No paljoo enää kiinnosta kun yhdessä toikissa puhutaan ohi aiheen, ja vain arvuutellaan meikäläisen aikasempia tunnuksia. Nii että haista sääki vittu.
E: asiallista kieltä pittää käyttää
Häkkinen oli ihan yhtä Lando, voitti Schumin kun kaveri puol kautta pois, ei kestänyt rehtorin painetta ja teki yhtälailla virheitä kärjestä. Ajo jotain Irvinee vastaan loppuun asti mestaruudesta. Ihan vitun keharia dissata Landoa.
Joo siis olen juonut koko ehtoon pontikkaa, missä vaiheessa me alettiin vertaamaan Hamiltonin 2016 ja Norrisin tämän kauden suorituskykyä? Ja olen seurannut jokaisen GP:n vuodesta 98 enemmän tai vähemmän livenä
max on kyllä yhtä hyvä autonkehittäjä kuin Alonso 2005-2006, ainut outo juttu että Max ei jätä uppoavaa laivaa. Hmmmmmmmmm interesting T: peter griffin