Sergio Perez - ¡Viva México! (vol 2.)

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
5407
Tuntuvat monet tiimit seuraavan tarkasti nyt Sergio Perezin tekemisiä Cadillacilla.

Perez ajanut varsin hyvin alkukaudesta.

Nyt sekä Williams että Aston Martin ovat varautuneet siihen, että heidän espanjalaiset tähtikuljettajansa saattavat vaihtaa maisemaa kauden päätteeksi. Tässä astuu Perez mukaan kuvaan.

Myös Aston Martinin nimi on noussut esiin.

Taustalla ovat huhut Fernando Alonson tulevaisuudesta.

Kaksinkertaisen maailmanmestarin on kerrottu arvioivan vaihtoehtojaan ennen lopullista päätöstä uransa jatkosta.

Alonson mahdollinen lähtö jättäisi Aston Martinille suuren aukon täytettäväksi.

https://www.sportti.com/moottoriurheilu/sergio-perezista-liikkuu-hurjia-huhuja/
 

Yevgeni M.

Well-known member
Liittynyt
30.4.2023
Viestit
50
Sergiolla on taitojen lisäksi rahaa joka olisi houkutin. Kaksi lempikuljettajaa ajaa CAdillacilla mutta Sergio on vahvempi kuinnValtteri vaikka Sergio on lomaillut. Olisi huimaa jos Sergio etenisi johonkin huipputalliin.
 

Bukko

ukkeli
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
5848
Sijainti
banjo
Sergiolla on taitojen lisäksi rahaa joka olisi houkutin. Kaksi lempikuljettajaa ajaa CAdillacilla mutta Sergio on vahvempi kuinnValtteri vaikka Sergio on lomaillut. Olisi huimaa jos Sergio etenisi johonkin huipputalliin.
Ei Sergio ole huippukuljettaja, vaan hyvä maksukuski, joka väläyttelee heikolla kalustolla. Ei siitä jo McLarenillakaan mitään tullut.
 
Ylös