, että unohtaisit, miten autoa ajetaan. Kyse on siitä, että olosuhteet eivät ole oikeat. Russell on yhä loistava kuljettaja. Sama tapahtui minulle urallani. Nyt kaikki ymmärtävät, kuinka hyvä kuljettaja olen, kun näkevät, miten pystyn johtamaan Cadillacia tällä tasolla. Ne, jotka ymmärtävät lajia, tietävät tarkalleen, missä kukin kuljettaja menee, valisti meksikolainen.
 
  • Like
Reaktiot: SJ

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
6936
Mikähän Pérezillä edes nousee hattuun? MM-sarjassa hän on Bottasin takana ja taulukon toiseksi viimeisellä sijalla, takanaan ainoastaan koko kansan Stroll.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9581
Häntäpään talleissa keskinäinen paremmuus MM-taulukossa ratkeaa helposti tuurilla, kumpi sattuukaan olemaan parempi tai onnekkaampi kisassa, mihin osuu paljon keskeytyksiä.

Fernando Alonsolta (2001) tai George Russellilta (2019) voi kysyä lisätietoja, kun jyräsivät aika-ajoissa täysin tallikavereitaan vastaan, mutta Tarso Marques ja Robert Kubica sattuivat ottamaan paremman yksittäisen kisasijoituksen.
 
Ylös