Bukko ukkeli Liittynyt 26.3.2019 Viestit 5852 Sijainti banjo 19.6.2026 #261 Minulla ollut koko vuosi lomaa. Jee....
ettelbruck Well-known member Liittynyt 30.7.2000 Viestit 11339 Sijainti Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck Torstai klo 21:43 #262 https://yle.fi/a/74-20233490 Upea uutinen. Upea ihminen. Tavannut kymmenkunta kertaa kun kaveri asui naapurissaan. Loistava persoona.
https://yle.fi/a/74-20233490 Upea uutinen. Upea ihminen. Tavannut kymmenkunta kertaa kun kaveri asui naapurissaan. Loistava persoona.
Trullinkaasu7 Igj Liittynyt 19.2.2023 Viestit 305 Eilen klo 05:32 #263 Seela on legenda. On kokemusta vaikka muille jakaa. Niin. Elämässä on paljon positiivisia vihjeitä. Näin oli Seela joskus sanonut
Seela on legenda. On kokemusta vaikka muille jakaa. Niin. Elämässä on paljon positiivisia vihjeitä. Näin oli Seela joskus sanonut